FLEETNEWS #02

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ - ΔΕΥΤΕΡΑ 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 #02 ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΟ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET Smart Mobility Summit: Τροφή για σκέψη Οι τάσεις για τα πετρελαιοκίνητα Φόροι στα αυτοκίνητα βάσει εκπομπών CO 2 Βελτίωση μεγεθών στον Δείκτη Leaseurope Kia και Hyundai με ηλιακούς συλλέκτες Νέα X-Class TheRock edition ΤΟ WLTP ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΑΠΑΝΗΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΛΟΥΣ Υπάρχουν προειδοποιητικά ση- μάδια πως οι στόλοι ενδέχεται να αντιμετωπίσουν σημαντικές πρό- σθετες δαπάνες, υπό το πρίσμα της εφαρμογής της νέας διεθνούς διαδικασίας εναρμόνισης ελαφρών οχημάτων (WLTP). Σύμφωνα με το FleetVision , το τμήμα συμβούλων για το στόλο και την κινητικότη- τα εντός του ομίλου TÜV SÜD , οι στόλοι ίσως αντιμετωπίσουν πρόσθετες δαπάνες, αρκετών εκα- τοντάδων ευρώ ανά όχημα ετησί- ως, αν δεν περιλάβουν τις σωστές επιλογές οχημάτων τώρα στους καταλόγους τους. Οι διαχειριστές στόλου πρέπει να ακολουθήσουν μια διορατική προσέγγιση στην επιλογή οχημάτων μετά την εφαρ- μογή ή να αντιμετωπίσουν αύξηση του κόστους του στόλου. Περισσό- τερα στο fleetnews.gr MOBILITYASASERVICE (MaaS) Το μέλλον των μεταφορών MaaS, η αγορά που προβλέπεται να φθάσει τα 1,8 τρισ. δολάρια μέχρι το 2028! Η κινητικότητα ως υπηρεσία ( MaaS ) είναι το επόμενο βήμα στο μέλλον για τις μεταφορές και τις μετακινήσεις παγκοσμίως. ΗMaaS είναι στην πραγματικότητα η ψηφι- οποίηση των λειτουργιών και η συ- γκέντρωση παρόχων και χρηστών σε μία ενιαία πλατφόρμα. Σύμφωνα με έρευνα της BIS Research , με τίτλο “Ανάλυση και πρόβλεψη της Κινητικότη- τας ως αγο- ράς υπηρε- σιών, 2018 – 2028” , η αγορά αυτή προβλέπεται να φθάσει σε παγκόσμιο επίπεδο τα 1.759,83 δισ. δολάρια μέ- χρι το 2028. Σύμφωνα με τις υπάρχουσες τά- σεις η αγορά MaaS προβλέπεται να είναι κορυφαία από πλευράς παραγωγής αξίας μέχρι το τέλος του 2040 . Στόχος μιας πλατφόρ- μας MaaS είναι να ενσωματώσει όσο το δυνατόν περισσότερες δρα- στηριότητες που σχετίζονται με τις μεταφορές, όπως ο προγραμματι- σμός μιας διαδρομής, η κράτηση, η παρακολούθηση της πληρωμής και η λήψη ανατροφοδότησης στο τέλος της ολοκλήρωσης της υπηρεσίας. Η MaaS ενσωματώνει επίσης τον τομέα των μέσων μαζι- κής μεταφοράς στην πλατφόρμα που αναπτύσσεται. Η πλατφόρμαMaaS συλλέγει τερά- στιο όγκο δεδομένων με τη μορφή των απαιτήσεων σχεδιασμού, του τρόπου μεταφοράς και των απαιτή- σεων εξυπηρέτησης. Τα δεδομένα που συλλέγονται επιτρέπουν στους παρόχους να προσφέρουν προσαρ- μ ο σ μ έ ν ε ς υπηρεσί ες με βάση το συμφέρον των κατα- ν α λ ω τ ώ ν . Σύμφωνα με την έκθεση που δημοσί- ευσε η BIS Research , η MaaS μπο- ρεί να έχει διαφορετικούς τελικούς χρήστες, όπως επιχειρήσεις, τελικούς πε- λάτες, τομείς της αγοράς και κρά- τη. Επιπλέον, η αγορά μπορεί να κατανεμηθεί ανάλογα με το εί- δος της υπηρεσίας ( ride-sharing, ride-hailing, car-sharing, shuttle service ). Σύμφωνα με τα δεδο- μένα του 2017, το μέγιστο τμήμα της αγοράς κατέχει η περιοχή της Αμερικής, ακολουθούμενη από την περιοχή APAC (Ασία – Ειρηνικός) και EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατο- λή, και Αφρική) αντίστοιχα.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=