πινάκων, ντουλαπιών ισχύος, αγωγών και φορτιστών. Μεγάλες αναβαθμίσεις του δικτύου διανομής κοστίζουν πάνω από 10 εκατ. δολάρια -αυτό είναι μόνο το κόστος ενός νέου υποσταθμού 115 kV- και χρειάζονται χρόνια για να κατασκευαστούν. Αυτό είναι ένα μεγάλο front-ofthe-meter κόστος, πολύ διαφορετικό από ένα έργο που απαιτεί απλώς την προσθήκη μιας τράπεζας μετασχηματιστών σε υφιστάμενο υποσταθμό, που κοστίζει στην εταιρεία περίπου 1,5 εκατ. δολάρια. Για τοποθεσίες όπως το πρωτότυπο της Black & Veatch, εάν έχουν πρόσβαση σε υφιστάμενη δυναμικότητα υποσταθμού, υπάρχει σαφής ευκαιρία για χαμηλότερα κόστη. Οι εταιρείες κοινής ωφέλειας μπορούν να διευκολύνουν την ανάπτυξη σε τέτοιες τοποθεσίες με το να επικοινωνούν εκ των προτέρων με πιθανούς πελάτες φόρτισης επαγγελματικών οχημάτων σχετικά με το πού υπάρχει διαθέσιμη δυναμικότητα υποσταθμών και να απλοποιούν τη διαδικασία αξιοποίησής της. Αυτό είναι σημαντικό γιατί η βιομηχανία φορτηγών επενδύει στον εξηλεκτρισμό. Η Daimler, η Volvo και η Cummins κατασκευάζουν μια μονάδα παραγωγής μπαταριών 21 GWh στο Μισισιπή (έναρξη το 2027) και η Tesla χτίζει ένα εργοστάσιο για 50.000 τράκτορες Semi στη Νεβάδα (έναρξη το 2026). Στις νέες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών φόρτισης ηλεκτρικών φορτηγών που ιδρύθηκαν τα τελευταία 5 χρόνια περιλαμβάνονται οι WattEV, Forum Mobility, Terawatt Infrastructure, Greenlane, Voltera, EV Realty και Zeem Solutions. Παράλληλα, δημόσιες πολιτικές σε τοπικό, πολιτειακό και ομοσπονδιακό επίπεδο παρέχουν κίνητρα και καθορίζουν απαιτήσεις για τον εξηλεκτρισμό των στόλων. Οι ρυθμιστικές αρχές κοινής ωφέλειας μπορούν να βοηθήσουν να καλυφθούν οι ανάγκες τόσο των αναπτυξιακών φορέων υποδομών φόρτισης όσο και των καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας, θεσπίζοντας κοινό έδαφος για τη συζήτηση σχετικά με το τι απαιτείται για την ανάπτυξη υποδομών φόρτισης φορτηγών. Αυτό προϋποθέτει διαφάνεια και δεδομένα για τα κόστη. Με την αξιοποίηση δεδομένων που δείχνουν το πιθανό κόστος τέτοιων εγκαταστάσεων, τις επιλογές για ελαχιστοποίηση των επιβαρύνσεων που τελικά επωμίζονται οι καταναλωτές και τις ενέργειες που επιταχύνουν την ανάπτυξη λύσεων χαμηλότερου κόστους, όλοι οι εμπλεκόμενοι μπορούν να είναι βέβαιοι ότι εξυπηρετούνται τα συμφέροντά τους. Ο Yihao Xie είναι ανώτερος ερευνητής του ICCT. Ο Ray Minjares είναι διευθυντής Προγράμματος Βαρέων Οχημάτων, Global & Managing Director Σαν Φρανσίσκο. ΣΧΗΜΑ: ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΡΗΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΤΡΗΤΗ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ Πηγή: icct Oι κατασκευαστές φορτηγών υποστηρίζουν ότι οι εταιρείες κοινής ωφέλειας δεν κατασκευάζουν αρκετά γρήγορα τις υποδομές φόρτισης ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΟΣΤΗ Πριν από τον μετρητή Μετά τον μετρητή Μετρητής Γραμμή μεταφοράς Μετασχηματιστής Αναβάθμιση υποσταθμών Δίκτυο διανομής Σημεία κοινής διασύνδεσης Ηλεκτρικός πίνακας Φορτιστής Φορτηγά μεσαία & βαρέα 24 #24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2025
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=