Τώρα είναι η ώρα για το επόμενο βήμα - και για τη σαφή πολιτική βούληση να προχωρήσει αποφασιστικά η μετάβαση στο υδρογόνο δίκτυο και ενισχύουν την ασφάλεια και την ανθεκτικότητα του συνολικού ενεργειακού συστήματος. Αυτή η δεύτερη ενεργειακή πηγή μειώνει επίσης την πίεση στο ηλεκτρικό δίκτυο και αυξάνει την ασφάλεια εφοδιασμού και προγραμματισμού - κάτι κρίσιμο για την ανθεκτικότητα ολόκληρου του ενεργειακού μας συστήματος. ΟΙ ΠΕΛΆΤΕΣ ΜΑΣ ΚΆΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΎΣ ΤΟΥΣ - ΚΑΙ ΠΟΛΎ ΣΩΣΤΆ Για να επικρατήσει μια τεχνολογία στις μεταφορές, χρειάζεται υποδομές και οικονομική βιωσιμότητα. Ένα φορτηγό δεν είναι προϊόν lifestyle - είναι μια επένδυση. Οι πελάτες μας είναι επιχειρηματίες που πρέπει να μετατρέπουν κάθε χιλιόμετρο σε κέρδος. Σήμερα, τα λειτουργικά κόστη για οχήματα υδρογόνου είναι ακόμα υψηλά - κυρίως λόγω της τιμής ενέργειας. Αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει γρήγορα: Μόλις η τιμή του υδρογόνου πέσει στα 5 ευρώ ανά κιλό, η λειτουργία των οχημάτων καθίσταται οικονομικά ελκυστική. Αυτό το επίπεδο είναι εφικτό έως το 2030, ιδιαίτερα αν ληφθεί υπόψη η ποσοστιαία υποχρέωση RED II (Renewable Energy Directive). Οι απαραίτητες παραγωγικές ικανότητες είναι επίσης ρεαλιστικές. Εξίσου σημαντικό: το υδρογόνο πρέπει να είναι πράσινο - τουλάχιστον μακροπρόθεσμα. Όμως στη φάση εκκίνησης, η αξιόπιστη διαθεσιμότητα έχει προτεραιότητα - ανεξάρτητα από το «χρώμα» του. Όπως ακριβώς συνέβη και με την ηλεκτροκίνηση στα πρώτα της βήματα. 49 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2025 #24
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=