FLEETNEWS #04
19.11.18 #04 8 Η FORD ΕΥΡΩΠΗΣ ΟΡΙΖΕΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Η Ford τοποθέτησε τον Steve Hood στη δι- εύθυνση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της στην Ευρώπη, με τίτλο Director, Electrified Vehicles, Ford of Europe. Πρόκειται για μια νεοσύστατη θέση, καθώς η αυτοκινητο- βιομηχανία προχωρά σε «έναν θεμελιώδη επανασχεδιασμό» στην περιοχή, που θα πε- ριλαμβάνει μεγαλύτερη έμφαση στις πωλή- σεις ηλεκτρικών οχημάτων και στην παροχή σχετικών υπηρεσιών, σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας. Ο 55χρονος Steve Hood μετα- κινείται από τον προηγούμενο ρόλο του ως επικεφαλής του μάρκετινγκ, των πωλήσεων και των υπηρεσιών της κινεζικής κοινοπρα- ξίας της Ford, Changan Ford . «Ο διορισμός ενός αποκλειστικού διευθυντή ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη είναι κρίσιμος, καθώς επανασχεδιάζουμε τη δραστηριότητά μας για το μέλλον», δήλωσε ο πρόεδρος της Ford Ευρώπης Steve Armstrong . Σε παγκό- σμιο επίπεδο, η εταιρεία έχει δηλώσει ότι θα λανσάρει 16 αποκλειστικά οχήματα μπαταρίας μέχρι το 2022 σε τουλάχιστον δύο συγκεκριμένες πλατφόρμες EV, αν και η Κίνα ανα- μένεται να καλύψει μεγάλο μέρος αυτής της προώθησης μέσω της κοινοπραξίας της με τη Zotye. ΤΟ BUBBLE CAR ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 100 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ Microlino: Έτοιμοι για την οδική δοκιμή του προτύπου Το ελβετικό ηλεκτρικό bubble car Microlino θα μπορούσε να πετύχει εκεί που άλλοι απέτυχαν. Αυτό που ξεκίνησε το 2015 χωρίς πραγματικά σχέδια παραγωγής, έχει σήμερα λάβει έγκριση τύπου και έχει κα- ταγράψει τουλάχιστον 8.000 πα- ραγγελίες αξίας 100 εκατομμυρίων ευρώ. Τα σενάρια χρήσης αυτού του ηλεκτρικού αμαξιδίου είναι άφθονα, καθώς και το ενδιαφέρον που εκφράζεται από τον κλάδο του στόλου. Το Fleet Europe μίλησε με τον Olivier Ouboter (στη φωτο- γραφία δεξιά), COO και οδηγό δο- κιμών της MicroMobility Systems AG , τώρα που η εταιρεία έχει μόλις παραγάγει το πρώτο της πρότυπο. Μπορείτε να διαβάσετε τη συνέ- ντευξη στο fleetnews.gr ΤΟ ΕΚ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ Σύμφωνα με την απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου , το 20% των νέων βαρέων οχημάτων θα πρέπει να είναι μηδενικών ή χαμηλών εκπομπών μέχρι το 2030. Παράλληλα, οι κατασκευαστές θα πρέπει να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των νέων φορτηγών που θα διαθέσουν στην αγορά κατά 35%. Το ΕΚ υιοθέτη- σε υψηλότερο στόχο (35%) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (30%) για τα νέα φορτηγά, με σκοπό να μειωθούν οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου στην Ε.Ε. μέχρι το 2030, με μεσοπρόθεσμο στόχο το 20% μέχρι το 2025. Οι κατασκευα- στές θα πρέπει επίσης να διασφα- λίσουν ότι τα οχήματα μηδενικών ή χαμηλών εκπομπών ρύπων (τα οποία παράγουν τουλάχιστον 50% λιγότερες εκπομπές από τα συμ- βατικά) θα αντιπροσωπεύουν το 20% των πωλήσεων μέχρι το 2030 και το 5% μέχρι το 2025. Πριν από το 2020, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα πρέπει να έχει καταρτίσει σχέ- δια για αξιόπιστες μετρήσεις των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε πραγματικές συνθήκες.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=