χρόνια αργότερα, στην αρχή του 20ού αιώνα. Όλα τα οχήματα στην εικόνα του 1900, εκτός από ένα, ήταν με άλογα, με μόνο ένα αυτοκίνητο. Το 1913, η κατάσταση ήταν ακριβώς αντίθετη: Μία άμαξα με άλογο, εκατοντάδες αυτοκίνητα. Το παράδειγμα της κινητικότητας είχε αλλάξει εντελώς, σε λιγότερο από μιάμιση δεκαετία. Το ίδιο θα συμβεί, συμβαίνει ήδη, με την τεχνητή νοημοσύνη στη διαχείριση στόλων. ΔΥΝΑΜΙΚΟΊ ΚΎΚΛΟΙ ΖΩΉΣ ΟΧΗΜΆΤΩΝ Με τους επιχειρηματικούς πελάτες να απαιτούν όλο και μεγαλύτερα επίπεδα ευελιξίας από τους προμηθευτές οχημάτων τους, οι φόρμουλες μίσθωσης διαφοροποιούνται πέρα από την κλασική τριετή μίσθωση, για να συμπεριλάβουν εποχιακές μισθώσεις, μισθώσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, δημιουργώντας ένα πραγματικό on-demand στόλο. «Αλλά αυτή η προσέγγιση με πολλαπλούς κύκλους ζωής είναι απλώς ένα ενδιάμεσο βήμα προς έναν δυναμικό κύκλο ζωής», ανέφερε ο Philippe Huysmans, Chief Growth Officer της Ridecell. Ένας δυναμικός κύκλος ζωής σημαίνει ότι «τα οχήματα θα παρακολουθούνται συνεχώς για τη χρήση τους, τη συντήρηση προληπτικά και την προβλεπόμενη εμπορική αξία τους». Αυτό θα βοηθήσει στον προσδιορισμό της σωστής στιγμής, για να αφαιρεθούν ορισμένα οχήματα από το στόλο, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η αξία μεταπώλησής τους. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι το τέλειο εργαλείο για την επεξεργασία των τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων που εμπλέκονται και για να ληφθεί η σωστή απόφαση. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ ΟΔΗΓΟΎ Ο Corrado Sciolla, διευθύνων σύμβουλος της Octo Telematics, αναφέρθηκε στην εντυπωσιακή επιτυχία της εταιρείας του στην εφαρμογή τηλεματικής για ασφαλιστικούς σκοπούς. Η τηλεματική, υποστηριζόμενη από την τεχνητή νοημοσύνη, χρησιμοποιείται για την ανάλυση της συμπεριφοράς του οδηγού, των ατυχημάτων και των Με τους επιχειρηματικούς πελάτες να απαιτούν όλο και μεγαλύτερα επίπεδα ευελιξίας από τους προμηθευτές οχημάτων, οι φόρμουλες μίσθωσης διαφοροποιούνται πέρα από την κλασική τριετή μίσθωση ζημιών από ατυχήματα και ακόμη και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Έχει βοηθήσει στη μείωση του κόστους ασφάλισης κατά 40% και των τροχαίων ατυχημάτων κατά 18%. ΜΕΤΆΒΑΣΗ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΆ ΟΧΉΜΑΤΑ Ο Mathieu Chènebit, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Echoes, επεσήμανε ότι η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για την προσφορά στους πελάτες εναρμονισμένων, εφαρμόσιμων δεδομένων «δεν είναι το μέλλον, είναι αυτό που κάνουμε σήμερα». Πρόκειται για μια υπηρεσία με πολλές χρήσεις, από τη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα και την παρακολούθηση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας (TCO), μέχρι την καταπολέμηση της απάτης και των εκπομπών. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΉ ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΣΤΌΛΟΥ Ο Michele Cipullo, Go To Market manager της Targa Telematics, εξήγησε τον κύριο σκοπό των εταιρειών, όπως η δική του, που είναι η εδραίωση πιο αποτελεσματικής και οικονομικά αποδοτικής διαχείρισης στόλων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV), χρησιμοποιώντας επίσης τεχνητή νοημοσύνη: «Αφαιρέστε τις τεχνικές πολυπλοκότητες από τη συζήτηση. Οι πελάτες μας δεν είναι τεχνικοί». 47 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024 #20
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=