FLEETNEWS #02

05.11.18 #02 6 ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ Ο Guenter Butschek , CEO της TATA Motors , και πολλοί ακόμα ομιλητές, επισήμαναν την τάση αυτή στην αγορά, που γίνεται κα- θημερινή πρακτική. ΤΥΠΟΠΟΊΗΣΗ Η συνεργασία είναι δυνατή μόνο εάν όλοι οι εταίροι συμφωνήσουν σε πρότυπα και εναρμονισμένες διαδικασίες. Αυτό σημαίνει τη δη- μιουργία οικοσυστημάτων που είναι ανοικτά σε άλλους, ώστε να διατηρούνται βιώσιμα. ΘΕΣΜΙΚΌ ΠΛΑΊΣΙΟ Δεν φτάνει να αλλάξουν συμπερι- φορά μόνο οι άνθρωποι στον τομέα των μεταφορών, το θεσμικό πλαί- σιο θα πρέπει να τους ωθήσει προς τη σωστή κατεύθυνση. ΤΕΧΝΗΤΉ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗ Το βασικό στοιχείο που καθιστά τα δεδομένα εκμεταλλεύσιμα είναι η υπολογιστική ισχύς και η τεχνητή νοημοσύνη, πάνω στην οποία βασί- ζονται πολλές νέες τεχνολογίες. Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης πρέπει να μάθουν να καθορίζουν τι συνιστά ασφαλή και προσεκτική οδήγηση. DATA NETWORKS Για να λειτουργήσουν οι εφαρμο- γές AI και ADAS , βασίζονται σε ισχυρά δίκτυα κινητών δεδομένων. Αυτά μπορούν να παρέχονται από δίκτυα κινητής τηλεφωνίας 5G ή με το συνδυασμό ασθενέστερων σημάτων, από διάφορα δίκτυα και συνδυάζοντάς τα σε ένα, που είναι ουσιαστικά εξίσου ισχυρό. ΚΥΒΕΡΝΟΑΣΦΆΛΕΙΑ Καθώς οι συνδεδεμένες εφαρμογές γίνονται πιο ισχυρές και ενδεχομέ- νως αναλαμβάνουν τον έλεγχο ενός οχήματος, είναι εξαιρετικά σημαντι- κό να διασφαλιστεί ότι ο κίνδυνος να χακαριστεί το όχημα αποκλείεται εντελώς. ΑΣΦΆΛΕΙΑ Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι ο μέσος οδηγός είναι ιδιαίτερα επι- φυλακτικός όσον αφορά την αυ- τόνομη τεχνολογία, καθιστώντας ακόμη πιο σημαντικό το να διασφα- λιστεί ότι τα συστήματα αυτά είναι πιο ασφαλή από την ανθρώπινη οδήγηση. ΑΛΛΑΓΉ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆΣ Το λανσάρισμα νέων προϊόντων και υπηρεσιών δεν διασφαλίζει τη χρή- ση τους από τους ανθρώπους. Για να πετύχει η αλλαγή κινητικότητας, οι άνθρωποι θα πρέπει να αλλάξουν συμπεριφορά και προσδοκίες. Η παροχή αξιόπιστων και άνετων υπη- ρεσιών είναι απαραίτητη. Τα νομικά ή φορολογικά μέτρα μπορεί επίσης να βοηθήσουν προς αυτή την κα- τεύθυνση. SMART MOBILITY SUMMIT Οκτώ συμπεράσματα για περαιτέρω σκέψη Αν τα δεδομένα είναι το νέο πετρέλαιο, τότε ο κινητήρας είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη Dinesh Paliwal, president & CEO, Harman Τα συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης πρέπει να μάθουν να καθορίζουν τι συνιστά ασφαλή και προσεκτική οδήγηση. Amnon Shashua, president & CTO, MobilEye Δεν υπάρχει σήμερα, ούτε ένας πάροχος συνδεδεμένων οχημάτω,ν που να μπορεί να ισχυριστεί ότι τα οχήματά του δεν μπορούν να χακαριστούν Yoni Heilbronn, Chief Marketing Officer, Argus Ζούμε σε μια περίοδο μετασχηματι- σμού για την κινητικότητα. Σε αυτό συμφώνησαν όλοι οι πολύ υψηλού επιπέδου ομιλητές, που συμμε- τείχαν στο έκτο Smart Mobility Summit , στο Τελ Αβίβ. Οκτώ είναι τα συμπεράσματα που προέκυψαν.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=