Fleet Business #24

Οι στόλοι ξεκινούν με τα οχήματα που κάνουν τα λιγότερα χιλιόμετρα, χάνοντας έτσι τα μεγαλύτερα οφέλη του κόστους του ρεύματος έναντι του ντίζελ τώρα να έχει 34 φορτιστές. «Η επένδυση είναι πολύ ακριβή, αλλά είναι το μέλλον. Δεν υπάρχει επιστροφή», λέει η Gray. «Μιλήστε με το διαχειριστή δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας (το φορέα που διαχειρίζεται το δίκτυο χαμηλής και μέσης τάσης) και μάθετε πότε και πού έχει προγραμματίσει αναβαθμίσεις στο τοπικό δίκτυο», λέει η McAtear. Η συνεργασία με τους διαχειριστές δίνει έγκαιρη προειδοποίηση για μελλοντική ζήτηση ισχύος και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να σχεδιάσουν δικές τους αναβαθμίσεις καλωδίων και υποσταθμών. «Έπειτα, καταρτίστε ένα 10ετές σχέδιο, με όσα θέλετε να κάνετε σήμερα αλλά και σε 10 χρόνια. Μπορείτε να υλοποιήσετε την επένδυση σε υποδομές σταδιακά», λέει. Η McAtear χρησιμοποιεί τον ξυλουργικό όρο «μέτρα δύο φορές, κόψε μία» ώστε να αποφευχθούν διπλά κόστη, όπως σκαψίματα σε αμαξοστάσια και πάρκινγκ. «Σπάστε το τσιμέντο μία φορά, βάλτε τις σωληνώσεις μία φορά. Η ισχύς μπορεί να αναβαθμιστεί αργότερα», λέει. ΠΏΣ ΕΛΈΓΧΕΤΕ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΎ; Ένα από τα παράδοξα του εξηλεκτρισμού είναι ότι οι στόλοι τυπικά ξεκινούν με τα οχήματα που κάνουν τα λιγότερα χιλιόμετρα, χάνοντας έτσι τα μεγαλύτερα οφέλη κόστους του ρεύματος έναντι του ντίζελ, λέει η Pringle, τονίζοντας τη σημασία της μέγιστης αξιοποίησης της φθηνής οικιακής φόρτισης: «Τα ηλεκτρικά βαν είναι ακριβότερα, και οι υπολειμματικές αξίες τους είναι ακόμη υπό δοκιμή, οπότε χρειάζεται να τα κρατάμε περισσότερο για να μειώνεται το μηνιαίο κόστος. Πιστεύουμε ότι το κόστος συντήρησης θα είναι μικρότερο από του ντίζελ, αλλά δεν το έχουμε ακόμη ενσωματώσει στους υπολογισμούς μας γιατί είναι άγνωστο», λέει. Οι συγκεκριμένοι διαχειριστές στόλων συμμετείχαν όλοι στο Commercial Vehicle Show στο Μπέρμιγχαμ. 43 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2025 #24

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=