αυτοκινητόδρομοι κ.λπ.) και των επικαιροποιημένων στοιχείων κόστους, όπως τα κίνητρα, η ενεργειακή απόδοση, η συντήρηση και η ασφάλιση». Προσθέτει, δε, ότι το κόστος της υποδομής φόρτισης και η πρόσβαση σε χώρους επαναφόρτισης -είτε στο σπίτι, είτε στο γραφείο ή και σε δημόσιους χώρους- πρέπει να εξεταστούν προσεκτικά, για να διασφαλιστεί μια ακριβής αξιολόγηση. Οι διαχειριστές στόλων αναγνωρίζουν τις προσπάθειες των κατασκευαστών αυτοκινήτων και των εταιρειών χρηματοδοτικής μίσθωσης να προωθήσουν την ιδέα ότι τα BEV μπορούν να είναι φθηνότερα από τα οχήματα ICE από άποψη TCO, αλλά πολλοί πιστεύουν ότι αυτό δεν είναι ακόμη πραγματικότητα. «Οι υπολειμματικές αξίες των BEV και το υψηλότερο μηνιαίο κόστος για τα νέα οχήματα στο σημερινό περιβάλλον της αγοράς επιτείνουν αυτόν τον σκεπτικισμό», εξηγεί ο Pontón. Οι πελάτες πιστεύουν ότι το κενό έγκειται σε όλους τους φορείς (πάροχοι χρηματοδοτικής μίσθωσης, κατασκευαστές αυτοκινήτων, ρυθμιστικές αρχές), καθώς απαιτούνται πρόσθετες πολιτικές και μέτρα για να μετατραπούν αυτοί οι ισχυρισμοί μάρκετινγκ σε ρεαλιστικά αποτελέσματα. Η Traxall πιστεύει ότι απαιτούνται διάφορες βασικές δράσεις για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης του στόλου. Η σαφής και συνεπής νομοθεσία σε όλες τις αγορές είναι απαραίτητη για τη θέσπιση μακροπρόθεσμων πολιτικών για την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων, την ανάπτυξη υποδομών και τα κίνητρα μετάβασης. Ακόμη, η συνεχής καινοτομία στην τεχνολογία μπαταριών θα μειώσει το αρχικό και το λειτουργικό κόστος, βελτιώνοντας παράλληλα την αξιοπιστία, η οποία μπορεί επίσης να μειώσει τα συναφή έξοδα εξυπηρέτησης, όπως η ασφάλιση. Ο Francisco Pontón προσθέτει: «Η είσοδος νέων παικτών στην αγορά που προσφέρουν BEV με χαμηλότερο κόστος θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση, αν και οι δασμοί και οι κανονισμοί ενδέχεται να επιβραδύνουν την πρόοδο». Τέλος, η αυξημένη υιοθέτηση των BEV θα επεκτείνει την αγορά, θα σταθεροποιήσει τις υπολειμματικές αξίες και θα προωθήσει τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό μεταξύ των κατασκευαστών εξοπλισμού πρώτης τοποθέτησης και των εταιρειών χρηματοδοτικής μίσθωσης, οδηγώντας τον κλάδο προς τα εμπρός. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ: Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ Βέλγιο Γερμανία Ολλανδία (προηγούμενο) X1 sDrive 20 Βενζίνη - 48 μήνες 1.005 € 901 € 1.061 € X1 sDrive20iA - 60 μήνες 996 € 972 € 1.206 € iX1 eDrive20 Basis - 60 μήνες 980 € 955 € 930 € (προηγούμενο) XC40 Βασικό Μοντέλο - 48 μήνες 1.050 € 903 € 1.063 € XC40 B3 automaat Essential Edition - 60 μήνες 1.059 € 902 € 1.174 € EX40v Single Motor 175kW Essential - 60 μήνες 1.010 € 1.008 € 939 € (προηγούμενο) Golf 2.0 - 48 μήνες 917 € 796 € 906 € Golf 1.5 eTSI 110kW DSG-7 auto Life Edition (NL) / Style Business (BE - 60 μήνες 975 € 848 € 980 € ID.3 59kWh 150kW Pro auto (NL-DE) / Pro Performance (BE) - 60 μήνες 829 € 851 € 838 € H συνεχής καινοτομία στην τεχνολογία μπαταριών θα μειώσει το αρχικό και το λειτουργικό κόστος, βελτιώνοντας παράλληλα την αξιοπιστία, η οποία μπορεί επίσης να μειώσει τα συναφή έξοδα εξυπηρέτησης, όπως η ασφάλιση 47 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025 #21
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=