FLEETNEWS #02

05.11.18 #02 10 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η EURO REPAR CAR SERVICE Ο Όμιλος Συγγελίδη επεκτείνεται στο After Sales Ο Όμιλος Συγγελίδη σε συνεργασία με το Group PSA , επενδύει στην ανά- πτυξη του διεθνούς δικτύου Euro Repar Car Service στη χώρα μας. Η Euro Repar Car Service ανήκει στo Group PSA, έναν από τους σημαντικότερους πρωταγωνιστές στο χώρο του αυτοκινήτου σε παγκόσμιο επίπεδο τόσο στην κατασκευή όσο και τεχνική υποστήρι- ξη οχημάτων. Στα συνεργεία του δικτύου Euro Repar Car Service πραγματοποιούνται εργασίες συντήρησης και επισκευής οχημά- των όλων των μαρκών, αποτελώντας σημείο αναφοράς για τους κατόχους αυτοκινήτων ανά τον κόσμο. Το δίκτυό της εταιρείας απο- τελείται από χιλιάδες ανεξάρτητους επισκευ- αστές, οι οποίοι εντάσσονται στο στρατηγικό πλάνο «Push to Pass» του Group PSA. Στόχος της εταιρείας είναι, μέχρι τα τέλη του 2020, το Δίκτυο Euro Repar Car Service να αποτελείται από περισσότερα των 100 σημεία Τεχνικής Εξυπη- ρέτησης, με πανελλαδική κάλυψη. ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ CO 2 ΣΤΗΝ ΕΕ Η φορολογία βάσει των εκπομπών CO2 είναι πλέον καθιερωμένη σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση . Τα περισσότερα κράτη μέλη της ΕΕ εφαρμόζουν κάποια μορφή φόρου που βασίζεται στις εκπομπές CO2 για την ταξινόμηση ή/ και την κα- τοχή των επιβατικών αυτοκινήτων. Στον πίνακα που μπορείτε να δια- βάσετε στο fleetnews.gr θα δείτε μια επισκόπηση των φόρων επί των οχημάτων με βάση το διοξείδιο του άνθρακα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, βάσει των στοιχείων της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυ- τοκινήτων . ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΣΤΟ FLEET EUROPE SUMMIT 2018 Μια φορά το χρόνο, όλοι οι εμπει- ρογνώμονες στον τομέα του στόλου και της κινητικότητας συγκεντρώνονται σε μια μοναδι- κή εκδήλωση - το Fleet Europe Summit . Φέτος, στις 26-28 Νο- εμβρίου στη Βαρκελώνη το συνέ- δριο θα εξερευνήσει το δρόμο για τη μελλοντική επιτυχία σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κλάδο. Διαβάστε τα κύρια θέματα που θα συζητηθούν στο σημαντικό αυτό ευρωπαϊκό συνέδριο για το χώρο του Fleet στο fleetnews.gr Τι γίνεται όταν ένα αυτόνομο όχη- μα πρέπει να επιλέξει ποιό ζωντανό ον θα πρέπει να θυσιάσει σε περί- πτωση αναπόφευκτου ατυχήμα- τος; Αυτό είναι το θέμα μιας online μελέτης που διεξάγεται από το MIT μέσω μιας πλατφόρμας μηχ α ν ι κής ηθικής. Συ- γκεντρώθη- καν ήδη 40 εκατομμύρια αποφάσεις σε δέκα γλώσ- σες από εκα- τομμύρια αν- θρώπους σε 233 χώρες. Οι ερωτηθέντες ανταποκρίνονται σε δύσκολα δεοντολογικά διλήμματα σε διάφορες καταστάσεις που αφο- ρούν ένα αυτόνομο αυτοκίνητο με ελαττωματικά φρένα. Ανεξάρτητα από την επιλογή που γίνεται, υπάρ- χουν πάντα θάνατοι, είτε στο αυτό- νομο αυτοκίνητο είτε στη διάβαση πεζών. Ωστόσο, οι συμμετέχοντες πρέπει να επιλέξουν ποια θύματα θα «σκοτώσουν» λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία, το κοινωνικό προφίλ, την υγεία, το φύλο και το γεγονός ότι οι πεζοί διασχίζουν το δρόμο όταν υπάρχε ι ή όχι η ένδειξη «Μη περπα- τάς». Σε ορι- σμένες περι- πτώσεις, το αυτοκίνητο πρέπει να αλ- λάξει απότο- μα την τροχιά του, σε άλλες πηγαίνει κα- τευθείαν επάνω στη διάβαση. Με- ρικές περιπτώσεις επιβάλουν την επιλογή μεταξύ ανθρώπων και σκύλων. Η πλατφόρμα μηχανικής ηθικής είναι ακόμα online επιτρέ- ποντας σε όποιον ενδιαφέρεται να συμμετάσχει μόνος του στο test. http://moralmachine.mit.edu/ ΌΤΑΝΗΑΠΌΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΉΚΑΙ ΤΟΘΆΝΑΤΟΕΊΝΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΉ ΜΙΑ ONLINE ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΤΟΥ ΜΙΤ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=