Fleet Business #21

λικό χαμηλότερο κόστος ηλεκτρικής ενέργειας σε σύγκριση με τη βενζίνη ή το ντίζελ. Άλλες προκλήσεις περιελάμβαναν την αντίληψη ότι τα σημεία φόρτισης για επαγγελματικά οχήματα είναι δύσκολο να βρεθούν, μπορεί να μην είναι σε κατάσταση σωστής λειτουργίας ή κατάλληλα για μεγάλα φορτηγά και να απαιτούν μεγάλες χρονικές περιόδους αναμονής», ανέφερε η έκθεση. Ζητούμενο: «Δεδομένα σημείου φόρτισης σε πραγματικό χρόνο για την παροχή ενημερώσεων ως προς τη διαθεσιμότητα των σημείων φόρτισης και την ενθάρρυνση των παρόχων των σημείων φόρτισης να προχωρήσουν περαιτέρω μοιράζοντας τους χρόνους αναμονής και το μέγεθος του χώρου». Η έκθεση προτείνει επίσης η κυβέρνηση και οι τοπικές αρχές να εφαρμόσουν περιορισμούς στάθμευσης που δεσμεύουν θέσεις δίπλα σε πεζοδρόμια για φόρτωση και εκφόρτωση των οχημάτων, εξετάζοντας την κράτηση ορισμένων σημείων δημόσιας χρέωσης μόνο για eLCV (όχι ιδιωτικά οχήματα). Ακόμη και οι στόλοι που λειτουργούν με ένα μοντέλο back-to-depot ανέφεραν το κόστος εγκατάστασης της υποδομής φόρτισης ως εμπόδιο στην υιοθέτηση των eLCV, ειδικά αν αυτό συνεπαγόταν επίσης δαπανηρές αναβαθμίσεις στην ικανότητα ισχύος. Η έκθεση βασίστηκε σε έρευνα και συνεντεύξεις σε 76 στόλους που κυμαίνονται σε μέγεθος από δύο έως 55.203 οχήματα, καθώς και σε συνεντεύξεις με 44 οδηγούς επαγγελματικών. «Εταιρείες στόλων διαφόρων μεγεθών είναι πρόθυμες να υιοθετήσουν ηλεκτρικά οχήματα. Από τις απαντήσεις στην έρευνα, προέκυψε ότι αυτοί που δεν είχαν υιοθετήσει ηλεκτρικά φορτηγά ήταν οι μικρότεροι στόλοι. Κάποιοι ανέφεραν ότι το αρχικό κόστος για την αγορά των ηλεκτρικών βαν ήταν πολύ υψηλό για να ληφθεί υπόψη η πιθανή εξοικονόμηση Η πλειονότητα των στόλων με ηλεκτρικά φορτηγά στέλνουν τα οχήματά τους σε απόσταση μικρότερη των 80 χιλιομέτρων από τη βάση τους, ενώ μόνο το 11,4% των eLCV οδηγούνται πέρα από αυτήν την απόσταση, σε σύγκριση με το 40,9% των ντίζελ φορτηγών 15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025 #21

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=