FLEETNEWS #03

12.11.18 #03 9 GREEN MACHINES, ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ ΣΑΡΩΘΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η εταιρεία Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε . ανέλαβε πρό- σφατα την εισαγωγή και διανομή των αμιγώς ηλεκτροκίνητων σαρώθρων της Green Machines στην Ελλάδα, για καθαρές και «πράσινες» πόλεις. Εδώ και χρό- νια, η Green Machines στοχεύει να συνεισφέρει αποτελεσματικά στην προσπάθεια για πιο καθα- ρές και περιποιημένες πόλεις, κατασκευάζοντας εξελιγμένα σάρωθρα. Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων είναι η πιο πρόσφατη καινοτομία της, καθώς τα σά- ρωθρα αυτά όχι μόνον ακολουθούν τη σύγχρονη αντίληψη για αειφορία στα αστικά κέντρα, αλλά είναι και ιδιαίτερα ελκυστικά από άποψη κόστους. Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα σάρωθρα της Green Machines είναι εφοδιασμένα με μπαταρίες ιόντων λιθίου τελευταίας γενιάς. Διατηρούν τη φόρτισή τους σε όλη τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας, ενώ το απίστευτα χαμηλό ενεργειακό κόστος λειτουργίας τους (μόλις 3 ευρώ ανά φόρτιση), σημαίνει ότι το κόστος απόκτησης μπορεί να αποσβεσθεί σε ελάχιστο χρόνο. Δείτε τα video στο fleetnews.gr ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ FTI CONSULTING Ηλεκτρικά αυτοκίνητα και επίδραση στην Απασχόληση Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της FTI Consulting , στην οποία αναφέρε- ται η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευ- αστών Αυτοκινήτου , η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υποτιμά τον αντίκτυπο που θα είχε στην Απασχόληση στην Ε.Ε. η αναγκαστική μετάβαση στη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η έκθε- ση παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο, λίγο πριν από την ψηφοφορία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με τους μελλοντικούς στόχους όσον αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για επιβατικά αυτοκίνητα και φορτηγάκια. Σύμφωνα με την έκθεση, η οποία συγκεντρώνει τα αποτελέσματα διαφόρων πρόσφατων μελετών, μια βεβιασμένη μετάβαση στα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα θα είχε σημαντικές επιπτώσεις στην απασχόληση. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η παραγωγή και η συ- ντήρηση των ηλεκτρικών οχημάτων που τροφοδοτούνται από μπαταρίες απαιτούν λιγότερο εργατικό δυναμικό εν συγκρίσει με τα συμβατικά οχή- ματα, εφόσον διαθέτουν λιγότερα εξαρτήματα και χαρακτηρίζονται από μικρότερη μηχανική πολυπλοκότητα. Θα μπορούσαν να υπάρξουν σοβαρές επιπτώσεις για ολόκληρη την εφοδια- στική αλυσίδα της αυτοκινητοβιομη- χανίας, πλήττοντας δυσανάλογα τους προμηθευτές εξαρτημάτων και κατα- σκευαστικών στοιχείων, σύμφωνα με μια μελέτη της UBS που παρατίθεται στην έκθεση της FTI. Πράγματι, οι προμηθευτές στον κλάδο της αυ- τοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη αναμένεται να παραγάγουν περίπου 38% λιγότερα κατασκευαστικά στοι- χεία και εξαρτήματα ηλεκτρικών αυ- τοκινήτων, την ίδια στιγμή που οι κα- τασκευαστές αυτοκινήτων θα έχουν απώλεια περίπου 17%. Ημελέτη τονίζει ότι πολλοί από αυτούς τους προμη- θευτές στην Ε.Ε. είναι ΜμΕ, οι οποίες είναι πιθανό να καταβάλλουν μεγαλύ- τερη προσπάθεια για να επιτύχουν τη μετάβαση σε τόσο σύντομο χρονικό περιθώριο απ’ ό,τι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Εκτιμάται ότι στο μέλ- λον οι μπαταρίες θα αντιστοιχούν στο 35%-50% του κόστους ενός ηλεκτρι- κού αυτοκινήτου. Ωστόσο, μελέτες επισημαίνουν ότι παραμένει αβέβαιο αν αυτές οι μπαταρίες θα παράγονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση ή, αντίθετα, θα εισάγονται. Η έκθεση επισημαίνει ότι στη δεύτερη περίπτωση, η προστι- θέμενη αξία από τις εταιρείες της Ε.Ε. (και τους εκατομμύρια Ευρωπαίους που απασχολούν) στα αυτοκίνητα θα είναι πολύ λιγότερη. Διαβάστε αναλυ- τικά στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=