φορτηγά συνιστούν ένα εξαιρετικά ορατό στοιχείο οποιασδήποτε μάρκας - κινούμενες διαφημιστικές πινακίδες των εταιρειών. Ταυτόχρονα, ο ταχέως αυξανόμενος πληθωρισμός τα τελευταία τρία έως τέσσερα χρόνια έχει ως αποτέλεσμα το κόστος των νέων LCV που εντάσσονται σε στόλους -είτε μισθωμένα είτε αγορασμένα- να είναι 30% έως 40% υψηλότερο από τα οχήματα που αντικαθιστούν. Αυτό οδηγεί σε μια πιο ενδελεχή εξέταση του κόστους, με τους διαχειριστές να αξιολογούν εάν χρειάζονται πραγματικά ένα νέο όχημα, εάν μια ευέλικτη συμφωνία προμήθειας ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους αντί για μια σύμβαση σταθερής μίσθωσης, σε αβέβαιες οικονομικές περιόδους και εάν το όχημα θα μπορούσε να αντικατασταθεί από ένα φθηνότερο μοντέλο. Επιπλέον, καθώς οι επιχειρήσεις αγωνίζονται να αξιοποιήσουν καλύτερα τους προϋπολογισμούς τους, οι υπεύθυνοι διαχείρισης των στόλων διερευνούν τη μεταφορά και την επαναχρησιμοποίηση στοιχείων του εξοπλισμού των οχημάτων, αναπτύσσοντας παράλληλα την τηλεματική για τη βελτίωση της ασφάλειας του οδηγού, την υποστήριξη εξυπνότερου σχεδιασμού διαδρομής (εξοικονόμηση χρόνου και καυσίμου) και την παροχή προγνωστικής συντήρησης, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί ο χρόνος λειτουργίας. Οι υπεύθυνοι στόλων του 2025, πέρα από διαχειριστές, πρέπει να γίνουν και αναλυτές δεδομένων, ώστε να βοηθήσουν τους οργανισμούς να διαχειριστούν το κόστος τους, να συρρικνώσουν το αποτύπωμα άνθρακα και να ενισχύσουν τα διαπιστευτήριά τους ως προς τη βιωσιμότητα. Το 2025 θα είναι μια πρόκληση, αλλά δεν θα είναι βαρετό. Οι υπεύθυνοι στόλων του 2025, πέρα από διαχειριστές, πρέπει να γίνουν και αναλυτές δεδομένων, ώστε να βοηθήσουν τους οργανισμούς να διαχειριστούν το κόστος τους 42 #21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=