Fleet Business #20

MINI Cooper Cabrio: Έναρξη παραγωγής στην Οξφόρδη Το εργοστάσιο της MINI στην Οξφόρδη γιορτάζει την έναρξη παραγωγής του MINI Cooper Cabrio, για πρώτη φορά από το 2015. Το μοντέλο έρχεται τώρα να πλαισιώσει τα τρίθυρα και πεντάθυρα MINI Cooper, καθιστώντας το εργοστάσιο της MINI στην Οξφόρδη το σπίτι της οικογένειας MINI Cooper. Η τέταρτη γενιά του MINI Cooper Cabrio, η οποία ανακοινώθηκε τον προηγούμενο μήνα, υιοθετεί νέα σχεδίαση τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό και προσφέρει μια προηγμένη ψηφιακή εμπειρία. Μετά την επανεκκίνηση της μάρκας MINI το 2001, το πρώτο MINI Cabrio παρουσιάστηκε το 2004 και έκτοτε παραμένει ένα σύμβολο της οικογένειας MINI. Το εργοστάσιο της ΜΙΝΙ στην Οξφόρδη γιόρτασε την 110η επέτειό του το 2023 και είναι ένα από τα παλαιότερα εργοστάσια αυτοκινήτων στον κόσμο. Σκληρές δοκιμές για το νέο Range Rover Electric To νέο Range Rover Electric εισέρχεται σε μια σημαντική φάση εξέλιξης, με τα πρωτότυπα να δοκιμάζονται στις ερήμους των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, όπου οι θερμοκρασίες ξεπερνούν τους 50 βαθμούς Κελσίου. Εκεί, τα οχήματα βρίσκονται αντιμέτωπα με απαιτητικούς αμμόλοφους, έχοντας, όμως, στη διάθεσή τους ένα σύστημα έξυπνης διαχείρισης της ροπής (intelligent torque management), που εξασφαλίζει άνεση, σταθερότητα και αυξημένες δυνατότητες κίνησης. Ταυτόχρονα, η Range Rover υποβάλλει και το έξυπνο σύστημα θερμικής διαχείρισης σε εξαντλητικές δοκιμές σε ακραίες συνθήκες (50 βαθμούς Κελσίου, υγρασία 90%). Η εταιρεία θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για το ικανό, premium SUV το 2025. Δυνατότητα υποβολής νέων αιτήσεων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» Σε ανακατανομή του προϋπολογισμού της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» προχώρησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με την οποία επαναδιατέθηκαν 4 εκατομμύρια ευρώ για νέες αιτήσεις φυσικών προσώπων. Πλέον, ο συνολικός προϋπολογισμός για τα φυσικά πρόσωπα ανέρχεται σε 21,4 εκατομμύρια ευρώ και των επιχειρήσεων σε 11,6 εκατομμύρια ευρώ. Εκτός από τις ανακατανομές του προϋπολογισμού της δράσης, με τις οποίες διατίθενται επιδοτήσεις σε κατηγορίες που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση, αποδεσμεύονται ποσά από αιτήσεις που απορρίπτονται, λόγω μη τήρησης των όρων της δράσης και διατίθενται εκ νέου σε επιδότηση πολιτών, οι οποίοι έχουν προχωρήσει σε αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικού οχήματος. Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών διαπιστώνεται, καθημερινά, η απήχηση του προγράμματος και καταγράφεται η αυξανόμενη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Hesai: Κόβει στη μέση τις τιμές των LiDAR Η κινεζική εταιρεία Hesai, κατασκευαστής αισθητήρων LiDAR για αυτόνομη οδήγηση, σχεδιάζει να μειώσει στο μισό τις τιμές των LiDAR που παράγει, σύμφωνα με το Reuters, στοχεύοντας στην τόνωση της υιοθέτησης της τεχνολογίας αυτής στα ηλεκτρικά οχήματα. «Βρισκόμαστε σε ένα στάδιο, όπου εκατομμύρια αυτοκίνητα που πωλούνται ετησίως είναι εξοπλισμένα με LiDAR», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Hesai, Ντέιβιντ Λι. Ο Λι είπε ότι η μείωση της τιμής θα καταστήσει την τεχνολογία LiDAR, ελκυστική ακόμη και για ηλεκτρικά οχήματα χαμηλού κόστους με τιμή κάτω από 150.000 γιουάν (20.000 δολάρια/19.000 ευρώ). Για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τιμές υψηλότερες από 20.000 δολάρια, το ποσοστό υιοθέτησης της τεχνολογίας LiDAR αναμένεται να αυξηθεί στο 40%, σε σύγκριση με το τρέχον ποσοστό (περίπου 24%) για τα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα και τα plug-in υβριδικά, σύμφωνα με την πλατφόρμα εμπορίας ανταλλακτικών αυτοκινήτων Gasgoo.com. Iveco Bus GX 337 H2: Νέα παραγγελία για τις γαλλικές συγκοινωνίες Η IVECO BUS εξασφάλισε ένα νέο συμβόλαιο για την προμήθεια δύο λεωφορείων GX 337 H2, που πρόκειται να ενταχθούν στο γαλλικό δίκτυο αστικών συγκοινωνιών «impulsyon», το δεύτερο εξάμηνο του 2025. Το IVECO GX 337 H2 συνδυάζει κυψέλη καυσίμου 100 kW της Hyundai με μπαταρία FPT 69 kWh, γεγονός που καθιστά ένα αποδοτικό λεωφορείο, με την IVECO BUS να υπόσχεται κατανάλωση υδρογόνου κατά 15% έως 20% χαμηλότερη από τα συνήθη επίπεδα, χάρη σε ένα σύστημα που βελτιστοποιεί τη θερμική άνεση, ενώ εγγυάται μεγάλη διάρκεια ζωής για βασικά εξαρτήματα (μπαταρία και κυψέλη υδρογόνου). Με αυτονομία 450 χιλιομέτρων και εξοπλισμένο με τη σουίτα συνδεδεμένων υπηρεσιών IVECO ON, το GX 337 H2 ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις απόδοσης και ενεργειακής απόδοσης των αστικών δικτύων και των αρχών μεταφορών. Παράγεται από το εργοστάσιο IVECO BUS στο Annonay, στην περιοχή Ardèche (Γαλλία), μπορεί να μεταφέρει έως 110 επιβάτες και εκτός Γαλλίας διατίθεται στο εμπόριο με την ονομασία E-WAY H2. 8 #20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=