την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν και τη Νορβηγία. Τα δεδομένα για τις νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων και βαν και τα μερίδια των ηλεκτρικών οχημάτων στην παρούσα δημοσίευση, καλύπτουν όλες αυτές τις χώρες, με εξαίρεση τη Βουλγαρία, το Λιχτενστάιν και τη Μάλτα. Τα δεδομένα για τα επίπεδα εκπομπών CO2 παραλείπουν επιπλέον τη Ρουμανία. Τα δεδομένα για τις υποδομές φόρτισης παρουσιάζονται για τα 27 μέλη της Ε.Ε. συν τις τέσσερις χώρες της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελεύθερων Συναλλαγών (Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Νορβηγία και Ελβετία). uΠηγές δεδομένων: Dataforce (ταξινομήσεις οχημάτων), Eco-Movement (σημεία φόρτισης), Ευρωπαϊκός Οργανισμός Περιβάλλοντος (European Climate Foundation - ECO) (μάζα οχημάτων και πιστώσεις οικολογικής καινοτομίας). uΤα αποτελέσματα ενδέχεται να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου: Τα δεδομένα ταξινομήσεων ή/και CO2 ενδέχεται να ενημερωθούν αναδρομικά από ορισμένες από τις εθνικές αρχές έγκρισης τύπου. Ομοίως, τα δεδομένα για τις υποδομές φόρτισης ενδέχεται επίσης να ενημερωθούν αναδρομικά από την Eco-Movement. Οι ιστορικές τιμές ενημερώνονται τακτικά για να αντικατοπτρίζουν όλα τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα δεδομένα. uΔιαδικασίες δοκιμών: Οι τιμές CO2 παρέχονται σύμφωνα με την Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων (WLTP). uΜηχανισμοί ευέλικτης συμμόρφωσης: Για να διευκολυνθεί η επίτευξη των στόχων τους για τις εκπομπές CO2, οι κατασκευαστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια σειρά από μηχανισμούς συμμόρφωσης. Οι κατασκευαστές μπορούν να μειώσουν το επίπεδο των εκπομπών CO2 τους έως και κατά 7 g/km με την ανάπτυξη τεχνολογιών οικολογικής καινοτομίας. Ως ΓΡΑΦΗΜΑ 3: ΜΕΡΙΔΙΟ PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ (PHEV) ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ (BEV) ΑΝΑ ΧΩΡΑ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ) Πηγή: INTERNATIONAL COUNCIL ON CLEAN TRANSPORTATION Βέλγιο Δανία Γαλλία Γερμανία Ιταλία Ολλανδία Νορβηγία Πορτογαλία Ισπανία Σουηδία Αλλος 0% 25% 50% 75% 100% 0 2.000.000 4.000.000 6.000.000 8.000.000 10.000.000 Σωρευτικές ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων (2024) Μερίδιο Plug-in υβριδικών και πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (2024) Τύπος συστήματος κίνησης Plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) Ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEV) ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΑΓΟΡΑΣ: 22% ΠΊΝΑΚΑΣ 4: ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΩΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΏΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ ΑΝΆ ΧΏΡΑ Δεκ. 2024 vs. Δεκ. 2023 2024 vs. 2023 Γερμανία 224.721 -7% 2.817.331 -1% Γαλλία 183.665 1% 1.718.423 -3% Ιταλία 106.156 -5% 1.569.543 -1% Ισπανία 107.239 29% 1.035.820 8% Πολωνία 55.735 32% 552.281 16% Βέλγιο 23.556 -9% 454.051 -6% Ολλανδία 37.087 40% 381.227 3% Σουηδία 26.278 -10% 270.285 -7% Αυστρία 21.800 16% 256.478 6% Τσεχία 17.890 18% 231.600 5% Άλλο 116.526 11% 1.515.496 2% ΣΥΝΟΛΟ 920.653 5% 10.802.535 1% Πηγή: INTERNATIONAL COUNCIL ON CLEAN TRANSPORTATION 56 #23 ΙΟΥΝΙΟΣ 2025
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=