FLEETNEWS #05

26.11.18 #05 2 Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.13.343 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΜΑΡΙΑ ΤΣΩΝΟΥ tsonou@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΑΝΝΑ ΜΗΛΙΑΔΗ miliadi@direction.gr MERCEDES-BENZ GLC F-CELL Το πρώτο ηλεκτρικό με κυψέληκαυσίμου και υβριδική τεχνολογία plug-in Η Mercedes-Benz GLC F-CELL , που άρχισε να διατίθεται στη Γερ- μανία, είναι μοναδική παγκοσμί- ως, καθώς φέρει δύο κυψέλες καυσίμου και μπαταρία που μπο- ρεί να φορτιστεί εξωτερικά, χρη- σιμοποιώντας τεχνολογία plug-in. Έτσι, η Mercedes–Benz θέτει ένα ακόμα ορόσημο στην πορεία προς την οδήγηση χωρίς εκπομπές, με την παράδοση των πρώτων οχη- μάτων GLC F–CELL σε επιλεγμέ- νους πελάτες στη γερμανική αγο- ρά. ΗMercedes-Benz GLC F-CELL (μικτή κατανάλωση υδρογόνου: 0,34 kg / 100 km, μικτές εκπομπές CO2: 0 g / km, μικτή κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος: 13,7 kWh / 100 km) είναι ένα μοναδικό plug- in υβριδικό, καθώς εκτός από την ηλεκτρική ενέργεια μπορεί επίσης να λειτουργεί με καθαρό υδρο- γόνο. Το SUV είναι ένα ηλεκτρικό όχημα κατάλληλο για καθημερι- νή χρήση, το οποίο δεν εκπέμπει καθόλου CO2 κατά τη λειτουργία του. Η εναλλαγή μεταξύ μπατα- ρίας και κυψέλης καυσίμου, η μεγάλη αυτονομία και η μικρή χρονική διάρκεια ανεφοδιασμού καθιστούν το GLC F CELL ένα πρα- κτικό όχημα καθημερινής χρήσης. Δύο δεξαμενές ανθρακονημάτων στο δάπεδο του οχήματος περι- έχουν 4.4 κιλά υδρογόνου. Χάρη στην παγκοσμίως τυποποιημένη τεχνολογία δεξαμενών 700 bar, η τροφοδοσία υδρογόνου μπορεί να αναπληρωθεί μέσα σε μόλις τρία λεπτά - τόσο γρήγορα, όσο και κατά τον ανεφοδιασμό ενός οχήματος εσωτερικής καύσης. Με κατανάλωση υδρογόνου περί- που 1 kg / 100 km, το GLC F-CELL επιτυγχάνει περίπου 430 χιλιόμε- τρα με βάση το υδρογόνο βάσει του κύκλου NEDC. Σε υβριδική λειτουργία προσφέρει έως 51 km επιπλέον, με πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Παράλληλα, η ισχύς των 155 kWβοηθάει στην εξασφά- λιση δυναμικής οδήγησης. Διαβά- στε περισσότερα στο fleetnews.gr info@fleetnews.gr Αν βαρεθήκατε να σταματάτε στο κόκκινο φανάρι της Τροχαίας, η Jaguar και η Land Rover ανακά- λυψαν τον τρόπο να το αποφύγετε με το σύστημα GLOSA . Τα πρώ- τα φανάρια της Τροχαίας τοπο- θετήθηκαν το 1868 στο Λονδίνο για να ρυθμίζουν την κυκλοφορία με τις άμαξες. Εκατόν πενήντα χρόνια μετά, η Jaguar και η Land Rover ανακοινώνουν ότι έλυσαν ένα θέμα που ενοχλεί τους σύγ- χρονους αυτοκινητιστές σε όλο τον κόσμο - δηλαδή να πρέπει να στα- ματήσουν όταν ανάβει μπροστά τους το κόκκινο. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία V2X (όχημα / υπο- δομή - vehicle / infrastructure), το αυτοκίνητο μπορεί τώρα να συμβουλεύει τον οδηγό για την ταχύτητα με την οποία πρέπει να οδηγεί, προκειμένου να φτάσει στο επόμενο φανάρι όταν είναι πράσι- νο. Το σύστημα που χρησιμοποιεί η JLR είναι γνωστό ως GLOSA (Green Light Optimal Speed Advisory). Και προφανώς αντενδείκνυται όταν βρισκόμαστε μπλοκαρισμένοι σε απίστευτες ουρές… Μόνο πράσινο για τις Jaguar και τις Land Rover Ανακαλύψτε εδώ το επόμενό σας αυτοκίνητο

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=