FLEETNEWS #05

26.11.18 #05 6 Η TESLA ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ Η Tesla μειώνει τις τιμές των αυτο- κινήτων της μέχρι και το ένα τέταρ- το στην ηπειρωτική Κίνα, τέσσερις μήνες μετά την αύξησή τους, για να αντισταθμίσει τους δασμούς που επέβαλε το Πεκίνο λόγω του εμπορικού πολέμου με τις ΗΠΑ. Η αμερικανική αυτοκινητοβιομη- χανία ηλεκτροκίνητων οχημάτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις δή- λωσε ότι η κίνηση αυτή είχε στόχο να γίνουν τα μοντέλα της πιο προ- σιτά στους Κινέζους πελάτες. Στα μοντέλα S sedan και Model X SUV μειώνει τις τιμές κατά 12% έως 26%, από τις 22 Νοεμβρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση της εται- ρείας. Τον Ιούλιο, η Tesla είχε αυ- ξήσει τις τιμές των δύο μοντέλων κατά περίπου 20% στην ηπειρωτική χώρα, αφού το Πεκίνο επέβαλε πρόσθετους δασμούς 25% για τα αμερικανικά οχήματα, ως αντίποι- νο ενάντια στην πολιτική της αμε- ρικανικής κυβέρνησης των ΗΠΑ, καθώς οι εμπορικές εντάσεις μετα- ξύ των δύο χωρών κλιμακώθηκαν. Η LEXUS ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ Την πρώτη διαφήμιση στην ιστορία που έχει γραφτεί από σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ - Artificial Intelligence) πρόκειται να παρουσιάσουν η Lexus και η διαφημιστική εταιρεία The&Partnership . Η καμπάνια, που θα προβληθεί πανευρωπαϊκά, φέρει τον τίτλο "Driven By Intuition" , αφορά το νέο μο- ντέλο Lexus ES και έχει στόχο να παρουσιάσει την Lexus σαν ένα brand αιχμής όσον αφορά την τεχνική καινοτομία. Το σενάριο για το 60 δευτερολέπτων spot έχει γραφτεί από τον πρώτο «AI creative» της The&Partnership - ένα εξειδικευμένο αυτοματοποι- ημένο σύστημα συγγραφής σεναρίων που δημιουρ- γήθηκε σε συνεργασία με την τεχνολογική εταιρεία Visual Voice. Το σύστημα διαθέτει υποστήριξη Φωνητικής Αναγνώρισης από το Watson της IBM , «εκπαιδεύτηκε» σε διαφημίσεις αυτοκινήτων και luxury προϊόντα, που έχουν κατακτήσει διακρίσεις τα τελευταία 15 χρόνια στις Κάννες, ενώ τροφοδο- τήθηκε με δεδομένα συναισθηματικής νοημοσύνης από την Unruly, ώστε να «μάθει» ποια σημεία αυτών των διαφημίσεων προκάλεσαν μια ισχυρότερη σύν- δεση με τους τηλεθεατές. Στη συνέχεια, συνέχισε την «εκπαίδευσή» του στο θέμα της διαίσθησης μέσω ενός πειράματος, που πραγματοποίησε για λογαριασμό της The&Partnership η ομάδα επιστη- μόνων MindX, με έδρα το University of New South Wales. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης, KevinMacdonald . ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΜΕΛΛΟΝ Η ταινία του νέου 500Χ κατακτά τοKeyAwards 2018 Tο εμπνευσμένο από τη θρυλική ταινία της δεκαετίας του '80 «Επι- στροφή στο Μέλλον» video, που δημιουργήθηκε για το λανσάρισμα του νέου Fiat 500X, κατέκτησε το Key Awards , ένα από τα πιο σημαντικά βραβεία στο χώρο της διαφήμισης. Το νέο Fiat 500X ξε- χωρίζει για μια σειρά εξελιγμένων τεχνολογιών που φέρει και αφο- ρούν τόσο στα μηχανικά μέρη (νέ- οι κινητήρες Turbo FireFly), όσο και στα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS). Η προβολή ενός τόσο σύγχρονου μοντέλου δεν θα μπορούσε παρά να γίνει με έναν ξεχωριστό τρόπο. Σε συνεργασία με τη Leo Burnett , η Fiat δημιούργησε το video “A taste of tomorrow. Today“ , ένα δημιουργικό εμπνευσμένο από τη θρυλική ταινία της δεκαετίας του '80 «Επιστροφή στο Μέλλον». Γυ- ρισμένη στην πόλη του Τορίνο από το σκηνοθέτη Ago Panini και με τη συμμετοχή του Christofer Lloyd (ο κ. καθηγητής στην ταινία), το video του 500Χ κατέκτησε το Key Award 2018 στην 50ή τελετή του θεσμού, που πραγματοποιήθηκε στις 19 Νο- εμβρίου, στο Teatro Elfo Puccini , στο Μιλάνο. Η μετατροπή του νέ- ου 500Χ σε μια χρονομηχανή που μεταφέρει τους επιβάτες της από τη δεκαετία του 60 στο σήμερα, κέρδισε τους κριτές, που εντυπω- σιάστηκαν από τον ευφυή τρόπο με τον οποίο συνδέθηκε το διαχρονικό στυλ της σειράς 500, με τα προηγ- μένα τεχνολογικά του συστήματα. Το εντυπωσιακό δημιουργικό πα- ράλληλα με τους κριτικούς, κέρδισε και το κοινό, με τo video να έχει ξεπεράσει ήδη τις 42 εκατομμύρια προβολές στο youtube, αριθμός ρεκόρ για την FCA.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=