ΑΠΡΌΒΛΕΠΤΟΙ ΠΑΡΆΓΟΝΤΕΣ Ένα από αυτά τα διδάγματα θα είναι ότι «δεν αξίζει να ψηφιοποιηθούν όλες οι διαδικασίες». Η παρατήρηση προέρχεται από τον Michal Araszkiewicz, επικεφαλής προϊόντος στην Exacto Group και αυτό παρά την εκπληκτικά προηγμένη κατάσταση της ικανότητάς τους για πώληση μεταχειρισμένων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των εικονικών πωλητών. Γιατί; Το στοιχείο βρίσκεται στο ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στον καθορισμό των υπολειμματικών τιμών. Η πρόβλεψη αυτών των τιμών είναι ένα μείγμα προβλέψιμων και απρόβλεπτων παραγόντων. «Στην πρώτη κατηγορία, έχουμε πράγματα, όπως οι ιστορικές τάσεις απόσβεσης, οι απαιτήσεις της αγοράς και οι οικονομικοί παράγοντες», λέει ο Kim De Vos (JP Cars). «Στη δεύτερη, έχουμε τεχνολογικές εξελίξεις, κανόνες και κανονισμούς, τιμές καυσίμων και ηλεκτρικού ρεύματος, νέους εισερχόμενους στην αγορά και παγκόσμια γεγονότα και κρίσεις». Αν και η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί σίγουρα να βελτιώσει την ποιότητα της εισόδου από προβλέψιμους παράγοντες, δεν μπορεί να κάνει προβλέψεις για γεγονότα εκτός ενός συγκεκριμένου συνόλου δεδομένων. Με άλλα λόγια, «η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα επιτύχει ποτέ την τέλεια προβλεψιμότητα των τιμών, όχι όσο οι χώρες και οι εταιρείες διοικούνται από ανθρώπους», λέει ο Morten Holmsten (Autorola). ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ ΑΝΑΖΉΤΗΣΗΣ Η εισαγωγή αυτής της δόσης ρεαλισμού δεν πρέπει να αποσπάσει την προσοχή από το γεγονός ότι υπάρχουν ακόμη πολλές πτυχές του remarketing που πρέπει να βελτιωθούν από την τεχνητή νοημοσύνη. Μια τάση στον ορίζοντα, σύμφωνα με τον CEO της Phyron Johan Sundstrand, είναι η υπερπροσωποποίηση. Για παράδειγμα, δημιουργία προσφορών προϊόντων με βάση τη συμπεριφορά αναζήτησης των πελατών. Πρόκειται για κοινή πρακτική για τους γίγαντες του διαδικτυακού λιανεμπορίου, όπως η Amazon. Οι εταιρείες επαναπώλησης θα μπορούσαν επίσης να προσφέρουν εξατομικευμένες προτάσεις οχημάτων σε εμπόρους ή τελικούς πελάτες, που παράγονται με Ο προληπτικός αποχαρακτηρισμός με τεχνητή νοημοσύνη παρακολουθεί την κατάσταση του οχήματος, την αξία μεταπώλησης σε πραγματικό χρόνο και άλλες μεταβλητές τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Αυτό λειτουργεί και αντίστροφα, με την εύρεση της τέλειας ευκαιρίας πώλησης μεταχειρισμένων οχημάτων, συχνά πέρα από τα εθνικά σύνορα. «Με άλλα λόγια, η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά τους παίκτες του remarketing να προβλέπουν τις προτιμήσεις της αγοράς και να τις κάνουν να λειτουργούν προς όφελός τους», καταλήγει ο Jost Dieckhaus (AUTO1). 53 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024 #20
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=