FLEETNEWS #04

19.11.18 #04 12 ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ NTCE ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ Νέο γραφείο έρευνας & ανάπτυξης της Nissan Η Nissan ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας ενός νέου γραφείου, ως υποκατάστημα του Τεχνικού Κέντρου της στην Ευρώπη ( NTCE ), στην Αγία Πετρούπολη. Αποστο- λή του νέου γραφείου εί- ναι η ανάπτυ- ξη οχημά- των, καθώς και η εφαρ- μογή τεχνο- λογικών και- νοτομιών για τη ρωσική αγορά. Από το 2005, οι μη χ α ν ι κ ο ί της Nissan στη Ρωσία, έχουν συμβάλει σημαντικά στη διαδικασία προσαρμογής των οχη- μάτων της εταιρείας, προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των ρωσικών δρόμων και καιρι- κών συνθηκών. Από τον επηρεα- σμό στη σχεδίαση πρωτότυπων οχημάτων, μέχρι την ψηφιακή ανάπτυξη και το λανσάρισμα στο- χευμένων προϊόντων στην αγορά, το NTCE της Ρωσίας έχει ζωτικής ση- μασίας ρόλο, ως προς την εξασφάλιση της απόδο- σης των οχη- μάτων της Nissan. Για παράδειγμα, οι μηχανικοί του NTCE Ρωσίας υλο- ποίησαν το σύστημα ERA GLONASS και συνέ- βαλαν στην ανάπτυξη και προσαρ- μογή του δημοφιλούς συστήμα- τος Yandex.Avto για τα crossover Nissan X-Trail και Nissan Qashqai . ΔΑΝΕΖΙΚΗ ΜΑΡΚΑ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η μάρκα ποδηλάτων πολυτελείας της Δανίας Biomega κατασκεύα- σε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτο- κίνητο, το οποίο ονομάζεται SIN . Σχεδιάστηκε για να προσφέρει οικονομική και βιώσιμη κινη- τικότητα σε αστικές περιοχές. Η Biomega δίνει στα οχήματά της ονόματα με τρία γράμματα, συντομογραφίες πόλεων που εμπνέουν κάθε ξεχωριστή σχε- δίαση. Το όνομα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου προέρχεται από το εκτεταμένο πλέγμα οδών της Σιγκαπούρης. Ένα άλλο ακρωνύ- μιο τριών γραμμάτων ισχύει για το SIN: η Biomega το ονομάζει CUV, Crossover Utility Vehicle. Η σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από την τυπική σκανδιναβική αισθητική ‹less is more’. Όπως είπε η ομάδα σχεδίασης της Biomega: «Το αυτοκίνητο απορ- ρίπτει το περιττό στυλ υπέρ του χαμηλού κόστους, της άνεσης και της βιωσιμότητας». Το SIN περιλαμβάνει τέσσερις κινητή- ρες, τέσσερις πόρτες και τέσσερα ξεχωριστά καθίσματα, σε ένα απέριττο εσωτερικό, που προ- σφέρει πολύ χώρο στα πόδια. Κατασκευασμένο με ελαφρά υλι- κά (συμπεριλαμβανομένων τμη- μάτων από ανθρακονήματα) και ελάχιστα απαραίτητα παρελκόμε- να, ελαχιστοποιεί την κατανάλω- ση μπαταρίας, μεγιστοποιώντας έτσι την αυτονομία. Διαθέτοντας συνδεδεμένη τεχνολογία, το SIN μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί σε ridesharing, leasing και άλλα επιχειρησιακά μοντέλα. Το πρω- τότυπο SIN αποκαλύφθηκε στην China International Import Expo, στη Σαγκάη. Στόχος είναι να βγει στην παραγωγή το 2021. VW ΚΑΙ DAIMLER ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΝΤΙΖΕΛ Η Volkswagen και η Daimler συμ- φώνησαν να πληρώσουν έως και 3.000 ευρώ ανά όχημα για τη δι- όρθωση των παλαιών οχημάτων ντίζελ στη Γερμανία. Ο υπουργός Μεταφορών της χώρας, Andreas Scheuer , δήλωσε ότι η BMW εξα- κολουθεί να αρνείται να κάνει κάτι περισσότερο από την προσφορά εκπτώσεων. Η αυτοκινητοβιομη- χανία της Βαυαρίας επιμένει ότι η εκ των υστέρων τροποποίηση είναι λανθασμένη και ότι είναι καλύτε- ρο να προσελκύονται οι οδηγοί στην αγορά νέων αυτοκινήτων. Εκτός από τις τροποποιήσεις, η Volkswagen και η Daimler προσφέ- ρουν επίσης εμπορικές συμφωνίες. Η συμφωνία ισχύει για τους παλαι- ότερους πετρελαιοκινητήρες που κυκλοφορούν στις δεκαπέντε πιο μολυσμένες πόλεις της Γερμανίας. Ο κ. Scheuer βρίσκεται σε συνομι- λίες και με ξένους κατασκευαστές αυτοκινήτων για το ίδιο θέμα.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=