Fleet Business #24

Network)- αντιτίθενται στην πρόταση. Αυτές οι ομάδες αμφισβητούν τη μεθοδολογία που χρησιμοποιείται για την εκτίμηση των αναγκών φόρτισης βαρέων οχημάτων και ζητούν από την California Public Utilities Commission (Ρυθμιστική Επιτροπή Δημοσίων Υπηρεσιών της Καλιφόρνιας) να απορρίψει τις δαπάνες που σχετίζονται με τον εξηλεκτρισμό των φορτηγών. Πιστεύουμε ότι υπάρχει κοινό έδαφος μεταξύ όσων χρειάζονται υποδομές φόρτισης φορτηγών και όσων θέλουν να συγκρατήσουν τα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτό βρίσκεται στη διασταύρωση των πληροφοριών που χρειάζονται και οι δύο πλευρές για να πετύχουν τους στόχους τους. Πρόκειται για πληροφορίες σχετικά με το κόστος των υποδομών φόρτισης φορτηγών, τις επιλογές που υπάρχουν για τη μείωση αυτού του κόστους και τα είδη δεσμεύσεων που μπορούν να αναλάβουν οι εταιρείες κοινής ωφέλειας ώστε να ηλεκτροδοτήσουν τις περισσότερες υποδομές με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Για να εξερευνήσει αυτά τα ζητήματα, το ICCT συνεργάστηκε με την Black & Veatch (BV), μια εταιρεία μηχανικών και κατασκευών υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και ενέργειας. Η BV ανέπτυξε έναν πρωτότυπο διάδρομο δημόσιας φόρτισης με βάση την εμπειρία της στον κλάδο και εκτίμησε τα κόστη σχεδιασμού και κατασκευής τέτοιων εγκαταστάσεων. Για παράδειγμα, η BV παρείχε κόστη για ένα τυπικό κέντρο δημόσιας φόρτισης για εγκατάσταση σε αυτοκινητόδρομο. Πρόκειται για μια έκταση περίπου 8 στρεμμάτων, με ονομαστική ισχύ 15,6 MW, που διαθέτει τριάντα θέσεις “pull-in” (θέση φόρτισης με είσοδο από μπροστά) με είκοσι φορτιστές 240 kW διπλής θύρας και δέκα φορτιστές 480 kW μονής θύρας, καθώς και πέντε θέσεις “pull-through” (θέση φόρτισης με διέλευση), καθεμία με φορτιστή 1 MW. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της BV, το συνολικό κόστος του πρωτοτύπου είναι περίπου 15 εκατομμύρια δολάρια. u Πριν από το μετρητή (front-of-themeter) -κόστη που συνήθως καλύπτονται από τους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας- ανέρχονται περίπου στο 19% του συνολικού κόστους. Περιλαμβάνουν σχεδιασμό, μελέτες, αγορά γης και εγκατάσταση εξαρτημάτων δικτύου που ανήκουν στην εταιρεία κοινής ωφέλειας, όπως υποσταθμοί, μετασχηματιστές και γραμμές τροφοδοσίας έως το μετρητή. u Μετά το μετρητή (behind-themeter) -κόστη που συνήθως βαρύνουν τους πελάτες (στην προκειμένη περίπτωση τους φορείς παροχής υπηρεσιών φόρτισης)- είναι το υπόλοιπο 81%. Περιλαμβάνουν διαχείριση και σχεδιασμό έργου, κατεδαφίσεις, έργα χώρου, ηλεκτρολογικές εργασίες, προμήθεια εξοπλισμού και εγκατάσταση Τα κόστη που συνήθως καλύπτονται από τους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας ανέρχονται περίπου στο 19% του συνολικού κόστους των υποδομών φόρτισης 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2025 #24

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=