χρηστικό όχημα, αλλά ένα ηλεκτρικό SUV με αυτονομία 610 χιλιομέτρων και άφθονες δόσεις τεχνολογίας. uSMART: Το #5 θα είναι το μεγαλύτερο ιστορικά μοντέλο της smart. Φορτίζει από το 10% έως το 80% σε μόλις 15 λεπτά, έχει τρεις οθόνες και head-up display, διαθέτει ευρύχωρη καμπίνα και θα διατίθεται με ένα ή δύο ηλεκτρικούς κινητήρες έως 646 ίππους. uVolkswagen: Το Tayron, η επταθέσια έκδοση του Tiguan (αντικαθιστά το Allspace), το οποίο ήδη πωλείται στην Κίνα, θα κάνει ντεμπούτο στις αρχές του έτους και στα μέρη μας και τοποθετείται ως ενδιάμεσο προς το μεγαλύτερο Touareg. Θα προσφέρεται ως ήπια υβριδικό και plug-in υβριδικό, με βενζίνη και diesel. Ανάλογα με τη διαμόρφωση των καθισμάτων, ο χώρος αποσκευών ξεπερνά τα 2.000 λίτρα. uVolvo: H ελληνική αντιπροσωπεία έχει ήδη ανακοινώσει τον τιμοκατάλογο της νέας ηλεκτρικής ναυαρχίδας της, Volvo EX90, με την τιμή εκκίνησης του νέου μοντέλου να έχει οριστεί στα 115.258 ευρώ για την έκδοση Τwin Motor με τους 414 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση Τwin Motor Performance με 517 ίππους κοστίζει 120.590 ευρώ. Παράλληλα, ανακοινώθηκαν οι τιμές τόσο της plug-in hybrid έκδοσης του «αδελφού» μοντέλου XC90 (από 104.710 ευρώ). Τα πρώτα XC90 αναμένονται στις εκθέσεις του δικτύου της Volvo στις αρχές του 2025, ενώ δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί πότε θα έρθουν στη χώρα μας τα πρώτα EX90. ΠΡΏΤΕΣ ΑΝΑΦΟΡΈΣ Ανάμεσα στα άλλα, κατ’ όνομα και χωρίς καθαρή εικόνα επί του παρόντος, έχουν προγραμματιστεί να βγουν στις αγορές, προϊόντος του χρόνου, η ηλεκτρική Alfa Romeo Stelvio, το Audi A7, το Audi Q2 Hybrid, ένα ακόμη ηλεκτρικό urban SUV της BYD, το ανανεωμένο Dacia Jogger και το Minister της ίδιας μάρκας, η νέα γενιά του Kia K4, σε sedan και hatchback, το οποίο μάλλον θα λέγεται Ceed (καθιερωμένο πια) και θα είναι στην ίδια κατηγορία με Toyota Corolla και VW Golf, η Mercedes-Benz C-Class EV, τα Volvo EX60 και Volvo ES90, ένα ηλεκτρικό SUV πόλης της Suzuki, το sport crossover Toyota bZ3X, το ανανεωμένο Opel Mokka και το μικρό ηλεκτρικό MG2. Στα super cars σημειώνουμε τη Ferrari F250 και την ανανεωμένη Porsche 911 GT3 RS. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΆ Στα επαγγελματικά οχήματα, τη νέα χρονιά, αναμένονται στη χώρα μας το αμιγώς ηλεκτρικό Renault Kangoo E-Tech, το πικαπ Toyota Hilux Hybrid μόνο σε διπλοκάμπινη έκδοση (το υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης θα βασίζεται σε πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων με ισχύ 204 ίππων και 500Nm ροπής) και το Toyota Proace Max το μεγάλο βαν (με θερμικό κινητήρα ή ηλεκτρικό). Σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, από τους πρώτους μήνες του 2025, αναμένεται η σειρά Piaggio Porter Electric, τον Απρίλιο, το Ford ETransit Courier και στην πορεία, τα Ford Ranger PHEV, Isuzu DMax Electric, Mitsubishi L200, Nissan Navara, Renault Trafic E-Tech Electric, VW Caddy eHybrid, VW Transporter. ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΆ Την ίδια ώρα, γενικά, στις ευρωπαϊκές αγορές, έχουν προαναγγελθεί με γνωστοποίηση κάποιων στοιχείων, είτε στην τελική μορφή τους είτε με δημοσιεύσεις πρώτων εικόνων, το Nissan Ariya Nismo, το Kia EV4 και το Renault 4 E-Tech (η crossover έκδοση του Renault 5), μαζί και η νέα Mercedes-Benz CLA, στις αρχές του έτους. Μέσα στο πρώτο τρίμηνο, το νέο Jeep Compass, το Hyundai Ioniq 9, το Cupra Raval και το Nissan Micra (εντελώς διαφορετικό σε ηλεκτρική έκδοση) και, περί τον Μάιο, το VW ID.2 ένα BEV στο μέγεθος του Polo, αλλά με μεταξόνιο Golf. Κάποια στιγμή, μέσα στο έτος, θα παρουσιαστούν, ακόμη, η νέα γενιά του Fiat 500X, το Renault R4 (η ηλεκτρική αναβίωση του θρυλικού «Quatrelle»), το Citroen C5 Aircross, όπως προαναφέραμε και για την Ελλάδα, η νέα γρήγορη Mercedes-Benz CLE 63 AMG, το Hyundai Ioniq 6 N, το BYD Sealion 7, το Alpine A410 SUV (μάλλον το φθινόπωρο), το ανανεωμένο Jeep Wrangler PHEV και το νέο εκκεντρικό ηλεκτρικό Opel Manta-E. H έναρξη παραγωγής της αμιγώς ηλεκτρικής BMW Neue Klasse X έχει προγραμματιστεί για το τέλος του 2025. 16 #20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=