ρίας (SoH) είναι καθοριστικός παράγοντας για την αξία μεταπώλησης των EV. Οι αγοραστές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα αν έχουν εγγυήσεις για την κατάσταση της μπαταρίας του ηλεκτρικού οχήματος. Ο Philip Nothard, πρόεδρος της Vehicle Remarketing Association (VRA) στο Ηνωμένο Βασίλειο, τονίζει: « Ένα πρότυπο ελέγχου υγείας μπαταρίας θα ήταν η πιο αποτελεσματική λύση, προσφέροντας σαφή εικόνα για το τι μπορεί να περιμένει ο καταναλωτής σε ό,τι αφορά αυτονομία και φόρτιση». Ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση είναι ο έλεγχος υγείας μπαταρίας που εγκρίθηκε από την CARA, διαθέσιμος από επιλεγμένους παρόχους. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΣΚΈΨΗ Για να ενισχυθούν οι πωλήσεις μεταχειρισμένων BEV, οι επαγγελματίες του remarketing πρέπει να καθησυχάσουν τους πελάτες τους ότι κάνουν μια καλή αγορά - και η πιστοποίηση SoH είναι το κλειδί. Ωστόσο, υπάρχει χώρος και για δημιουργικές λύσεις: οι μεταχειρισμένες μπαταρίες EV έχουν αξία πέρα από την αυτοκίνηση. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε εφαρμογές vehicle-toinfrastructure (V2X) ή ως αυτόνομες μονάδες αποθήκευσης ενέργειας, δίνοντας τη δυνατότητα τα μεταχειρισμένα BEV να αποφέρουν έσοδα με τρόπους που τα μεταχειρισμένα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα δεν θα μπορούσαν ποτέ. δύσκολη, αλλά υπάρχουν λόγοι αισιοδοξίας Οι αγοραστές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα αν έχουν εγγυήσεις για την κατάσταση της μπαταρίας του ηλεκτρικού οχήματος ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΑΞΙΑΣ BEV ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Πηγή: Autovista Group 48,8% 52,5% 47,7% 49,6% 57,4% 44,7% 51,9% 43,9% 37,2% 37,0% 31,6% 48,3% 39,4% 38,9% Αυστρία Γαλλία Γερμανία Ιταλία Ισπανία Ελβετία Ηνωμένο Βασίλειο ■ Μέσος όρος αγοράς ■ BEVs Φεβρουάριος 2025 39 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2025 #24
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=