Fleet Business #23

Δώστε μας μια σύντομη εικόνα της εταιρείας σας: Σε ποιο κοινό στοχεύετε; Η Volvo Cars «τρέχει» τον πιο φιλόδοξο ίσως μετασχηματισμό αυτήν τη στιγμή στην αυτοκινητοβιομηχανία. Υλοποιεί τη μετάβαση στην αποκλειστική ηλεκτροκίνηση με ένα πλήρες portfolio ηλεκτροκίνητων μοντέλων, έχοντας δεσμευτεί για καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2040. Στόχος είναι να βρίσκεται στην πρωτοπορία της premium ηλεκτροκίνησης. Η Volvo απευθύνεται στον προοδευτικό premium πελάτη που νοιάζεται για την ασφάλεια και την προστασία των αγαπημένων του προσώπων, όχι μόνο στο δρόμο, αλλά και στον κόσμο που ζουν. Ο πελάτης μας είναι απαιτητικός και μπορεί να διακρίνει την ποιότητα, τη φροντίδα και την καινοτομία που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα Volvo. Ποια θεωρείτε πως είναι τα βασικά στοιχεία που διαφοροποιούν την εταιρεία σας από τον ανταγωνισμό; Είμαστε μια σουηδική μάρκα. Φέρουμε στο DNA μας τη σουηδική κουλτούρα, και αυτό αντανακλάται σε ό,τι κάνουμε. Ανέκαθεν, κάθε νέο μοντέλο μας κάνει τομές στην ασφάλεια. Θέλουμε να μηδενίσουμε τα σοβαρά ατυχήματα - όχι μόνο για τους επιβάτες των αυτοκινήτων μας, αλλά για όλους τους χρήστες του δρόμου. Για να το πετύχουμε, μοιραζόμαστε την πολύτιμη γνώση μας με όλους, όπως κάναμε το 1959 με τη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων - και αυτό είναι βαθιά σουηδικό! Ταυτόχρονα, είμαστε καθολικά προσανατολισμένοι στη μείωση των επιπτώσεών μας στο περιβάλλον, έχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μεταξύ των premium παραδοσιακών κατασκευαστών. Ποιο είναι το βασικό στοιχείο της φιλοσοφίας της Volvo; Είμαστε ανθρωποκεντρική μάρκα. Η φιλοσοφία μας συνοψίζεται στα: uFor Life: να δίνουμε στους ανθρώπους την ελευθερία να κινούνται με έναν προσωπικό, βιώσιμο και ασφαλή τρόπο. uProtecting Lives: προστατεύουμε τη ζωή των επιβατών και των άλλων χρηστών του δρόμου. uProtecting Life: προστατεύουμε τη ζωή στον πλανήτη μέσω της βιωσιμότητας. uProtecting Living: φροντίζουμε την ισορροπία και την ηρεμία των πελατών μας, γιατί, για τη Volvo, βιωσιμότητα σημαίνει και ποιότητα ζωής: τα αυτοκίνητα Volvo είναι «κάψουλες» που προστατεύουν τους επιβάτες και ελαττώνουν το stress της καθημερινότητας. Πώς προσεγγίζετε το marketing σήμερα; Υπάρχει έμφαση στο digital; Σήμερα η αποστολή του marketing είναι διαφορετική και το διακύβευμα της επικοινωνίας πιο σημαντικό από ποτέ. Πιο πολύ από το να «χτίσουμε» μια μάρκα πάνω στην επιθυμία, επιχειρούμε μια ορθολογική προσέγγιση - να επιμορφώσουμε τον πελάτη για τη βιωσιμότητα και την ουσιαστική ποιότητα ζωής. Τα ψηφιακά μέσα είναι σύμμαχός μας σε αυτή την προσπάθεια, δίνοντάς μας ταχύτητα, ευελιξία και ακριβή στόχευση. Είναι άλλωστε και η πλειονότητα των Μέσων πλέον, καθώς η τεχνολογία μας στρέφει όλο και περισσότερο σε αυτά. Και βεβαίως είναι συμβατά με τους στόχους μας για τη βιωσιμότητα, αφού δεν σπαταλούν πολύτιμους φυσικούς πόρους. Πώς πιστεύετε ότι θα εξελιχθεί το marketing τα επόμενα χρόνια; Καθώς οι τεχνολογίες αναπτύσσονται με εκθετικό ρυθμό, θα υπάρξουν ραγδαίες αλλαγές στη στρατηγική και την υλοποίηση των ενεργειών marketing. Αλλά την ίδια στιγμή, κάποια πράγματα θα παραμείνουν ίδια, όπως η ανάγκη της σωστής προβολής και προώθησης, αφού το marketing θα παραμείνει πρωτίστως επικοινωνία από άνθρωπο σε άνθρωπο, ασχέτως του πώς θα εξελιχθούν διαχρονικά τα Μέσα. Πώς αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις της ηλεκτροκίνησης; Με ευελιξία και ταχεία προσαρμογή. Η επικοινωνία μας είναι πιο «επιμορφωτική», ώστε το ευρύ κοινό να κατανοήσει τα οφέλη και να καταρρίψει τους μύθους γύρω από την ηλεκτροκίνηση. Ο Head of Marketing Operations & Communications της Volvo Cars Hellas απαντά σε έξι ερωτήσεις του Fleet Business Αλέξανδρος Κωστήρογλου ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ «Πιο πολύ από το να “χτίσουμε” μια μάρκα πάνω στην επιθυμία, επιχειρούμε να επιμορφώσουμε τον πελάτη για τη βιωσιμότητα και την ουσιαστική ποιότητα ζωής» 13 ΙΟΥΝΙΟΣ 2025 #23

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=