Fleet Business #24

ΠΌΣΟ ΙΚΑΝΆ ΕΊΝΑΙ ΤΑ eLCVS ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΎΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ; «Είναι ακόμη πρώιμη τεχνολογία. Συνεπώς, επικεντρωθείτε σε ό,τι μπορείτε να αγοράσετε τώρα και που μπορεί να κάνει τη δουλειά σας. Και όταν δοκιμάζετε οχήματα, κάντε το το χειμώνα, γιατί από εκεί και μετά αυτά μόνο καλύτερα γίνονται», λέει η McAtear. Με την επίσημη αυτονομία WLTP να μειώνεται στο μισό όταν μεταφέρεται βαρύ φορτίο σε ψυχρές χειμερινές συνθήκες, ένα eLCV που λειτουργεί το χειμώνα θα λειτουργεί όλο το χρόνο. Η McAtear χάραξε μια δεκαετή στρατηγική, καταγράφοντας ποια οχήματα της National Grid μπορούν να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά, εφόσον έχει έρθει η ώρα της απόσυρσής τους, και παρατείνοντας τη χρήση άλλων, για τα οποία η αντικατάσταση θα είναι καλύτερα να πραγματοποιηθεί αργότερα. «Ήξερα όμως ότι δεν θα αγγίξω τα 4x4 pickups μου πριν από το 2027», λέει. Η Abby Chicken, επικεφαλής βιωσιμότητας στην Openreach, εξηγεί: «Ξεκινήσαμε με αυτούς που οδηγούσαν τα λιγότερα χιλιόμετρα, αλλά υπήρξε σημείο που είχαμε μετατρέψει το 14% του στόλου, αλλά μόνο το 7% των χιλιομέτρων». Για οχήματα μεγαλύτερης εμβέλειας, η Openreach μείωσε το βάρος μεταφέροντας λιγότερα εργαλεία - «Ανακαλύψαμε ότι κάποια οχήματα κουβαλούσαν βαρούλκο που το χρησιμοποιούσαν μόνο μία φορά τον χρόνο», λέει η Chicken - και χρησιμοποίησε βελτιστοποίηση διαδρομών και εργαλεία AI. «Όποιο καύσιμο κι αν χρησιμοποιείτε, όσο πιο αποδοτικά και «λιτά» κινείται ο στόλος σας, τόσο καλύτερο είναι για την επιχείρηση». «Η ρυμούλκηση ήταν ίσως ο μεγαλύτερος περιορισμός για εμάς, και μόλις τώρα βελτιώνεται. Γιατί αν χρειαστεί να μεταφέρουμε το όχημά σας, δεν θέλουμε να στείλουμε άλλο όχημα για ρυμούλκηση. Το πρόβλημα είναι ότι τώρα χρειαζόμαστε ένα βαν λίγο Είναι σημαντικό η πρόσβαση σε όσο το δυνατόν περισσότερα δίκτυα να γίνεται με μία μόνο κάρτα φόρτισης 41 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2025 #24

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=