Fleet Business #21

που θα γινόταν στο συνολικό λειτουργικό κόστος», ανέφερε η έκθεση. Οι επιχειρήσεις που έχουν υιοθετήσει eLCVs αναφέρουν χαμηλότερο λειτουργικό κόστος, κυρίως λόγω του ότι η χρέωση είναι φθηνότερη από το ντίζελ. Ωστόσο, οι φορείς εκμετάλλευσης στόλων είναι αβέβαιοι για τα κυμαινόμενα τιμολόγια χρόνου χρήσης, προτιμώντας σταθερά τιμολόγια για την ευκολία του προϋπολογισμού. Είναι επίσης ανήσυχοι σχετικά με το να επιτρέψουν στις ενεργειακές εταιρείες να ελέγχουν την έξυπνη φόρτιση, στερούνται εμπιστοσύνης ότι οι προμηθευτές ενέργειας θα χρεώνουν τα φορτηγά τους όταν τα χρειάζονταν. Η επίτευξη μηδενικών ρύπων ήταν ο πιο συνηθισμένος λόγος για τους στόλους να υιοθετήσουν ηλεκτρικά επαγγελματικά, ενώ η χρήση eLCV αποδεικνύεται, επίσης, επωφελής για τη νίκη σε διαγωνισμούς από πελάτες με περιβαλλοντικές απαιτήσεις. Ο Matt Dale, Fleet, Vehicle Electrification & eMobility Consultant, TZ Consultancy, δήλωσε: «Ενώ υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει από τους κατασκευαστές, τους παρόχους υποδομών και τον κλάδο συνολικά, οι έμπειροι διαχειριστές στόλων LCV αναγνωρίζουν τη σημασία της έναρξης της μετάβασης και με την επέκταση της αυτονομίας και τον χρόνο φόρτισης να μειώνεται, βλέπουν τώρα ότι είναι μια καλή στιγμή για να προχωρήσουν τα πράγματα. «Η μετάβαση ενός στόλου LCV από τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες στα ηλεκτρικά είναι πολύ πιο περίπλοκη από την αλλαγή του στόλου των αυτοκινήτων, και όπως τόνισε η πρόσφατη έκθεση του TRL, υπάρχουν εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν, αλλά η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μια μέρα, άρα ούτε η μετάβαση στα ηλεκτρικά επαγγελματικά θα γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη». ΜΕΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ VAN ΣΕ ΧΛΜ. Πηγή: TRL 35% 0-160 160-300 320-480 0 5 10 15 20 25 30 480-640 640-800 800-960 960-1.120 1.120-1.280 Ποσοστό των στόλων % 4,9% 24,4% 29,3% 12,2% 14,6% 7,3% 0,0% 7,3% Διανυθέντα σε εβδομαδιαία βάση χλμ. ανά van Oι φορείς εκμετάλλευσης στόλων είναι αβέβαιοι για τα κυμαινόμενα τιμολόγια χρόνου χρήσης, προτιμώντας σταθερά τιμολόγια για την ευκολία του προϋπολογισμού 16 #21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=