ΤΟ ΚΑΛΌ ΝΈΟ είναι ότι δεν χρειάζεται να «επανεφεύρουμε τον τροχό». Οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων σε μεγάλους στόλους είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις εμπειρίες και τις συμβουλές τους, καθώς αντιμετωπίζουν την πρόκληση της διατήρησης της επιχειρησιακής αποδοτικότητας, του ελέγχου του κόστους και της υλοποίησης των φιλόδοξων εταιρικών σχεδίων απανθρακοποίησης. Στο παρόν άρθρο, τέσσερις διαχειριστές στόλων, υπεύθυνοι ο καθένας για χιλιάδες επαγγελματικά οχήματα σε διαφορετικές εταιρείες (δημόσιες επιχειρήσεις, εταιρείες οδικής βοήθειας και μισθώσεων κ.ά.), μοιράζονται τη γνώση τους για την πορεία προς τον εξηλεκτρισμό. ΤΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΚΆΝΟΥΝ ΠΡΏΤΑ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΈΣ ΣΤΌΛΩΝ; «Απλώς ξεκινήστε, γιατί δεν αρχίζετε πραγματικά να μαθαίνετε όσα χρειάζεται να ξέρετε μέχρι να ξεκινήσετε το ταξίδι», λέει η Lorna McAtear, επικεφαλής στόλου στη National Grid, επισημαίνοντας: «Αν ανησυχείτε επειδή δεν ξέρετε τα πάντα, μην το κάνετε. Κανείς μας δεν μπορεί να τα ξέρει όλα αυτήν τη στιγμή. Είναι ένα πολύ νέο τεχνολογικό βήμα». «Το παν είναι τα δεδομένα», λέει η Elaine Pringle, διαχειρίστρια στόλου στη Scottish Water, προτρέποντας: «Αφιερώστε χρόνο να αναλύσετε τα δεδομένα σας και να εντοπίσετε τους «εύκολους στόχους» - τα πιο απλά οχήματα για εξηλεκτρισμό». Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα για να πείτε την ιστορία. Οι οδηγοί μπορεί να πιστεύουν ότι διανύουν εκατοντάδες χιλιόμετρα την ημέρα, προσθέτει, αλλά συχνά τα στοιχεία δείχνουν πολύ μικρότερα χιλιομετρικά φορτία, απολύτως εντός της αυτονομίας μιας φόρτισης. «Και δώστε στους ανθρώπους εκπαίδευση ώστε την πρώτη φορά που θα οδηγήσουν ηλεκτρικό όχημα (EV) να ξέρουν, για παράδειγμα, πώς να το φορτίσουν», καταλήγει. «Κερδίστε την καρδιά και το μυαλό του οδηγού», λέει η Sarah Gray, επικεφαλής στρατηγικής και ανάπτυξης ZEV στην Dawson Group. Σε κάθε στόλο θα υπάρχουν ενθουσιώδεις με τα EV. Μας παρακινεί ακόμη: «Εμπλέξτε τους στις δοκιμές και έχετε ήδη κερδίσει τη μισή μάχη. Αντίθετα, αν δώσετε EV σε κάποιον που πιστεύει ότι θα αποτύχει, θα αποτύχει». «Ο εξηλεκτρισμός είναι μια επιχειρηματική αλλαγή, επομένως κανένα άτομο σε καμία εταιρεία δεν πρέπει να αισθάνεται ότι είναι μόνο δικό του πρόβλημα να το λύσει. Η επιχείρησή σας πρέπει να αλλάξει», λέει ο Duncan Webb, διευθυντής στόλου στη The AA. Οι πραγματικοί στόλοι μοιράζονται πραγματικές εμπειρίες Υπάρχει συχνά χάσμα ανάμεσα στη θεωρία και την πράξη όταν πρόκειται για τη λειτουργία ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (eLCV). Γράφει ο JONATHAN MANNING ● Πηγή: Fleet Europe ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΕΛΑΦΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ «Μέτρα δύο φορές, κόψε μία», ώστε να αποφευχθούν διπλά κόστη, όπως σκαψίματα σε αμαξοστάσια και πάρκινγκ 40 #24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2025
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=