ΜΎΘΟΣ #4: Εκτός από την εξάλειψη του κόστους του οδηγού, η αυτόνομη οδήγηση δεν έχει κανένα οικονομικό όφελος ------------------------------------- ΓΕΓΟΝΌΣ: Η χρήση της αυτόνομης τεχνολογίας προσφέρει στους παρόχους υπηρεσιών logistics τεράστιες δυνατότητες βελτίωσης της απόδοσης, καθώς τα αυτόνομα φορτηγά χρειάζονται διαλείμματα μόνο για ανεφοδιασμό και συντήρηση. Επομένως, μπορείτε να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στο δρόμο. Σύμφωνα με την American Trucking Associations (ATA), το μέγεθος του φορτίου που μεταφέρεται, αναμένεται να αυξηθεί στις ΗΠΑ την επόμενη δεκαετία από περίπου 16 δισεκατομμύρια (2019) σε 21 δισεκατομμύρια τόνους (2030) ετησίως. Σε αυτό το πλαίσιο, τα αυτόνομα φορτηγά συμβάλλουν στη διαχείριση του συνεχώς αυξανόμενου όγκου εμπορευμάτων. Επίσης, όταν πρόκειται για «χρόνο λειτουργίας», σύμφωνα με πηγές της Daimler Truck, τα σημερινά φορτηγά χρησιμοποιούνται, συχνά, μόνο λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο του διαθέσιμου χρόνου. Επιπλέον, τα αυτόνομα φορτηγά μπορούν να βοηθήσουν στην εξουδετέρωση της ταυτόχρονης τάσης έλλειψης οδηγών, η οποία παρουσιάζει διακυμάνσεις από χρόνο σε χρόνο, αλλά προβλέπεται να γίνει πιο σοβαρή σύμφωνα με έρευνα της McKinsey & Company. Έτσι, οι μεταφορές με αυτόνομα φορτηγά προσφέρουν πολλαπλά οικονομικά και κοινωνικά οφέλη. ΜΎΘΟΣ #3: Η αυτόνομη οδήγηση αντικαθιστά τους οδηγούς ------------------------------------- ΓΕΓΟΝΌΣ: Σήμερα, ο κλάδος των φορτηγών αντιμετωπίζει έλλειψη οδηγών που προβλέπεται να διπλασιαστεί έως το 2030. Είμαστε πεπεισμένοι ότι οι θέσεις εργασίας δεν θα εξαφανιστούν απαραίτητα, τα προφίλ και τα καθήκοντα θα αλλάξουν. Όπως συνέβη με άλλες καινοτομίες και νέες τεχνολογίες στο παρελθόν. Για παράδειγμα, στον τομέα των logistics, η εστίασή μας στην διάθεση του αυτόνομου φορτηγού στην αγορά είναι η ανάπτυξη σε αυτοκινητόδρομους των ΗΠΑ και, επομένως, η ανάληψη του καθήκοντος οδήγησης σε μεγάλες, μονότονες διαδρομές. Οι άνθρωποι συνεχίζουν να διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην εφοδιαστική αλυσίδα. Βρίσκονται, για παράδειγμα, στο πρώτο ή το τελευταίο μίλι, παρακολουθώντας και διαχειριζόμενοι τον αυτόνομο στόλο. Για αυτό το έργο, οι απαραίτητες αλληλεπιδράσεις με άλλα άτομα στις επιχειρήσεις logistics και η απαιτούμενη λήψη αποφάσεων είναι ζωτικής σημασίας. Το αυτόνομο ηλεκτρικό φορτηγό επίδειξης Freightliner eCascadia: Μια πρώτη προσέγγιση για μελλοντικές περιπτώσεις αυτόνομης χρήσης, συμπεριλαμβανομένων συντομότερων αποκλειστικών διαδρομών και χρήσης υποδομών φόρτισης. Στο σπίτι αντί για το μποτιλιάρισμα: Οι οδηγοί που πραγματοποιούν σε καθημερινή βάση τοπικές διανομές θα μπορούσαν να επιστρέφουν στο σπίτι και τις οικογένειές τους το βράδυ, ενώ το αυτόνομο φορτηγό συνεχίζει να λειτουργεί μέρα και νύχτα σε μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. 50 #21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=