FLEETNEWS #02

05.11.18 #02 14 Η Ford Motor και η Baidu άρχισαν να συνεργάζονται σε ένα διετές πρό- γραμμα που θα δώσει τη δυνατότητα στην αυτοκινητοβιομηχανία να δοκι- μάσει αυτόνομα αυτοκίνητα στο οδι- κό δίκτυο του Πεκίνου, σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση των δύο εταιρειών στις 31 Οκτωβρίου. Οι δοκιμές, θα ξεκινήσουν μέχρι το τέλος του έτους και θα επικεντρωθούν σε αυτόνομα οχήματα επιπέδου 4 , που θα μπο- ρούν να επιβραδύνουν, να κάνουν στην άκρη ή να παρκάρουν σε ένα ασφαλές σημείο, εάν ένας οδηγός δεν πάρει τον έλεγχο όταν του ζητη- θεί, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της αγοράς που ορίζονται από την Εταιρεία Μηχανικών Αυτο- κινήτων. «Η συνεργασία με έναν κορυ- φαίο εταίρο τεχνολογίας, όπως η Baidu, μας επιτρέπει να αξιοποιήσουμε νέες ευκαιρίες στην Κίνα για να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις που βελτιώνουν την ασφάλεια, την ευκολία και τη συνολική εμπειρία κινητικότητας» , δήλωσε ο Sherif Marakby , πρόεδρος και διευ- θύνων σύμβουλος της μονάδας αυ- τόνομων οχημάτων της Ford. Η Ford είναι ιδρυτικό μέλος της συμβουλευ- τικής επιτροπής για την Apollo , την ανοικτή πλατφόρμα οδήγησης της Baidu. Τα αυτόνομα οχήματα αποτε- λούν βασικό κομμάτι του μέλλοντος της Baidu, καθώς επιδιώκει να ανα- βαθμιστεί σε σημαντικό παράγοντα τεχνητής νοημοσύνης, σύμφωνα με την εθνική στρατηγική της Κίνας που επιθυμεί να αναδειχθεί σε πα- γκόσμιο ηγέτη στον τομέα αυτό. Το αναπτυξιακό boom στις επενδύσεις για την Tεχνητή Νοημοσύνη στην Κίνα, ενισχύθηκε από το «αίτημα των κινεζικών κυβερνήσεων να επιτύχουν ηγετική θέση στον τομέα αυτό», σύμφωνα με κοινή μελέτη του MIT και της Boston Consulting Group . Η Κίνα έχει ορίσει τέσσερις από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας της χώρας, Baidu , Alibaba Group , Tencent Holdings και iFlyTek , ως «εθνικούς πρωταθλητές» για να οδη- γήσουν την ανάπτυξη πλατφορμών καινοτομίας Τεχνητής Νοημοσύνης. Εξάλλου, η BMW και η Daimler έλα- βαν άδειες για δοκιμές αυτόνομων αυτοκινήτων σε ανοικτούς δρόμους στη Σαγκάη και το Πεκίνο αντίστοιχα. Οι δύο εταιρείες ήταν οι πρώτες μη κινεζικές επιχειρήσεις που έλαβαν τέτοιες εγκρίσεις. APOLLO - Η ΑΝΟΙΚΤΗΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΗΣ BAIDU Δοκιμές αυτόνομων από Ford και Baidu VOLVO ΚΑΙ BAIDU: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ Η Volvo και η Baidu ενώνουν τις δυνάμεις τους για μαζική παραγωγή αυτόνομων ηλεκτρικών οχημάτων. Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ανήκει στην κινεζική Geely , θα προσφέρει την τεχνογνωσία της στις προηγμένες τεχνολογίες στον κλάδο της αυτοκινητοβιομη- χανίας, ενώ η Baidu θα παρέχει την πλατφόρμα αυτόνομης οδήγησης Apollo. Η συνεργασία αφορά στην ανάπτυξη και τη δοκιμή οχημάτων χωρίς οδηγό που θα πληρούν το πρότυπο Επιπέδου 4, δηλαδή οχή- ματα που δεν απαιτούν ανθρώπινη παρέμβαση υπό ορισμένες συνθή- κες. Η Baidu δήλωσε ότι επέλεξε τη Volvo ως συνεργάτη λόγω των «μακροχρόνιων διαπιστευτηρίων ασφαλείας της εταιρείας». «Με τη Baidu κάνουμε ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός για να εμπορευόμαστε τα αυτόνομα αυτοκίνητα μας, βασισμένα στην κορυφαία τεχνολογία ασφάλειας της Volvo» , δήλω- σε ο Hakan Samuelsson, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Volvo Cars. «Υπάρχει μια δυναμική εξέλιξη στην αυτόνομη οδήγηση στην Κίνα, όπου η Baidu είναι πρωτοπόρος παίκτης και η αγορά εκεί προσφέρει τεράστιες ευκαιρίες για εμάς ως προμηθευτή επιλογής για αυτόνομους στόλους». O Hakan Samuelsson , δήλωσε ακόμα ότι αναμένει οι πωλήσεις robotaxi, που θα χρησιμοποιούνται γιa ride- hailing, nα αντιπροσωπεύσουν ένα «σημαντικό τμήμα» των οχημάτων που χρειάζονται για να επιτύχουν το στόχο: δηλαδή το 1/3 των πω- λήσεων αυτόνομων αυτοκινήτων μέχρι το 2025. «Τα Robotaxi είναι ένας τομέας όπου δεν θα ανταγωνιστούμε ως φορείς εκμετάλλευσης αλλά πουλώντας αυτοκίνητα σε εταιρείες που θα τα εκμεταλλευτούν» , δήλωσε. Partnerships Η πλατφόρμα Apollo έχει συγκεντρώσει περίπου 130 συνεργάτες, από κατασκευαστές αυτοκινήτων μέχρι τεχνολογικούς γίγαντες, όπως η Microsoft και η κατασκευάστρια τσιπ Nvidia

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=