Fleet Business #21

αναγκάσουν τους καταλόγους οχημάτων να ευθυγραμμιστούν με τους περιορισμένους προϋπολογισμούς, δημιουργώντας μια επισφαλή κατάσταση. Τα ποσοστά μίσθωσης αρχίζουν να αποσυνδέονται από την πραγματική αξία του περιουσιακού στοιχείου, καθώς χρησιμοποιούνται δημιουργικές τακτικές για την επίτευξη των στόχων εξοικονόμησης και την παραμονή εντός των αποδεκτών προϋπολογισμών. Ωστόσο, οι στρατηγικές αυτές δεν είναι βιώσιμες για τους μελλοντικούς κύκλους ανανέωσης. Χωρίς μια ισχυX1 48 <> 60 Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕΙΩΝΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΥ Πηγή: Fleet Europe X1 48 <> 60 iX1 48 <> 60 - € 200 € 400 € 600 € 800 € 1.000 € 1.200 € Βέλγιο Γερμανία Ολλανδία X1 48 <> 60 48/120.000 60/150.000 - € 200 € 400 € 600 € 800 € 1.000 € 1.200 € Βέλγιο Γερμανία Ολλανδία 48/120.000 60/150.000 ρή ανάκαμψη στην αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων, οι στόλοι ενδέχεται να αντιμετωπίσουν τη δραστική συρρίκνωση ως μια από τις λίγες εναπομείνασες επιλογές - αν υποθέσουμε ότι δεν έχει ήδη εφαρμοστεί. Η ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΏΝ Ας δούμε τι λέει ο Francisco Pontón, διευθυντής Διεθνούς Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Traxall: «Μια δίκαιη σύγκριση μεταξύ των οχημάτων ICE και BEV απαιτεί ευθυγράμμιση σε βασικούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων της τμηματοποίησης των οχημάτων (παρόμοιοι τύποι), των προτύπων χρήσης (αστικός ιστός, E-Book - December 2024 > 27 I chapter 7 - TCO I ΚΕΡΔΗ KAI ΖΗΜΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟY ΚΟΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ: ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ Πηγή: Fleet Europe 8.000 5.000 3.000 6.010 6.000 5.000 7.000 4.000 5.500 5.650 8.050 7.200 -01,32$ -0,16$ +04,12$ -00,41$ +03,71$ Κέρδη & Ζημίες το χάσμα μεταξύ των τιμών των ηλεκτρικών και των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) είναι λιγότερο σαφές. Στην Ολλανδία, τα ηλεκτρικά υπερτερούν σταθερά έναντι των ICE, όσον αφορά την οικονομική προσιτότητα. Στη Γερμανία, το ηλεκτρικό είναι ακριβότερο σε δύο από τις τρεις περιπτώσεις, χάρη στις μεταβαλλόμενες πολιτικές κινήτρων. Εν τω μεταξύ, στο Βέλγιο, το ID.3 που αντικαθιστά το Golf, τείνει να προτιμάται, ενώ το βενζινοκίνητο XC40 εξακολουθεί να διατηρεί τη θέση του ως η πιο φιλική προς το κόστος επιλογή σε σύγκριση με το EX40. Η ουσία είναι ότι η εκτίμηση του TCO αποτελεί απόλυτη ανάγκη, όχι μόνο για να επιτευχθεί η ηλεκτροκίνηση, αλλά για να αμβλυνθεί το γεγονός ότι οι διαχειριστές στόλου χρειάζονται υψηλότερους προϋπολογισμούς για τη συντήρηση των στόλων τους. Η παράταση των συμβάσεων μίσθωσης από τα τυπικά 3 ή 4 έτη σε 5ετείς συμβάσεις, ή ακόμη και περισσότερο, είναι μια άλλη δοκιμασμένη τακτική στο παιχνίδι του διαχειριστή στόλου. Κάτι πιο ανησυχητικό, ωστόσο, προκύπτει από τις στρατηγικές διαχείρισης στόλου. Αν και η μετάβαση από την ανάλυση του ποσοστού μίσθωσης στο TCO και την παράταση της διάρκειας των συμβάσεων λειτουργεί προς το παρόν, ενέχει κινδύνους. Οι συμβάσεις μεγαλύτερης διάρκειας χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο για να 46 #21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=