Fleet Business #21

και μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, σε συνδυασμό με την αυτόνομη οδήγηση παρέχουν βέλτιστες λύσεις οχημάτων για τους πελάτες της. Φανταστείτε ένα αυτόνομο φορτηγό με μπαταρία που παραδίδει Σχετικά με τη συγγραφέα Η Joanna Buttler είναι η επικεφαλής του Global Autonomous Technology Group της Daimler Truck. Από τη θέση αυτή έχει την ευθύνη για την καθοδήγηση της παγκόσμιας στρατηγικής τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης της Daimler Truck, συμπεριλαμβανομένων προγραμμάτων οχημάτων, παγκόσμιας κυκλοφορίας και συνεργασιών. Επιβλέπει όλες τις πτυχές των στρατηγικών συνεργασιών της Daimler Truck με την Waymo και την ανεξάρτητη θυγατρική της Daimler Truck, Torc Robotics, που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης SAE Level 4. Ευθυγραμμίζει όλες τις παγκόσμιες «αυτόνομες» δραστηριότητες από τη μηχανική έως τη στρατηγική προϊόντων και τις συγχωνεύσεις και εξαγορές. αγαθά σε μια αποθήκη, πραγματοποιώντας επαναλαμβανόμενα δρομολόγια. Η μπαταρία αυτού του φορτηγού επαναφορτίζεται κατά τη φόρτωση και εκφόρτωση, επιτρέποντας συνεχή λειτουργία χωρίς CO2. Γιατί αυτόνομη οδήγηση; Σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών των Ηνωμένων Πολιτειών, ο όγκος των φορτίων που μεταφέρονται με φορτηγά αυξήθηκε κατά 56% την τελευταία δεκαετία και αναμένεται να διπλασιαστεί σχεδόν τα επόμενα 25 χρόνια. Ταυτόχρονα, ειδικοί από τον κλάδο των logistics πιστεύουν ότι η υπάρχουσα έλλειψη οδηγών φορτηγών στις ΗΠΑ θα συνεχίσει να επιδεινώνεται. Αυτές οι εξελίξεις θα αυξήσουν σημαντικά τη ζήτηση για αποτελεσματικές λύσεις μεταφορών. Κατά τη γνώμη μας, η αυτόνομη οδήγηση φορτηγών SAE Level 4 αποτελεί μέρος της λύσης για να μπορέσετε να χειριστείτε αυτόν τον αυξημένο όγκο μεταφοράς. Στόχος ανάπτυξης: Εφαρμογή «Hub-to-Hub» στις ΗΠΑ Σε αυτήν την εφαρμογή, οι οδηγοί παραδίδουν εμπορεύματα σε συμβατικά φορτηγά στο πρώτο μίλι, για να γίνει μεταφορά από κόμβο σε κόμβο κατά μήκος αυτοκινητοδρόμων σε βασικούς εμπορευματικούς διαδρόμους των ΗΠΑ. Από εκεί, το τρέιλερ συνδυάζεται με ένα ειδικά κατασκευασμένο αυτόνομο φορτηγό L4 που πλοηγείται με ασφάλεια σε μεγάλες εκτάσεις αυτοκινητόδρομων αυτόνομα από κόμβο σε κόμβο. Μόλις το φορτηγό L4 φτάσει στον κόμβο προορισμού, η διανομή του τελευταίου μιλίου θα συνεχιστεί μέσω φορτηγών με οδηγό. Πρωτοπόρος της αυτοματοποιημένης οδήγησης Το 2014 η Daimler Truck παρουσίασε το Mercedes-Benz Future Truck 2025. Ήταν το πρώτο αυτοματοποιημένο φορτηγό στον κόσμο και έδειξε τις τεχνολογικές δυνατότητες του συστήματος και τις μεγάλες δυνατότητες που έχει για την οικονομία και την κοινωνία γενικότερα. Το 2015 το Freightliner Inspiration Truck εγκρίθηκε για οδική χρήση στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθιστώντας το πρώτο αυτοματοποιημένο εμπορικό όχημα που έλαβε τέτοια έγκριση. Η αυτόνομη οδήγηση με βελτιωμένο οδηγικό στυλ, καλύτερα επιλεγμένες διαδρομές και ώρες, π.χ. τη νύχτα, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των εκπομπών CO2 μέσω της εξοικονόμησης καυσίμου. ΜΎΘΟΣ #5: Τα αυτόνομα φορτηγά κυκλοφορούν συνεχώς όλο το εικοσιτετράωρο - σε βάρος του περιβάλλοντος ------------------------------------- ΓΕΓΟΝΌΣ: Ο βελτιωμένος σχεδιασμός της χρήσης και οι τεχνολογίες συστημάτων κίνησης χωρίς CO2 προσφέρουν -γενικότερα- σοβαρές δυνατότητες μείωσης των εκπομπών ρύπων. Η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και κατά τη διάρκεια της ημέρας και κατά τη διάρκεια της νύχτας. Η νυχτερινή οδήγηση ή η οδήγηση σε ώρες κυκλοφορίας εκτός αιχμής, σε συνδυασμό με βελτιωμένη πλοήγηση, μπορεί να συμβάλει στη μείωση των εκπομπών μέσω της μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου. Με το Freightliner eCascadia -ένα όχημα επίδειξης τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης-, η Daimler Truck έδειξε ότι η ηλεκτροκίνηση με μπαταρία 51 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025 #21

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=