ταβολών φορολογίας, τάσεων, τουριστικής ζήτησης κλπ.), σε αντίθεση με τις λιανικές ημερήσιες παραγγελίες που τους τελευταίους 14 μήνες παρουσιάζουν μικρότερες διακυμάνσεις από μια μέση τιμή 235/ημέρα. Τέλος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει και ο τελικός καταμερισμός μεριδίων ένεκα τόσο της κατάργησης/άφιξης μοντέλων όσο και της εισόδου πολλών νέων μαρκών ιδίως από την Κίνα στην ελληνική αγορά». Πώς μας επηρεάζουν οι απαιτήσεις της EE για το CO2 και την ηλετροκίνηση; «Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν μπορεί να απουσιάζει από την συζήτηση. Με δεδομένες τις αυστηρές και κοστοβόρες κατευθυντήριες εκ μέρους της ΕΕ για τα όρια ρύπων, οι κατασκευαστές μεταξύ των οποίων και ο Όμιλος Stellantis, έχουν θέσει υποχρεωτικά στην κορυφή των προτεραιοτήτων τους την επιτυχή πορεία των ηλεκτροκίνητων μοντέλων στις ευρωπαϊκές αγορές. Θα πρέπει στο σημείο αυτό να τονισθεί ότι σε αντίθεση με την προηγούμενη 5ετία (2020 - 2024), τα CO2 των οχημάτων θα υπολογίζονται τα επόμενα 5 χρόνια (2025 - 2029) βάσει του αυστηρότερου ισχύοντος προτύπου WLTP και όχι του προηγούμενου NEDC. Αυτό σαφώς απομακρύνει τους κατασκευαστές από τον μέσο στόχο των 94 g/km, μια εξέλιξη που επί του παρόντος και βάσει του τρέχοντος μείγματος πωλήσεων (θερμικά, υβριδικά, Plug-in Hybrid και ηλεκτρικά) επιφέρει πρόστιμα πολλών δισεκατομμυρίων για την πλειονότητα των κατασκευαστών. Θετική εξέλιξη η αναπροσαρμογή της επίτευξης του στόχου του 2025 σε βάθος τριετίας. Ως προς τα της αγοράς μας, η ομαλή και αβίαστη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση οφείλει να πληροί ορισμένες Οι κατασκευαστές έχουν επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στη διεύρυνση της γκάμας τους, διαθέτοντας ήδη περισσότερα από 130 ηλεκτρικά μοντέλα 19 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2025 #22
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=