FLEETNEWS #03

12.11.18 #03 2 Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.13.343 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΜΑΡΙΑ ΤΣΩΝΟΥ tsonou@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΑΝΝΑ ΜΗΛΙΑΔΗ miliadi@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ Υποχρεωτική η προσθήκη θορύβου; Ένα από τα μειονεκτήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (και παραδόξως ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματά τους), η έλλει- ψη θορύβου εξετάζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και έχει οδη- γήσει σε δράση τις ΗΠΑ. Επειδή αυτά τα αυτοκίνητα δεν κάνουν ουσιαστικά κανένα θόρυβο, απο- δεικνύονται πιο επικίνδυνα για τους πεζούς, που σαφώς δεν μπορούν να τα ακούσουν. Στις ΗΠΑ, μια έρευνα από την υπη- ρεσία οδικής ασφάλειας NHTSA διαπίστωσε ότι είναι δύο φορές πιο πιθανό να συγκρουστούν με έναν πεζό ή ποδηλάτη σε σχέση με τα παραδοσιακά αυτοκίνητα. Έτσι, οι ΗΠΑ αποφάσισαν ότι από τον Σεπτέμβριο του επόμενου έτους, τα μικρά ηλεκτρικά οχή- ματα (που ζυγίζουν λιγότερο από 4,5 τόνους) θα πρέπει να κάνουν θόρυβο, για να σηματοδοτήσουν την παρουσία τους σε ταχύτητες κάτω των 30 km/h. Στην Ευρώπη, η Ε.Ε. ξεκίνησε από το 2012 ένα έργο υπό την επωνυμία eVADER , το οποίο συγκεντρώνει εταιρείες όπως οι Nissan , Renault , PSA , Continental και Siemens . Ο στό- χος ήταν να αναπτυχθεί αυτό που ονομάζεται «ακουστική τεχνολο- γία», για να προειδοποιεί τους άλ- λους χρήστες του οδικού δικτύου για την προσέγγιση ενός EV, αλλά ταυτόχρονα να περιορίζει στο μέτρο του δυνατού το ποσό της «ηχητικής ρύπανσης», που πρέπει να δημιουργηθεί. Η προσθήκη ενός τέτοιου θορύβου σε όλα τα καινούργια ηλεκτρικά οχήματα μπορεί να γίνει υποχρεωτική από την 1η Ιανουαρίου 2019. info@fleetnews.gr Σε τιτλοποίηση εσόδων ύψους 101 εκατ. ευρώπροχώρησε πριν από λίγο καιρό η Αutohellas Hertz . Στους τίτλους που εξέδωσε η εταιρεία επένδυσαν οι αναπτυξιακές ευρωπαϊκές τράπεζες EBRD , EIB και EIF , καθώς και η γερμα- νική αναπτυξιακή τράπεζα KfW. Η συναλλαγή αυτή αποτέλεσε την πρώτη τιτλοποίηση ενεργητικού (Asset-backed Securitization, ABS) στην Ελλάδα εκτός του τραπεζικού τομέα. Η KfW επέν- δυσε συνολικά σε senior τίτλους αξίας 25 εκατ., ενώ η EIB και η EBRD προχώρησαν σε επένδυση 32,3 εκατ. και 15 εκατ. ευρώ αντίστοιχα στην έκδοση της ελληνικής εταιρείας. Η κίνηση αυτή έχει προσφέρει στην Αutohellas Hertz τη δυνατότητα μεσοπρόθεσμης ρευστότητας, την οποία χρησιμοποιεί σε νέα συμβόλαια leasingστην ελληνικήαγορά, προσφέροντας ελκυστικάμειωμέναμισθώμα- τα. Εξάλλου, η Autohellas Hertz, μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύ- σεων, προσφέρει κατ’ αποκλειστικότηταμειωμέναμισθώματα σε επιλέξιμες μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επιχειρήσεις μεσαίας κεφαλαιοποίησης. ΑUTOHELLAS HERTZ Μειωμένα μισθώματα κατ' αποκλειστικότητα

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=