Fleet Business #20

για έναν συγκεκριμένο οδηγό, θα διαθέτουμε χιλιάδες οχήματα που το σύστημα διαχείρισης στόλου μας θα προσαρμόζει στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας». Ο πρόεδρος της Drivalia, Giacomo Carelli, τόνισε επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας μιας κυκλικής οικονομίας στη βιομηχανία leasing: «Λανσάραμε το Drivalia Future, την πλατφόρμα κυκλικής οικονομίας μας, μια αγορά για την επαναπροώθηση οχημάτων και την προσφορά τους για δεύτερη ή τρίτη ζωή μέσω συνδρομών ή συμβολαίων ενοικίασης». Οι πλατφόρμες remarketing αποκτούν επίσης κεντρικό ρόλο στις επιχειρηματικές στρατηγικές κορυφαίων εταιρειών, με την Ayvens να παρουσιάζει τη νέα της πλατφόρμα επαναπροώθησης, την Carmarket. Αυτή η έμφαση στη μεγιστοποίηση του κύκλου ζωής των οχημάτων, όχι μόνο υποστηρίζει τις προσπάθειες για βιωσιμότητα, αλλά δημιουργεί και νέες πηγές εσόδων για τις εταιρείες leasing. ■ΔΉΛΩΣΗ 4 Η ΕΥΕΛΙΞΊΑ ΚΑΙ Η ΑΝΆΠΤΥΞΗ ΠΆΝΕ ΧΈΡΙ - ΧΈΡΙ ΣΤΟ LEASING Η ανάπτυξη των ευέλικτων λύσεων leasing είναι μια άλλη καθοριστική τάση, που καθοδηγείται από τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών και την ανάγκη για προσαρμόσιμες λύσεις. Ο διευθυντής επιχειρήσεων της Sixt, Vinzenz Pflanz, επεσήμανε ότι: «Οι πελάτες θέλουν να αλλάξουν οχήματα ανά πάσα στιγμή», ως μέρος μιας ευρύτερης κουλτούρας που «αγκαλιάζει» την άνεση, τη βιωσιμότητα και τις προσαρμοσμένες επιλογές leasing. «Γι’ αυτό η Sixt προσφέρει μια ευέλικτη συνδρομή που ονομάζεται Sixt+flex, η οποία επιτρέπει στους πελάτες να αλλάζουν οχήματα ανά πάσα στιγμή, χρησιμοποιώντας διαφορετικά συστήματα κίνησης», συμπλήρωσε. Ο Deusing της Alphabet, παρατήρησε επίσης μια αυξανόμενη ζήτηση για πιο ευέλικτα συμβόλαια: «Μια σημαντική τάση είναι η «ευελιξία». Εφαρμόσαμε πιλοτικά ένα συνδρομητικό προϊόν στη Γερμανία και η ζήτηση αυξάνεται μήνα με το μήνα. Σχεδιάζουμε να το εισαγάγουμε και σε άλλες αγορές», ανέφερε. Αν αυτά τα προϊόντα ακούγονται σαν προτάσεις λιανικής για τους ιδιώτες οδηγούς, ο κλάδος έχει καταστήσει σαφές ότι εξακολουθούν να είναι οι επιχειρηματικοί πελάτες που προωθούν την ανάπτυξη, απλώς θέλουν πιο προσαρμοσμένες, ευέλικτες επιλογές leasing. «Οι εταιρικοί πελάτες είναι σήμερα το τμήμα μας με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη. Αναμένουμε ο στόλος μας να αυξηθεί σε 220.000 οχήματα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, σε μεγάλο βαθμό, χάρη τόσο στις μεγάλες, όσο και στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις», δήλωσε ο Carelli της Drivalia. «Όσον αφορά στη διαχείριση ηλεκτρικών στόλων και τη «δεύτερη ζωή» των οχημάτων και των μπαταριών, μπορεί επίσης να σκεφτούμε να επεκταθούμε πέρα από την Ευρώπη». ■ΔΉΛΩΣΗ 5 ΤΟ ΜΈΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΛΆΔΟΥ LEASING ΕΞΑΡΤΆΤΑΙ ΑΠΌ ΣΥΝΔΥΑΣΜΈΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΈΣ Ο τομέας leasing εισέρχεται σε μια νέα εποχή, που ορίζεται από την ανάπτυξη, τις πράσινες πρωτοβουλίες και τις τεχνολογικές εξελίξεις. Κυρίως, αυτή η νέα εποχή ορίζεται από τη δυναμική και ταχέως εξελισσόμενη συμπεριφορά των πελατών, που δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για τη βιωσιμότητα, την ευελιξία και τις ψηφιακές λύσεις. Οι μεγάλες εταιρείες leasing εξελίσσονται ραγδαία, για να ανταποκριθούν σε αυτή τη ζήτηση, επενδύοντας στην ψηφιοποίηση, τη μίσθωση «δεύτερης ζωής» και τις ευέλικτες λύσεις. Και ενώ η Arval σχεδιάζει μια πρώιμη έναρξη της νέας στρατηγικής της κατεύθυνσης στα τέλη του τρέχοντος έτους, ο Van Groenendael θεωρεί ότι ο κλάδος «θα επικεντρωθεί στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, της βιωσιμότητας και της ηλεκτροκίνησης». Ένα ηλεκτρικό όχημα για κάθε δύο συμβόλαια Rolando d’ Arco, Leasys Οι διαχειριστές στόλου θα γίνουν διαχειριστές βιωσιμότητας Markus Deusing, Alphabet International Οι πελάτες θέλουν να αλλάζουν οχήματα οποιαδήποτε στιγμή Vinzenz Pflanz, Sixt 44 #20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=