ή βρίσκονται υπό εξέταση. Αντίθετα, η παγκόσμια προσφορά ορυκτών και οι δυνατότητες παραγωγής κυψελών συμβαδίζουν με την προβλεπόμενη ζήτηση και εν μέρει την υπερβαίνουν. Παρ’ όλα αυτά, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα μπορούσαν να εξετάσουν διάφορα μέτρα για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της εξόρυξης και διύλισης νέων πρώτων υλών, διατηρώντας παράλληλα το ρυθμό εξηλεκτρισμού των οχημάτων. Σε περιφερειακό επίπεδο, διάφορα μέτρα μπορούν να στηρίξουν την αξιόπιστη προμήθεια κυψελών μπαταριών και πρώτων υλών. uΟι πολιτικές που μειώνουν το μέσο μέγεθος των μπαταριών των ελαφρών BEV, η καθιέρωση αποτελεσματικής ανακύκλωσης μπαταριών και η εφαρμογή στρατηγικών avoid-shift -improve μπορούν να συμβάλουν στη μείωση της ζήτησης για νέα εξόρυξη. Ο σχεδιασμός μέτρων πολιτικής, όπως τα πρότυπα ενεργειακής απόδοσης BEV ή η στόχευση κινήτρων σε BEV με υψηλότερη ενεργειακή απόδοση και μικρότερη χωρητικότητα μπαταρίας, μπορεί να δώσει κίνητρα για τη στροφή προς οχήματα με μικρότερες μπαταρίες. Εκτός από τη μείωση της ζήτησης για εξόρυξη πρώτων υλών, οι πολιτικές αυτές μεταφράζονται σε πιο προσιτά BEV με χαμηλότερο λειτουργικό κόστος. Για την προώθηση της ανάκτησης βασικών υλικών, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής μπορούν να υιοθετήσουν ολοκληρωμένες πολιτικές ανακύκλωσης μπαταριών, όπως αυτές του κανονισμού της Ε.Ε. για τις μπαταρίες, ο οποίος περιλαμβάνει διατάξεις διευρυμένης ευθύνης του παραγωγού για τη συλλογή και το χειρισμό των μπαταριών οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους, απαιτήσεις ανταλλαγής προσβάσιμων πληροφοριών σχετικά με την κατάσταση της υγείας των μπαταριών, ποσοστά ανάκτησης συγκεκριμένων ορυκτών κατά την ανακύκλωση και απαιτήσεις ανακυκλωμένου περιεχομένου στην παραγωγή νέων μπαταριών. Οι στρατηγικές αποφυγής των παραδοσιακών οδικών μεταφορών και επιλογής άλλων τρόπων μεταφοράς, περιλαμβάνουν το σχεδιασμό αστικών περιοχών με μεγαλύτερη πυκνότητα, την ανάπτυξη πόλεων με επίκεντρο τις καλά συνδεδεμένες δημόσιες συγκοινωνίες και την κατασκευή ασφαλών υποδομών για περπάτημα και ποδηλασία. uΟι προβλέψιμες πολιτικές υιοθέτησης BEV, τα κίνητρα για την εγχώρια εξόρυξη, διύλιση και παραγωγή κυψελών μπαταριών και οι εμπορικές συμφωνίες με χώρες παραγωγής ορυκτών, θα μπορούσαν να συμβάλουν στη δημιουργία αξιόπιστων αλυσίδων εφοδιασμού. Από την πλευρά της προσφοράς, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής μπορούν να παράσχουν μεγαλύτερη ασφάλεια σχεδιασμού για επενδύσεις σε ανάντη ικανότητα εξόρυξης και επεξεργασίας ορυκτών, υιοθετώντας κανονισμούς με σαφή χρονοδιαγράμματα για την αυξημένη υιοθέτηση των BEV σε όλα τα τμήματα των οδικών μεταφορών. Τα οικονομικά κίνητρα που συνδέονται με την παραγωγή μπαταριών, όπως αυτά του νόμου των ΗΠΑ για τη μείωση του πληθωρισμού, μπορούν να στηρίξουν τους στόχους της εγχώριας παραγωγής. Για την αλυσίδα εφοδιασμού υλικών, αρκετές κυβερνήσεις, όπως η Βραζιλία, ο Καναδάς, η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι Ηνωμένες Πολιτείες, παρέχουν ή σχεδιάζουν να παράσχουν οικονομικά κίνητρα για την έναρξη λειτουρΕΤΗΣΙΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΛΑΦΡΩΝ BEV ΚΑΙ PHEV, BEV ΒΑΡΕΟΣ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΥΚΛΩΝ - ΤΡΙΚΥΚΛΩΝ BEV Πηγή: The International Council on Clean Transportation / icct Ετήσιες πωλήσεις BEV και PHEV (εκατομμύρια) Ελαφρά BEV BEV βαρέος τύπου Ελαφρά PHEV Δίκυκλα και τρίκυκλα 250 200 150 100 50 0 2023 2030 2040 2050 Η ανακύκλωση μπαταριών μπορεί να μειώσει τη ζήτηση για εξόρυξη νέων πρώτων υλών 57 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025 #21
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=