ANDREA AMICO PRIVACY4CARS «Η προστασία δεδομένων θα γίνεται όλο και πιο περίπλοκη» «Η επιτάχυνση των τεχνολογικών και κανονιστικών αλλαγών δημιουργεί εξειδικευμένες αγορές που απαιτούν μοναδική τεχνογνωσία, εργαλεία και υπηρεσίες που μόνο εξειδικευμένες εταιρείες μπορούν να προσφέρουν. Οι κανονισμοί GDPR είναι σαφείς: οι Remarketers είναι υπεύθυνοι για τα προσωπικά δεδομένα στα οχήματα και υποχρεούνται να τα διαγράφουν - αλλά λίγοι το κάνουν στην πράξη. Οι επιθεωρητές οχημάτων που προσπαθούν απλώς να διαγράψουν προσωπικά δεδομένα, αντί να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας, αποτυγχάνουν να τα διαγράψουν σε ποσοστό 40% έως 75% των περιπτώσεων. Η διαγραφή των δεδομένων εντός των οχημάτων πρέπει να γίνει υποχρεωτική στο Remarketing. Η συμφωνία για ένα κοινό πρότυπο διαγραφής είναι η καλύτερη λύση για να βγει ο κλάδος από τη σκιά της παρανομίας. Η προστασία και η ασφάλεια των δεδομένων οχημάτων θα γίνει ακόμη πιο περίπλοκη. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας διασφαλίζουν τη συμμόρφωση με τον GDPR και δεν υπάρχουν εναλλακτικές. Η διαγραφή δεδομένων είναι μόνο η αρχή». MICHEL VAN ROON GO REMARKETING «Προσθέτουμε αξία σε όλη την αλυσίδα» «Με την ταχύτητα ψηφιοποίησης, οι μη ψηφιακοί προμηθευτές μπορεί να δυσκολευτούν να συνεχίσουν να υπάρχουν. Εάν ένα γενικό προϊόν μπορεί να αντικατασταθεί από την τεχνολογία, θα αντικατασταθεί. Οι πελάτες θα πρέπει να διαχειρίζονται καλύτερα τους προμηθευτές τους. Η κατανόηση της θέσης σας στην αλυσίδα του Remarketing και της αξίας που προσφέρετε, θα καθορίσει ποιες συνεργασίες θα πρέπει να αναπτύξετε με νέους, πιο εξειδικευμένους προμηθευτές. Όταν η Tesla άρχισε να προσφέρει ελκυστικά προϊόντα, τα EVs έγιναν mainstream. Συνειδητοποίησα γρήγορα ότι ένα μεταχειρισμένο EV χρειάζεται πιστοποιητικό για την Κατάσταση της Μπαταρίας του (SoH). Το 2023, οι πρώτες αξιόπιστες λύσεις SoH κυκλοφόρησαν στην αγορά. Βλέπουμε μια ραγδαία αποδοχή: όλο και περισσότεροι αγοραστές απαιτούν πιστοποιητικό SoH για ένα μεταχειρισμένο EV. Εργαζόμαστε για τη σωστή πληροφοριακή υποδομή, ώστε η προστιθέμενη αξία να μεταφέρεται σε όλη την αλυσίδα της εμπορίας». Andrea Amico Michel van Roon «Όταν ιδρύσαμε την Cars2click το 2019, είχαμε ένα όραμα: να αναπτύξουμε το GEOpricing, ένα σύστημα που καθορίζει σε πραγματικό χρόνο την τιμή B2B ενός αυτοκινήτου (χωρίς ΦΠΑ και φόρους), βοηθώντας τους Remarketers να αξιοποιήσουν τις διασυνοριακές πωλήσεις. Αυτή η λύση δεν υπήρχε ακόμα, αλλά βλέπαμε το πώς θα ωφελούσε τον κλάδο. Κερδίσαμε το Fleet Europe Innovation Award το 2020 για το GEOpricing και ξανά το 2022 για το Cars2view, τη λύση μας για δεδομένα αγοράς και τιμολόγηση. Είμαστε υπερήφανοι για αυτές τις καινοτομίες, αλλά είναι μόνο ένα μέρος των όσων χρειάζεται το Remarketing. Υπάρχουν δύο ακόμη κρίσιμα στοιχεία: Πρώτον, οι Remarketers πρέπει να βρουν τον κατάλληλο πάροχο που μπορεί να συνδυάσει τις πληροφορίες με τις επιχειρηματικές δραστηριότητες για να δημιουργήσει αξία. Δεύτερον, και ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση: οι Remarketers πρέπει να αναπτύξουν την ικανότητα να επιθυμούν και να εφαρμόζουν την αλλαγή στις εταιρείες τους. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει τεράστιες δυνατότητες, αλλά δυστυχώς, τα πολιτιστικά εμπόδια και οι αντιστάσεις στην αλλαγή εμποδίζουν πολλούς από το να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητές της. Λύσεις AI, όπως η Cars2view, διευκολύνουν σημαντικά το έργο των Remarketers - για παράδειγμα, τιμολογώντας χιλιάδες αυτοκίνητα σε δευτερόλεπτα αντί για ημέρες. Αυτό επιτρέπει στους Remarketers να επικεντρωθούν στη λήψη αποφάσεων αντί στην ανάλυση δεδομένων. Ενώ ο κλάδος του Remarketing εξακολουθεί να δίνει περισσότερη αξία στις απόψεις παρά στα δεδομένα, οι πρόσφατες καινοτομίες στο AI καθιστούν αυτό περιττό. Όταν τα δεδομένα είναι ο βασικός παράγοντας λήψης αποφάσεων, οι επιλογές γίνονται πιο αποτελεσματικά, με λιγότερο ρίσκο και περισσότερη εστίαση στα ουσιώδη. Στο μέλλον, η γενετική AI θα συνεχίσει να εξελίσσεται, βελτιώνοντας την ποιότητα και την ακρίβεια των δεδομένων. Ακόμη πιο μακριά, η agentic AI θα γίνει συνηθισμένη. Πρόκειται για συστήματα που θα συνεργάζονται για να εκτελούν πραγματικές εργασίες, όπως την προώθηση οχημάτων απευθείας σε στοχευμένους αγοραστές, τη διαχείριση πωλήσεων, τιμολόγησης και μεταφορών. Το μέλλον του AI στο Remarketing μόλις ξεκίνησε!» BRIAN MADSEN CARS2CLICK «Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) βοηθά τους Remarketers να εστιάσουν σε ό,τι έχει σημασία» Brian Madsen 49 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2025 #22
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=