Fleet Business #20

δόσεων, καθώς και της εσωτερικής αποτελεσματικότητας. Στο δεύτερο τρίμηνο, επιστρέψαμε σε κέρδη και, αν αφαιρέσετε τις επιπτώσεις από τις υπολειμματικές αξίες, κλείσαμε το τρίμηνο σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Τους τελευταίους μήνες, η Sixt εκποίησε ένα μεγάλο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό σημαίνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα και η βραχυχρόνια μίσθωση/κινητικότητα δεν ταιριάζουν; Και, επίσης, τι σημαίνει αυτό για τη μεγάλη συμφωνία σας με την BYD; Είμαστε πεπεισμένοι ότι τα ηλεκτρικά οχήματα αξίζουν τη θέση τους στο μείγμα του στόλου μας. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να είναι διστακτικοί απέναντι στην ηλεκτροκίνηση. Το παρατηρούμε και στους πελάτες μας, ειδικά στις βραχυχρόνιες μισθώσεις. Φυσικά, έχουμε την εμπορική ευθύνη να αντιδράσουμε και να προσαρμόσουμε ανάλογα τον στόλο μας. Όσον αφορά στη συνεργασία μας με την BYD, η συμφωνία μας είναι μακροπρόθεσμη, διαρκεί έως το 2028 και προσφέρει υψηλό βαθμό ευελιξίας. Βασικά, ισχύει το ίδιο και εδώ, όπως παντού, ο πελάτης είναι το αφεντικό μας. Φαίνεται ότι η ευέλικτη κινητικότητα και η κινητικότητα ως υπηρεσία (MaaS) έχει σημειώσει πτώση, ειδικά στους εταιρικούς πελάτες. Ποια είναι η δική σας άποψη και της Sixt για την εταιρική κινητικότητα, και πώς μπορεί η MaaS να λειτουργήσει σε εταιρικό περιβάλλον; Παρατηρήσαμε μια πτώση στην εταιρική κινητικότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, καθώς τα επαγγελματικά ταξίδια σχεδόν σταμάτησαν. Από τότε, η ζήτηση έχει ανακάμψει σημαντικά, καθοδηγούμενη από τη συνεχιζόμενη ανάγκη για δια ζώσης συναντήσεις και αλληλεπιδράσεις. Βλέπουμε επίσης ότι, ενώ πολλοί επιχειρηματικοί πελάτες βασίζονταν παλαιότερα σε μακροπρόθεσμα μοντέλα κινητικότητας, τώρα παρατηρούμε μια στροφή προς πιο ευέλικτα μοντέλα. Είμαστε ιδανικά τοποθετημένοι να ανταποκριθούμε σε αυτή τη ζήτηση. Έχετε δραστηριοποιηθεί έντονα στην αγορά των ΗΠΑ. Έχει γίνει αυτή η αγορά πιο σημαντική για τη Sixt από την ευρωπαϊκή αγορά; Η Ευρώπη και, φυσικά, η Γερμανία είναι οι εγχώριες αγορές μας και θα παραμείνουν πάντα εξαιρετικά σημαντικές για τη Sixt. Ωστόσο, αν εξετάσετε το μέγεθος της αγοράς των ΗΠΑ, είναι απολύτως λογικό να επενδύσουμε με μεγάλη ενέργεια στην ανάπτυξη εκεί. Αν και έχουμε διπλασιάσει τα έσοδά μας σε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο ευρώ μέσα σε λίγα χρόνια, το μερίδιο αγοράς μας, που είναι περίπου 3%, παραμένει σχετικά μικρό. Ως εκ τούτου, οι συνθήκες για περαιτέρω κερδοφόρα ανάπτυξη είναι εξαιρετικές. Ποιες νέες υπηρεσίες και προϊόντα μπορούμε να περιμένουμε από τη Sixt για τους B2B (Business to Business) πελάτες τους επόμενους μήνες; Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στις B2B προσφορές μας, ώστε να ανταποκριθούμε στην υπόσχεση παροχής premium υπηρεσιών προς τους πελάτες μας. Αυτό περιλαμβάνει την επέκταση του στόλου μας, ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες τα οχήματα που χρειάζονται. Επιπλέον, βελτιστοποιούμε ολόκληρη τη διαδικασία κράτησης, παραλαβής και επιστροφής οχημάτων, κάνοντάς την πιο εύκολη και γρήγορη για τους πελάτες μας. Συγκεκριμένα, αυτό αντικατοπτρίζεται στον πρόσφατο εκσυγχρονισμό της διαδικασίας κράτησης μέσω της ιστοσελίδας και της εφαρμογής μας, στην εφαρμογή της υπηρεσίας κινητού check-in για επαγγελματικούς πελάτες, καθώς και στην υλοποίηση των λεγόμενων «Car Gates», που καταγράφουν με διαφάνεια την κατάσταση του οχήματος κατά την είσοδο και έξοδο από τους χώρους στάθμευσης. «Τα ηλεκτρικά οχήματα αξίζουν μια θέση στο μείγμα του στόλου μας» 37 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024 #20

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=