Fleet Business #20

τοκίνητο είναι αρκετά έξυπνο για να γνωρίζει ότι πρόκειται για ξενοδοχείο ή εστιατόριο στο κέντρο της πόλης, μπορεί αυτόματα να μου προτείνει πού να παρκάρω και, ιδανικά, με ένα ακόμη κλικ, να πληρώσω γι’ αυτό». ΤΟ ΟΙΚΟΣΎΣΤΗΜΑ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΏΝ ΟΧΗΜΆΤΩΝ Αλλά το μεγαλύτερο όφελος βραχυπρόθεσμα είναι, ίσως, η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος φόρτισης για τους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων. «Πρέπει να κάνουμε τη διαδικασία της φόρτισης απρόσκοπτη, να περιλαμβάνει τον προγραμματισμό, την κράτηση και την πληρωμή με έναν ολοκληρωμένο τρόπο», λέει ο Weltz. «Το ιερό δισκοπότηρο της εμπορικής αξιοποίησης δεν είναι η προσθήκη πολλών εφαρμογών σε ένα αυτοκίνητο που κανείς δεν χρησιμοποιεί. Πρόκειται για υπηρεσίες που προσθέτουν αξία, έχουν υψηλή χρήση, λύνουν προβλήματα και τότε οι άνθρωποι θα είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν». Επιπλέον, οι over-the-air ενημερώσεις στις λειτουργίες και τις εφαρμογές του αυτοκινήτου προσφέρουν μελλοντικές ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων για τους κατασκευαστές καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής ενός οχήματος, πολύ αργότερα από την έξοδό του από τη γραμμή παραγωγής και την αντιπροσωπεία. Σε μια αγορά που αναμένεται να αναπτυχθεί δραματικά, η Uvarova ανέφερε ότι η Stellantis πραγματοποίησε 94 εκατομμύρια over-the air ενημερώσεις πέρυσι, με τους πελάτες να δείχνουν τη μεγαλύτερη προθυμία να πληρώσουν για βελτιώσεις ασφάλειας και προστασίας. ΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑ ΠΈΡΑ ΑΠΌ ΤΑ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ Ενώ οι κατασκευαστές επικεντρώνονται σε ένα σχετικά στενό μέλλον που ενσωματώνει υλικό, λογισμικό και πληρωμές στα οχήματα, οι ανταγωνιστές τους αναπτύσσουν γρήγορα ευρύτερες ψηφιακές λύσεις που προσφέρουν κινητικότητα που βασίζεται στην επιλογή του ιδανικού μεταφορικού μέσου για κάθε μετακίνηση. Η διεθνής εταιρεία leasing και διαχείρισης στόλου, Ayvens, για παράδειγμα, έχει δηλώσει ανοιχτά τον στόχο της, να γίνει η κορυφαία παγκόσμια πλατφόρμα κινητικότητας. «Θέλουμε να παρέχουμε υπηρεσίες κινητικότητας στους πελάτες μας, μεγάλους διεθνείς παράγοντες, μεγάλες εταιρείες και ιδιώτες, που χρειάζονται μετακίνηση από το Α στο Β με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο», δήλωσε ο John Saffrett, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Ayvens. Περιέγραψε την ψηφιακή στρατηγική της εταιρείας ως μια σπονδυλωτή τεχνολογική πλατφόρμα, «που σημαίνει ότι μπορούμε να ενσωματώσουμε, από την πλευρά της πλατφόρμας, έναν αριθμό διαφορετικών προμηθευτών. Δεν πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε τα πάντα καλύτερα από όλους, και γι’ αυτό η ψηφιακή μας πλατφόρμα πρέπει να επιτρέπει την ολοκλήρωση με άλλους παίκτες στο οικοσύστημα ψηφιακής κινητικότητας, που μπορούν να κάνουν το δικό τους μέρος καλύτερα από εμάς». «Έχουμε προγραμματισμένες επενδύσεις άνω των 400 εκατομμυρίων ευρώ για ψηφιακές λύσεις τα επόμενα χρόνια, ώστε να διασφαλίσουμε ότι διατηρούμε αυτή τη σπονδυλωτή ψηφιακή δυνατότητα, που είναι τόσο σημαντική». ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΉ Η χρήση αυτοκινήτων διαφορετικών κατασκευαστών από τις εταιρείες Η Mercedes Pay έχει εισαγάγει έγκριση με δακτυλικό αποτύπωμα εντός του αυτοκινήτου. «Το ιερό δισκοπότηρο της εμπορικής αξιοποίησης δεν είναι η προσθήκη αμέτρητων εφαρμογών που κανείς δεν χρησιμοποιεί σε ένα αυτοκίνητο» Marcus Weltz, CEO, Hyundai Connected Mobility 40 #20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=