Δώστε μας μια σύντομη εικόνα της εταιρείας σας: Ποια είναι τα βασικά μοντέλα της μάρκας; H MINI πραγματοποίησε το 2024 τον μεγαλύτερο μετασχηματισμό της, ανανεώνοντας όλα τα μοντέλα της γκάμας της, χωρίς βέβαια να διαφοροποιήσει τον μοναδικό χαρακτήρα τους. Έτσι, το εμβληματικό 3θυρο ΜΙΝΙ Cooper συνεχίζει να αποτελεί το εισαγωγικό μοντέλο, ενώ η 5θυρη εκδοχή προσφέρει την αυξημένη πρακτικότητα που έχει εκτιμήσει το κοινό. Το ΜΙΝΙ Cabrio διατηρεί αναλλοίωτο το χαρακτήρα του, ενώ το MINI Countryman ανέβηκε μια κατηγορία, αποτελώντας ένα γνήσιο οικογενειακό SUV με ξεχωριστή σχεδίαση. Η νέα προσθήκη στην γκάμα είναι το Aceman, ένα αμιγώς ηλεκτρικό compact crossover, που μαζί με το 3θυρο hatchback και το Countryman, συμπληρώνει την προσφορά ηλεκτρικών μοντέλων. Αν προσθέσει κανείς τις διαφορετικές εκδοχές των μοντέλων από πλευράς κινητήριων συνόλων και τα μοντέλα JCW, που για πρώτη φορά προσφέρονται και σε αμιγώς ηλεκτρικά ΜΙΝΙ, θα έχει την εικόνα της πλήρους γκάμας της ΜΙΝΙ. Ποια θεωρείτε τα βασικά στοιχεία που διαφοροποιούν την εταιρεία σας από τον ανταγωνισμό; Ποιο είναι το βασικό στοιχείο της φιλοσοφίας της ΜΙΝΙ και σε ποιο κοινό στοχεύετε; Η ΜΙΝΙ προσφέρει κάτι μοναδικό και ξεχωριστό από άποψη σχεδίασης αλλά και οδηγικής εμπειρίας. Μετά από 66 χρόνια, η σχεδίαση παραμένει εμβληματική και στην πορεία των ετών ισορροπεί μοναδικά ανάμεσα στην παράδοση και τη σύγχρονη αισθητική. Τη σημερινή σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων μας την εκφράζουμε με τον όρο “Charismatic Simplicity”, που αποτυπώνει απόλυτα το χαρακτήρα της μάρκας. Αναλλοίωτο, φυσικά, παραμένει το «Go-Kart feeling», αυτή η μοναδική αίσθηση που έχεις όταν οδηγείς ένα μοντέλο ΜΙΝΙ. Τα ΜΙΝΙ είναι ξεχωριστά σε αισθητική και αίσθηση. Αλλά, ταυτόχρονα, τεχνολογικά προηγμένα, ασφαλή και πρακτικά, προσφέροντας ανυπέρβλητη ευχαρίστηση σε κάθε είδους μετακίνηση. Το κοινό μας εκτιμά τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας, αλλά ταυτόχρονα θέλει να ξεχωρίζει με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που δεν ακολουθεί τις τάσεις, αλλά τις δημιουργεί. Και θέλω να σημειώσω επίσης, πως αυτό το κοινό δεν έχει ηλικιακά όρια. Η ΜΙΝΙ απευθύνεται σε εκείνους που αισθάνονται νέοι… Ποια είναι η φιλοσοφία σας όσον αφορά την εξυπηρέτηση του πελάτη; Μια μάρκα οφείλει να είναι πελατοκεντρική, αλλά με ουσία. Αυτή είναι και η δική μας φιλοσοφία και προσπάθεια. Ξεκινώντας από την πώληση, προσφέρουμε όχι μόνο ένα εξαιρετικό προϊόν αλλά λύσεις αγοράς μέσω χρηματοδότησης και μίσθωσης, οι οποίες ταιριάζουν στις ανάγκες κάθε πελάτη, σε συνεργασία με τη ΜΙΝΙ Financial Services. Η εξυπηρέτηση μετά την πώληση αποτελεί τον δεύτερο τομέα που εστιάζουμε και πιστεύω ότι οι υπηρεσίες που προσφέρουμε βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Πώς προσεγγίζετε το marketing σήμερα; Υπάρχει έμφαση στο digital; Σε μια εποχή που όλα γίνονται όλο και πιο ψηφιακά, προφανώς τα ψηφιακά Μέσα κερδίζουν έδαφος, όμως στη ΜΙΝΙ συνεχίζουμε να έχουμε παρουσία σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Ωστόσο, επενδύουμε και σε experiential ενέργειες, δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό μας να έρθει σε άμεση επαφή με τα προϊόντα μας, κάτι το οποίο θεωρούμε θεμελιώδες για τη ΜΙΝΙ. Πώς αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις της ηλεκτροκίνησης; Στη ΜΙΝΙ πιστεύουμε ότι η ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί ένα παροδικό “trend”. Η προσφορά μας σε ηλεκτρικά μοντέλα, άλλωστε, είναι ήδη σημαντική. Η ηλεκτροκίνηση εξελίσσεται διαρκώς, οι ανάγκες μεταβάλλονται και η προσπάθεια προσαρμογής στα νέα δεδομένα, πρέπει να χαρακτηρίζεται από άμεσες ενέργειες. Ωστόσο, θα χαρακτήριζα την προσπάθεια αυτή έναν «μαραθώνιο», που στη δεδομένη στιγμή βρισκόμαστε κάπου στη μέση της διαδρομής. O Επικεφαλής της μάρκας MINI στην Ελλάδα απαντά σε πέντε ερωτήσεις του Fleet Business Αντώνης Αδάναλης ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ «Τα ΜΙΝΙ είναι ξεχωριστά σε αισθητική και αίσθηση. Το κοινό μας δεν έχει ηλικιακά όρια. Η ΜΙΝΙ απευθύνεται σε εκείνους που αισθάνονται νέοι» 16 #24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2025
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=