μέσω Εφαρμόσιμων Συστάσεων) και στοχεύει στην παροχή συγκεκριμένων, εφαρμόσιμων συμβουλών γύρω από την ισορροπία ανθρώπων, πλανήτη και κέρδους. Μια σημαντική πρόκληση είναι η διπλή φύση της Ευρώπης. Από τη μια θέλουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να εξηλεκτρίσουν γρήγορα την αυτοκίνηση, ενώ από την άλλη προσπαθούν να περιορίσουν την πρόσβαση των Κινέζων κατασκευαστών, οι οποίοι προσφέρουν προσιτά ηλεκτρικά οχήματα, ειδικά στα χαμηλότερα τμήματα της αγοράς. Η αβεβαιότητα γύρω από το πώς θα χειριστεί συνολικά αυτό το ζήτημα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθιστά δύσκολη την πρόβλεψη αξιόπιστων αξιών μεταπώλησης. Ένα άλλο σημείο αντιπαράθεσης για μένα είναι το πώς προσεγγίζονται τα plug-in υβριδικά (PHEVs). Νομίζω ότι αυτά μπορούν να αποτελέσουν μια εξαιρετική λύση για μικρές διαδρομές σε ορισμένες χώρες, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, αν και θεωρούνται υποτιμημένα σε κάποιες αγορές. Ωστόσο, μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη μετάβαση, ειδικά εκεί όπου η πλήρης ηλεκτροκίνηση δεν είναι ακόμα εφικτή». Σταθερή πρόοδος μέσω μικρών στρατηγικών βημάτων. ELENA MALAGARRIGA ΠΡΏΗΝ FLEET & MOBILITY CATEGORY LEAD ΤΗΣ TAKEDA PHARMACEUTICALS INTERNATIONAL, ΕΛΒΕΤΊΑ «Η μεγαλύτερη πρόκληση για τις εταιρείες που αναπτύσσουν μια ευρωπαϊκή στρατηγική είναι η εξισορρόπηση των στόχων βιωσιμότητας με οικονομικούς και λειτουργικούς περιορισμούς. Παρά την ισχυρή πρόθεση για πράσινη μετάβαση, πρακτικά ζητήματα, όπως το «άγχος φόρτισης», το υψηλό κόστος και η ασυνεπής υποδομή φόρτισης επιβραδύνουν την πρόοδο. Οι εταιρείες είναι επιφυλακτικές, επειδή κάθε λάθος απόφαση στη διαχείριση στόλου μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά οικονομικά πρόστιμα, ειδικά αν δεν ευθυγραμμίζεται με τους ευρύτερους επιχειρηματικούς στόχους της εταιρείας. Η μετάβαση στα ηλεκτριΗ επικοινωνία των οφελών της πράσινης μετάβασης τόσο προς τους υπαλλήλους, όσο και προς τους πελάτες, είναι εξίσου σημαντική κά οχήματα αντιπροσωπεύει ένα νέο κεφάλαιο, καθώς οι περισσότερες εταιρείες εξακολουθούν να είναι συνηθισμένες στη διαχείριση στόλων που διαθέτουν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτή η μετάβαση δεν αφορά μόνο στην υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και την κατανόηση νέων τεχνολογιών, όπως η υποδομή φόρτισης και η διαχείριση μπαταριών. Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, η εκπαίδευση είναι καθοριστικής σημασίας. Οι εταιρείες, που επενδύουν σε προγράμματα εκπαίδευσης οδηγών και στη συνεργασία με εταιρείες leasing και κατασκευαστές, μπορούν να επιταχύνουν τη μετάβαση. Η επικοινωνία των οφελών της πράσινης μετάβασης τόσο προς τους υπαλλήλους, όσο και προς τους πελάτες, είναι εξίσου σημαντική. Οι σαφέστεροι κανονισμοί και η ευρεία συνεργασία μεταξύ κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και κατασκευαστών θα είναι απαραίτητα στοιχεία, για να προχωρήσουμε μπροστά αποτελεσματικά. Elena Malagarriga 57 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024 #20
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=