πους υποδοχέων, είναι ικανή να επαναφορτίσει μόνο ένα ηλεκτρικό όχημα κάθε φορά, και εξαιρεί συσκευές με ισχύ εξόδου μικρότερη ή ίση με 3,7 kW, ο πρωταρχικός σκοπός των οποίων δεν είναι η επαναφόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων». uΤύποι ιδιοκτησίας: Η παρούσα δημοσίευση εξετάζει τέσσερις τύπους ιδιοκτησίας: α) ιδιωτικά αυτοκίνητα, β) εταιρικούς στόλους, γ) βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις και δ) εμπόρους και κατασκευαστές αυτοκινήτων. Η κατηγορία των ιδιωτικών αυτοκινήτων περιλαμβάνει όλες τις ταξινομήσεις από ιδιώτες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων των αυτοαπασχολούμενων, υπό την προϋπόθεση ότι τα οχήματα δεν είναι ταξινομημένα υπό εταιρική επωνυμία. Περιλαμβάνεται επίσης η ιδιωτική μίσθωση. Οι εταιρικοί στόλοι περιλαμβάνουν όλα τα οχήματα που είναι ταξινομηΠΊΝΑΚΑΣ 6: ΜΕΡΊΔΙΟ ΠΛΉΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΏΝ, ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΖΌΜΕΝΩΝ ΥΒΡΙΔΙΚΏΝ, ΥΒΡΙΔΙΚΏΝ ΚΑΙ ΗΠΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΏΝ VAN ΑΝΆ ΟΜΆΔΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΏΝ Q4/2024 2024 2023 BEV PHEV HEV MHEV BEV PHEV HEV MHEV BEV PHEV HEV MHEV Other 8% 0% 3% 5% 8% 0% 2% 4% 9% 0% 2% 4% Volkswagen 7% 0% 0% 0% 8% 0% 0% 0% 7% 0% 0% 0% Mercedes-Benz 7% 0% 0% 0% 7% 0% 0% 0% 8% 0% 0% 0% Stellantis 7% 0% 0% 2% 6% 0% 0% 2% 9% 0% 0% 1% ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 7% 1% 1% 1% 6% 0% 1% 1% 7% 0% 1% 2% Renault-Nissan 5% 0% 2% 0% 5% 0% 2% 0% 6% 0% 2% 0% Ford 7% 4% 0% 1% 3% 1% 0% 2% 3% 0% 0% 5% Πηγή: INTERNATIONAL COUNCIL ON CLEAN TRANSPORTATION ΠΊΝΑΚΑΣ 8: ΝΈΕΣ ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ VAN ΑΝΆ ΧΏΡΑ Q4/2024 vs. Q4/2023 2024 vs. 2023 Γαλλία 91.456 -11% 379.106 1% Γερμανία 71.533 9% 279.859 9% Ιταλία 45.641 -16% 188.571 0% Ισπανία 38.362 1% 148.100 9% Άλλες 166.460 29% 580.766 13% Σύνολο 413.452 6% 1.576.402 7% Πηγή: INTERNATIONAL COUNCIL ON CLEAN TRANSPORTATION ΠΊΝΑΚΑΣ 7: ΜΈΣΟΣ ΌΡΟΣ ΕΚΠΟΜΠΏΝ CO2 ΤΟΥ ΣΤΌΛΟΥ ΤΩΝ ΝΈΩΝ VAN ΚΑΙ ΜΕΡΊΔΙΟ ΑΓΟΡΆΣ ΑΝΆ ΟΜΆΔΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΏΝ Απόκλιση από στόχο Μέσος όρος CO2 (g/km) των στόλων των νέων Van Μερίδιο αγοράς 2024 Q4/2024 2024 Μ.Ο. Πιστώσεις Σταθμ. Μ.Ο. 2024 Στόχος 2024 Απόκλιση από στόχο WLTP WLTP Eco- innovations WLTP WLTP WLTP Stellantis -8% 170 172 0,3 172 187 -15 30% Volkswagen -5% 190 187 0,8 186 196 -10 13% ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ -4% 183 188 0,5 188 196 -8 Ford -1% 187 200 0 200 203 -3 15% Mercedes-Benz -1% 211 218 0,4 218 221 -3 10% Renault-Nissan -1% 178 189 1 188 189 -1 19% Σημείωση: Όλες οι τιμές CO2 είναι εκτιμήσεις σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Δείτε την ενότητα για τους ορισμούς, τις πηγές δεδομένων, τη μεθοδολογία και τις παραδοχές για λεπτομέρειες. Πηγή: INTERNATIONAL COUNCIL ON CLEAN TRANSPORTATION ΠΊΝΑΚΑΣ 10: ΑΡΙΘΜΌΣ ΔΗΜΌΣΙΑ ΠΡΟΣΒΆΣΙΜΩΝ ΣΗΜΕΊΩΝ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΈΝΩΝ ΑΝΆ ΧΏΡΑ ΚΑΙ ΤΥΠΟ ΠΑΡΟΧΉΣ ΡΕΎΜΑΤΟΣ Q4/2024 vs. Q4/2023 AC DC AC DC Ολλανδία 177.889 6.048 26% 33% Γερμανία 124.849 σ38.707 26% 50% Γαλλία 113.902 32.749 24% 63% Βέλγιο 72.230 4.996 72% 76% Ιταλία 52.797 12.764 30% 66% Σουηδία 45.260 9.541 36% 70% Ισπανία 39.048 12.290 48% 75% Δανία 30.523 5.800 45% 141% Αυστρία 26.231 6.681 37% 71% Νορβηγία 18.783 12.611 - 27% Άλλες 76.685 33.688 37% 72% Σύνολο 778.197 175.875 32% 61% Πηγή: INTERNATIONAL COUNCIL ON CLEAN TRANSPORTATION Η Νορβηγία, η χώρα με τα υψηλότερα μερίδια αγοράς BEV, κατέγραψε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στους φορτιστές DC το 2024 σε σύγκριση με το 2023 (+141%) 58 #23 ΙΟΥΝΙΟΣ 2025
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=