εταιρεία εξυπηρετεί την περιοχή που, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ICCT, θα έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση για φόρτιση φορτηγών σε όλη τις Ηνωμένες Πολιτείες έως το 2030. Η πολιτική της πολιτείας απαιτεί: u το 100% των κρατικών και τοπικών στόλων να αγοράζει οχήματα μηδενικών εκπομπών έως το 2027, u οι οργανισμοί δημόσιας συγκοινωνίας να αγοράζουν 100% λεωφορεία μηδενικών εκπομπών έως το 2029, u και έως 75% πωλήσεις φορτηγών μηδενικών εκπομπών έως το 2035, ανάλογα με την κατηγορία οχήματος. Η εταιρεία κοινής ωφέλειας έχει προτείνει να επενδύσει προληπτικά στο δίκτυο ώστε να καλύψει αυτά τα μελλοντικά φορτία ηλεκτροκίνησης στις μεταφορές. Όμως, οι εκπρόσωποι των καταναλωτών -το Public Advocates Office της Ρυθμιστικής Αρχής Δημόσιων Υπηρεσιών της Καλιφόρνια και το δίκτυο TURN (The Utility Reform Υποδομές φόρτισης με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, προς όφελος όλων των εμπλεκομένων ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑ Η μετάβαση σε φορτηγά μηδενικών εκπομπών απαιτεί γρήγορη ανάπτυξη υποδομών φόρτισης, αλλά το υψηλό κόστος του ρεύματος και οι μεγάλες επενδύσεις στο δίκτυο προκαλούν εντάσεις. Η αξιοποίηση των υφιστάμενων υποσταθμών μπορεί να μειώσει το κόστος. Με διαφάνεια, δεδομένα και στοχευμένες πολιτικές, μπορούν να ικανοποιηθούν τόσο οι ανάγκες στόλων όσο και των καταναλωτών. Γράφουν οι YIHAO XIE και RAY MINJARES ● Πηγή: International Council on Clean Transportation (ICCT) ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΈΣ αρχές ενέργειας και οχημάτων στη Μασαχουσέτη και την Καλιφόρνια έχουν δύο κοινά στοιχεία: u και οι δύο απαιτούν από τους κατασκευαστές να πωλούν έναν αυξανόμενο αριθμό φορτηγών μηδενικών εκπομπών για να συμμορφώνονται με τον κανονισμό Advanced Clean Trucks, και u και οι δύο έχουν μέσες οικιακές τιμές ηλεκτρικής ενέργειας σχεδόν 90% υψηλότερες από τον εθνικό μέσο όρο. Έτσι, προκαλείται ένταση. Ενώ οι κατασκευαστές φορτηγών υποστηρίζουν ότι οι εταιρείες κοινής ωφέλειας δεν κατασκευάζουν αρκετά γρήγορα τις υποδομές φόρτισης, η αυξημένη προσοχή στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος οδηγεί σε δύσκολες συζητήσεις για το πώς θα χρηματοδοτηθούν οι κρίσιμες επενδύσεις. Μια γενική διαδικασία αναθεώρησης τιμολογίων στη Southern California Edison δείχνει καλά αυτό το ζήτημα. Η Tο συνολικό κόστος ενός πρωτοτύπου «διαδρόμου» φόρτισης με ονομαστική ισχύ 15,6 MW είναι περίπου 15 εκατομμύρια δολάρια 22 #24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2025
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=