Fleet Business #21

g/km) ενός κατασκευαστή υπερβαίνει το 17%. Τα στοιχεία των πωλήσεων δείχνουν ότι οι στόλοι αρνούνται ουσιαστικά να αγοράσουν ηλεκτρικά φορτηγά, όχι κατ’ αρχήν αλλά για πρακτικούς λόγους. Η αυτονομία του οχήματος και το ωφέλιμο φορτίο είναι ζητήματα για πολλές κατηγορίες εργασιών. Η φόρτιση στο σπίτι είναι δύσκολη, δεδομένου ότι η πλειονότητα των οδηγών φορτηγών δεν έχει χώρο στάθμευσης εκτός δρόμου όπου μπορεί να εγκατασταθεί φορτιστής. Η εγκατάσταση της υποδομής φόρτισης στο χώρο εργασίας μπορεί να είναι δαπανηρή, ειδικά εάν ένα σημείο χρειάζεται αναβάθμιση ισχύος, ενώ ακόμη και η διαθεσιμότητα ρεύματος είναι ένα πρόβλημα σε πολλές μεγάλες πόλεις. Επίσης, οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης συνήθως δεν διαθέτουν θέσεις στάθμευσης που να είναι αρκετά μεγάλες για LCV, ειδικά εάν αυτά ρυμουλκούν τρέιλερ. Υπάρχουν, επίσης, επιπλοκές σχετικά με τις παρεκκλίσεις που επιτρέπουν στους οδηγούς με τυπική άδεια οδήγησης να οδηγούν φορτηγό 4,25 τόνων (αντί του προηγούμενου μέγιστου βάρους 3,5 τόνων), εφόσον το επιπλέον βάρος οφείλεται σε μπαταρίες. Παρά την παρέκκλιση, ορισμένες αρχές αντιμετωπίζουν τα βαν σαν βαρέα φορτηγά οχήματα και απαιτούν ταχογράφους, περιορίζοντας τις ώρες οδήγησης και απαιτώντας καθημερινούς ελέγχους. Οι στόλοι θα θέλουν επίσης τη διαβεβαίωση ότι οι κατασκευαστές εξοπλισμού πρώτης τοποθέτησης μπορούν να παρέχουν την υποστήριξη μετά την πώληση που είναι απαραίτητη για τη διατήρηση του χρόνου λειτουργίας των eLCV, άρα και της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων, κάτι που αποτελεί σοβαρό ζήτημα για τους νεοεισερχόμενους κατασκευαστές φορτηγών. ΕΣΩΤΕΡΙΚΈΣ ΠΙΈΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΑΝΘΡΑΚΟΠΟΊΗΣΗ Υπάρχουν και άλλες πιέσεις που θα ενταθούν για τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στον τομέα της διαχείρισης στόλων το 2025. Σε όλη την Ευρώπη, τα φορτηγά αντιπροσωπεύΤα στοιχεία των πωλήσεων δείχνουν ότι οι στόλοι αρνούνται ουσιαστικά να αγοράσουν ηλεκτρικά φορτηγά, όχι κατ’ αρχήν αλλά για πρακτικούς λόγους ουν περίπου το 3% του συνόλου των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, αλλά στους εμπορικούς οργανισμούς αυτό το ποσοστό μπορεί να είναι πολύ υψηλότερο. Οι μέτοχοι, οι διαχειριστές βιωσιμότητας και οι πελάτες απαιτούν όλοι μια πιο πράσινη προσέγγιση από τις επιχειρήσεις και τα 41 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025 #21

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=