Fleet Business #22

ΣΉΜΕΡΑ, κάθε νοικοκυριό και κάθε βιομηχανικός κλάδος συζητούν για την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) και τις μετασχηματιστικές της δυνάμεις. Πόσο θα αλλάξει τη ζωή σας, την επιχείρησή σας; Μακροπρόθεσμα, αναμφίβολα πολύ. Βραχυπρόθεσμα όμως; Σε ορισμένες περιοχές, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να παραμείνει ένα τέχνασμα για λίγο. Σε άλλες, δημιουργεί, ήδη, καινοτομία - καταργώντας παλιά επιχειρηματικά μοντέλα και χτίζοντας νέα. Η ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Αυτό ισχύει σίγουρα για την αυτοκινητοβιομηχανία γενικά, όπου η τεχνητή νοημοσύνη αυξάνει την ασφάλεια χάρη στο ADAS, ενισχύει τα επίπεδα αυτονομίας των αυτοοδηγούμενων οχημάτων, βοηθά τους διαχειριστές στόλου με την προγνωστική συντήρηση, ενισχύει τη βιωσιμότητα μέσω βελτιστοποίησης του ταξιδιού, προσφέρει στους οδηγούς υψηλά επίπεδα εξατομίκευσης και βοήθειας μέσω ρομποτικής συζήτησης/υποστήριξης και πολλά άλλα. Ισχύει όμως και ειδικά για το λεγόμενο remarketing (το επαναληπτικό εμπόριο, την εκ νέου προώθηση στην αγορά), δήλωσε ο Pascal Seeger, Global Remarketing Director της Arval, κατά τη διάρκεια της εναρκτήριας συνέντευξης του φόρουμ: «Το remarketing είναι προορισμένο για την τεχνητή νοημοσύνη. Είναι ένας κλάδος που λειτουργεί με πολλά δεδομένα και δημιουργεί πολλές συναλλαγές, στο πλαίσιο της αυτοματοποίησης. Και το μάρκετινγκ του remarketing έχει να κάνει με την εύρεση του κατάλληλου αυτοκινήτου για τον κατάλληλο πελάτη και την εργασία με πολλές διαφορετικές περιπτώσεις χρήσης. Εκεί υπεισέρχεται η δύναμη της λήψης αποφάσεων της τεχνητής νοημοσύνης». Το υπόλοιπο φόρουμ χρησίμευσε για να υπογραμμίσει την άποψή του. Με την ικανότητά της να βελτιώνεται μέσω της μηχανικής μάθησης και την ευκολία διασύνδεσης με τους χρήστες σε επίπεδο συνομιλίας, η ΤΝ κάνει ήδη τη διαφορά για όσους ασχολούνται με το remarketing. «ΤΕΡΆΣΤΙΑ ΑΎΞΗΣΗ» «Μόλις μέσα στο έτος από το 2023, υπήρξε μια τεράστια αύξηση στην υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα του remarketing», δήλωσε ο Maarten Bekkers, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Autochat. «Η τεχνητή νοημοσύνη εμπλέκεται σχεδόν σε κάθε κρίκο της αλυσίδας του remarketing», πρόσθεσε η Γκρέιν Βαν Μπέρκουμ, πρόεδρος της Openlane. «Βοηθώντας τους διαχειριστές τιμολόγησης σε ομάδες του μάρκετινγκ επαναπώλησης, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους ανά όχημα», εξήγησε ο Bertrand Chataing, CSO της Autobiz. Οι Autorola και Sixt παρουσίασαν μια ιδέα επαναληπτικού εμπορίου με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη, που ονομάζεται pro-active defleeting: παρακολουθώντας τις συνθήκες του οχήματος και τις τιμές μεταπώλησης σε πραγματικό χρόνο, μεταξύ άλλων μεταβλητών, το σύστημα μπορεί να καθορίσει πότε τα οχήματα κοντά στο τέλος του κύκλου ζωής τους μπορούν να επιτύχουν τη βέλτιστη αξία μεταπώλησης. Οι εφαρμογές της ΤΝ στο remarketing Γιατί οι remarketers πρέπει να είναι ενθουσιασμένοι Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟ 2025 «Το remarketing είναι φτιαγμένo για την τεχνητή νοημοσύνη», η οποία περιγράφει το μέλλον. Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα του 2024 Fleet Europe Remarketing Forum, που διεξήχθη τον περασμένο Οκτώβριο στο Μιλάνο. Το 2025, όσοι ασχολούνται με το remarketing θα πρέπει να χαίρονται ιδιαίτερα! Του FRANK JACOBS ● Πηγή: Fleet Europe Το θέμα είναι ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα των εισροών και των εξόδων από προβλέψιμους παράγοντες 50 #22 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2025

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=