Fleet Business #20

νουν τις κατάλληλες επιλογές μετακίνησης, από λέσχες αυτοκινήτων έως ημερήσιες ενοικιάσεις, μέσω μιας απρόσκοπτης ψηφιακής πλατφόρμας. Η αποτελεσματικότητα και η απλότητα αυτών των εργαλείων είναι βασικοί παράγοντες για την επιτυχία των λύσεων MaaS στις επιχειρήσεις, ενισχύοντας περαιτέρω την υιοθέτηση της τεχνολογίας. ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΕΥΈΛΙΚΤΗ ΕΜΠΕΙΡΊΑ Οι ψηφιακά υποστηριζόμενες λύσεις MaaS δεν ενισχύουν μόνο τη βιωσιμότητα, αλλά γίνονται ελκυστικές στις επιχειρήσεις χάρη στην ευελιξία τους. Ένας σημαντικός παίκτης σε αυτόν τον τομέα είναι η FREENOW, μια εφαρμογή κινητικότητας που υποστηρίζεται από τις BMW και MercedesBenz και εστιάζει ολοένα και περισσότερο στους επιχειρηματικούς χρήστες. Σύμφωνα με τον Tim Arnold, περιφερειακό γενικό διευθυντή της FREENOW στην Ευρώπη, οι εργοδότες σε ορισμένες χώρες μπορούν να παρέχουν προϋπολογισμούς κινητικότητας χωρίς φορολογικές επιβαρύνσεις. Αυτό δίνει στους εργαζομένους την ελευθερία να μην χρησιμοποιούν ιδιωτικά ή εταιρικά αυτοκίνητα, μια ιδιαίτερα ελκυστική επιλογή για όσους ζουν σε πόλεις. Η εφαρμογή της FREENOW ενσωματώνει διάφορες επιλογές μετακίνησης, από αδειοδοτημένα ταξί και δημόσιες συγκοινωνίες έως escooters και κοινόχρηστες υπηρεσίες αυτοκινήτων, καθιστώντας την μια ελκυστική λύση all-in-one για τους εργαζομένους. «Προσφέρουμε πλήρη ενσωμάτωση, ώστε οι πελάτες να έχουν σχεδιασμό, κράτηση και τιμολόγηση σε μία εφαρμογή», εξηγεί ο Arnold. Χρησιμοποιώντας ψηφιακές πλατφόρμες, η FREENOW έχει δημιουργήσει μια εμπειρία που ανταγωνίζεται τη χρήση ιδιωτικών αυτοκινήτων, προσφέροντας ευκολία και ευελιξία. ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΣ ΧΏΡΟΣ, ΚΑΘΑΡΌΤΕΡΟΣ ΑΈΡΑΣ Το Βερολίνο αποτελεί εξαιρετικό παράδειγμα του πώς η MaaS, όταν υιοθετηθεί πλήρως, μπορεί να αναδιαμορφώσει την αστική κινητικότητα. Η δημόσια εταιρεία μεταφορών της πόλης, Berliner Verkehrsbetriebe (BVG), λάνσαρε την εφαρμογή Jelbi, η οποία συγκεντρώνει περίπου το 90% των επιλογών μεταφοράς της πόλης σε μια ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα. H σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα είναι το κλειδί για την επιτυχία της MaaS, όπως αποδεικνύει το Jelbi. «Οι ρυθμιστικές αρχές δεν έχουν μια σαφή στρατηγική για την προώθηση της κινητικότητας έναντι των αυτοκινήτων» Sampo Hietanen 31 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024 #20

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=