αγορές έχουν διαφορετικά δεδομένα υποδομών και πολιτικής, γεγονός που καθιστά την επιλογή των κατάλληλων λύσεων κινητικότητας για τους πελάτες περίπλοκη. Η Alphabet βοηθά τους πελάτες να πλοηγηθούν σε αυτές τις προκλήσεις, προσφέροντας εξατομικευμένες συμβουλές σχετικά με τους τύπους κινητήρων και τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης στόλου που ικανοποιούν τόσο τους λειτουργικούς, όσο και τους περιβαλλοντικούς στόχους. Οι διαφορές στα φορολογικά συστήματα και τις επιδοτήσεις μεταξύ των χωρών περιπλέκουν επίσης την τιμολόγηση των ηλεκτρικών οχημάτων. Για να αντιμετωπιστεί αυτό, η Alphabet’s Fleet Emission Consulting βοηθά τους πελάτες να βελτιστοποιούν το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO), αξιοποιώντας στο έπακρο τα τοπικά κίνητρα. Για να βοηθήσουμε τους πελάτες να συμβαδίσουν με τους περίπλοκους κανόνες και τα κίνητρα των διαφορετικών χωρών, προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες συμμορφώνονται με τις ρυθμίσεις, ενώ μεγιστοποιούν τα διαθέσιμα οφέλη. Στην πρόβλεψη των ρυθμιστικών αλλαγών, υιοθετούμε μια προληπτική προσέγγιση. Με πολιτικές, όπως η οδηγία για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που εξελίσσονται, η Alphabet συνεργάζεται στενά με ηγέτες στον τομέα των logistics του άνθρακα, όπως η Plan A, για να εξασφαλίσει ότι οι ίδιοι και οι πελάτες τους βρίσκονται μπροστά από τις επερχόμενες απαιτήσεις βιωσιμότητας. Η κυκλοφορία του Alphabet Carbon Manager το 2023, πολύ πριν από την εντολή του CSRD το 2025, δείχνει τη δέσμευση της Alphabet να είναι ένας προνοητικός συνεργάτης. Σε αγορές με περιορισμένη υποδομή φόρτισης, βοηθάμε τους πελάτες να δημιουργήσουν τις δικές τους δυνατότητες φόρτισης τόσο στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, όσο και στα σπίτια των εργαζομένων. Η υποστήριξη της ενσωμάτωσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στα συστήματα φόρτισης είναι βασικό μέρος της στρατηγικής της Alphabet, καθώς πιστεύουμε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα επιτυγχάνουν το πλήρες δυναμικό βιωσιμότητάς τους μόνο όταν τροφοδοτούνται από καθαρή ενέργεια. Η Fleet Emission Consulting παίζει επίσης ρόλο εδώ, προσφέροντας συμβουλές για επενδύσεις σε υποδομές και έξυπνες λύσεις φόρτισης». % Επιβατικά οχήματα + Ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCVs) Τώρα θα σας ζητήσουμε να κατατάξετε αυτές τις προκλήσεις κατά σειρά προτεραιότητας. Σύμφωνα με εσάς, ποια είναι η πιο σημαντική πρόκληση για τη διαχείριση του στόλου τα επόμενα τρία χρόνια; Και ποια είναι η δεύτερη πιο σημαντική πρόκληση; Ποια είναι η τρίτη πιο σημαντική πρόκληση; Βάση: εταιρείες με εταιρικά οχήματα = 100% 35% 34% 30% 29% 26% 25% 24% 23% 20% 15% 14% 13% 12% 11% 10% 10% 9% 8% Νο 1 πρόκληση Πρώτες 3 προκλήσεις 34% 32% 27% 27% 27% 23% 25% 22% 20% 15% 14% 11% 12% 11% 10% 11% 9% 8% Εφαρμογή τεχνολογιών εναλλακτικών καυσίμων Προσαρμογή σε περιοριστικές δημόσιες πολιτικές για τα οχήματα βενζίνης και πετρελαίου Μετριασμός της αύξησης του συνολικού κόστους κατοχής των οχημάτων Ενίσχυση πιο υπεύθυνης οδήγησης από τους εργαζομένους Διαχείριση μεγαλύτερων χρόνων παράδοσης των οχημάτων Προσαρμογή σε νέους τρόπους εργασίας Προσαρμογή στην επέκταση των ζωνών χαμηλών εκπομπών στις αστικές περιοχές Προσαρμογή στις εξελίξεις των μοντέλων πώλησης αυτοκινήτων Εφαρμογή άλλων λύσεων κινητικότητας 27 28 27 21 22 24 19 20 18 15 26 20 22 20 21 18 18 15 ΠΩΣ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Σε παγκόσμιο επίπεδο, η εφαρμογή τεχνολογιών εναλλακτικών καυσίμων είναι η Νο1 πρόκληση για το 15% των εταιρειών και βρίσκεται στις τρεις πρώτες προκλήσεις για το 35%. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο, όλες οι προκλήσεις παρουσιάζουν αύξηση, με ιδιαίτερη αύξηση στις ανησυχίες που σχετίζονται με το συνολικό κόστος κατοχής (TCO) και την εισαγωγή πιο υπεύθυνης οδήγησης από τους εργαζομένους. Πηγή: Arval Mobility Observatory ΓΡΑΦΗΜΑ 2: ΟΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ Andreas Baron ΣΙΓΟΥΡΙΆ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΈΣ ΤΩΝ ΣΤΌΛΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΣΗ ΣΕ ΑΎΞΗΣΗ Στην παγκόσμια έκθεσή της για το Fleet and Mobility Barometer 2024, βασισμένη σε 8.605 συνεντεύξεις με υπεύθυνους λήψης αποφάσεων για στόλους σε 30 χώρες, η Arval καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι περισσότερες εταιρείες είναι σίγουρες για το μέλλον των στόλων τους, ότι η ηλεκτροκίνηση στόλου συνεχίζει να αυξάνεται και ότι, ειδικά στην Ευρώπη, η εφαρμογή εναλλακτικών λύσεων κινητικότητας αυξάνεται σταθερά. 59 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024 #20
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=