Fleet Business #22

-ήδη, τεράστιες και με επεκτεινόμενες με ταχείς ρυθμούς- περιορίζονται μόνο σε δύο πράγματα. Το πρώτο είναι η δική μας φαντασία. Διότι, όπως επεσήμανε η κ. van Berkum, δεν υπάρχει πραγματικά κανένα μέρος της αλυσίδας αξίας του επαναληπτικού εμπορίου που να μην μπορεί να βελτιστοποιηθεί από την τεχνητή νοημοσύνη: πραγματική μεταβλητότητα (μέτρηση του βαθμού διακύμανσης των τιμών), έλεγχος οχημάτων, αντιστοίχιση προσφοράς και ζήτησης στο διασυνοριακό εμπόριο, βελτίωση της εμπειρίας των πελατών κ.λπ. ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΣΕ ΠΛΑΝΗ Ο Kim De Vos (JP Cars) έδωσε το παράδειγμα του προσδιορισμού της μεταβλητότητας: «Αυτό είναι ένα μίγμα προβλέψιμων και απρόβλεπτων παραγόντων. Από τη μια έχουμε πράγματα όπως ιστορικές τάσεις, απαιτήσεις της αγοράς και οικονομικούς παράγοντες. Από την άλλη, έχουμε τεχνολογικές εξελίξεις, κανόνες και κανονισμούς, τιμές καυσίμων και ηλεκτρικού ρεύματος, νεοεισερχόμενους στην αγορά και παγκόσμιες εκδηλώσεις και κρίσεις». Το θέμα είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα των εισροών και των εξόδων από προβλέψιμους παράγοντες, ενώ δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για τις τάσεις και τα γεγονότα εκτός αυτών των συνόλων δεδομένων. Στην πραγματικότητα, εδώ διατρέχουμε τον κίνδυνο της παραπλάνησης της ΤΝ, όπου το σύστημα εξάγει αδικαιολόγητα συμπεράσματα από ανεπαρκή δεδομένα. Ενώ κατανοούμε αυτά τα όρια, είναι καιρός για τους remarketers να αναζητήσουν και να υιοθετήσουν ενεργά τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που λειτουργούν για τους ίδιους. Όπως είπε κάποτε επιγραμματικά ο Brian Madsen, συνιδρυτής της Cars2click, μιας εταιρείας της οποίας η ταχεία ανάπτυξη οφείλει πολλά στην Τεχνητή Νοημοσύνη, «Η ΤΝ δεν θα αντικαταστήσει τους ανθρώπους, αλλά οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν ΤΝ θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους που δεν χρησιμοποιούν ΤΝ». Εάν δεν έχετε ακόμη άμεση εμπειρία της τεχνητής νοημοσύνης, πώς θα βεβαιωθείτε ότι θα ενταχθείτε στην Το remarketing έχει να κάνει με την εύρεση του κατάλληλου αυτοκινήτου για τον κατάλληλο πελάτη. Εκεί υπεισέρχεται η δύναμη της λήψης αποφάσεων της τεχνητής νοημοσύνης κατηγορία «άτομα που χρησιμοποιούν AI» το 2025; Ακολουθεί η συμβουλή του Neil Cawse, ιδρυτή και διευθύνοντος συμβούλου της Geotab: «Αποκτήστε εμπειρία τώρα: εγγραφείτε στο ChatGPT ή σε ένα παρόμοιο μοντέλο ευρείας γλώσσας. Μάθετε τι μπορεί να κάνει η ΤΝ και αναπτύξτε λίγη “κινητική μάθηση ”. Αλλά να είστε προσεκτικοί - μην κοινοποιείτε προσωπικά δεδομένα!» 51 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2025 #22

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=