ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΌ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝ είναι πλέον η κύρια έκθεση του εμπόρου, δήλωσε ο Ajay Bhatia (στη φωτογραφία), διευθύνων σύμβουλος της πλατφόρμας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων Mobile.de και ένας από τους βασικούς ομιλητές της εκδήλωσης, που διοργανώθηκε από την Automotive-online.nl. Σύμφωνα με δεδομένα του Mobile.de, το 75% των καταναλωτών αγοράζουν το όχημά τους από τον έμπορο που απαντά πρώτος. Ωστόσο, ο τρέχων μέσος χρόνος απόκρισης είναι ακόμα 2,5 φορές πιο αργός από ό,τι περιμένουν οι πελάτες. Αυτό αναδεικνύει ένα κρίσιμο σημείο: χωρίς μια γρήγορη απάντηση, μια πώληση μπορεί να χαθεί. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα μεταχειρισμένα EV, όπου οι καταναλωτές συνήθως ξοδεύουν τρεις φορές περισσότερο χρόνο ψάχνοντας για το σωστό αυτοκίνητο, σε σύγκριση με τις αναζητήσεις για μεταχειρισμένα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Αυτή η διαφορά οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην άγνοια των καταναλωτών σχετικά με τα EV, και την ανάγκη τους για επιβεβαίωση. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΌ ΜΠΑΤΑΡΊΑΣ Ένα ξεχωριστό στατιστικό στοιχείο: οι καταχωρίσεις για EV που περιλαμβάνουν πιστοποιητικό μπαταρίας λαμβάνουν έως και 20% περισσότερα κλικ. Αυτό δείχνει πόσο κρίσιμη είναι η σαφής ενημέρωση για την κατάσταση της μπαταρίας για τους καταναλωτές. Ο Bhatia επεσήμανε ότι αυτού του είδους η διαφάνεια συχνά παίζει καθοριστικό ρόλο στην απόφαση αγοράς. ΠΟΙΌΤΗΤΑ ΈΝΑΝΤΙ ΤΟΠΟΘΕΣΊΑΣ Η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων γίνεται ολοένα και πιο διεθνής. Οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να αναζητήσουν με βάση την ποιότητα του οχήματος παρά τη γεωγραφική εγγύτητα. Στην πραγματικότητα, το 75% των ανθρώπων που αναζητούν αυτοκίνητο στο διαδίκτυο δεν ορίζουν μέγιστη απόσταση στα ερωτήματά τους. Αυτή η τάση είναι ιδιαίτερα εμφανής για οχήματα με τιμή άνω των 50.000 ευρώ και για επαγγελματικά φορτηγά, όπου οι διασυνοριακές συναλλαγές είναι πλέον συνηθισμένες. ΑΠΌ ΤΑ ΔΕΔΟΜΈΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΎΘΗΣΗ: Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΠΡΌΚΛΗΣΗ Η ψηφιακή ενσωμάτωση είναι απαραίτητη, αλλά σύμφωνα με πολλούς ομιλητές, η πραγματική αδυναμία βρίσκεται στη διαδικασία παρακολούθησης - τη μετατροπή των διαδικτυακών δυνητικών πελατών σε φυσικές πωλήσεις. Ενώ πολλοί οργανισμοί υιοθετούν την προσέγγιση «γνώρισε τον πελάτη σου» στη θεωρία, η πρακτική εφαρμογή συχνά υστερεί. Έμποροι που επιτυγχάνουν σε αυτόν τον τομέα, όπως η Stern (μέρος του Hedin Group), θέτουν ένα σημείο αναφοράς για τον ευρύτερο κλάδο. Εμπιστοσύνη στην ταχύτητα και τα πιστοποιητικά REMARKETING EV Οι πωλήσεις μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων (EV) απευθείας σε ιδιώτες καταναλωτές αυξάνονται, αλλά η επαναπώληση (remarketing) από επιχειρήσεις προς καταναλωτές (B2C) απαιτεί διαφορετική προσέγγιση, σε σχέση με το παραδοσιακό εμπόριο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Κατά τη διάρκεια του «Εθνικού Συνεδρίου Αυτοκινήτου» στην Ολλανδία, στις 5 Ιουνίου, στο Nieuwegein, έγινε σαφές ότι το επιτυχημένο remarketing εξαρτάται από την ταχύτητα, τη διαφάνεια και τη συνεπή ψηφιακή δέσμευση των πελατών. ● Πηγή: Fleet Europe Ο Ajay Bhatia κατά τη διάρκεια του Εθνικού Συνεδρίου Αυτοκινήτου 2025 στην Ολλανδία. (Φωτογράφος Marcel Cazemier) Oι καταχωρίσεις για EV που περιλαμβάνουν πιστοποιητικό μπαταρίας λαμβάνουν έως και 20% περισσότερα κλικ 12 #23 ΙΟΥΝΙΟΣ 2025
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=