Fleet Business #19

Σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη - Premium εξυπηρέτηση SIXT Η PREMIUM ΕΜΠΕΙΡΊΑ ΞΕΚΙΝΆ ONLINE Η ψηφιακή παρουσία της SIXT αποτελεί βασικό στοιχείο της επιτυχίας της και το σημαντικότερο κανάλι εξυπηρέτησης των πελατών της. Ο μοντέρνος σχεδιασμός και η απλότητα χρήσης, τόσο της ιστοσελίδας όσο και του application της εταιρείας, σε συνδυασμό με την αναδιαμόρφωση των επιπλέον υπηρεσιών σε έτοιμα πακέτα, έχoυν διευκολύνει σημαντικά τους χρήστες, κάνοντας ξεκάθαρο το κόστος της ενοικίασης που καλύπτει τη δική τους πραγματική ανάγκη. PREMIUM ΠΑΡΆΔΟΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΟΥ Από τη στιγμή που ο πελάτης φτάνει στο σταθμό της SIXT, η εμπειρία του ξεκινά με μια ζεστή υποδοχή, ενώ στη συνέχεια προσφέρονται μια σειρά από ευκολίες που μειώνουν και το άγχος και το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. uKαι Zen Training και SIXT Academy Η SIXT διασφαλίζει τη μέγιστη ποιότητα εξυπηρέτησης, επενδύοντας συνεχώς στους ανθρώπους της μέσω ειδικών προγραμμάτων εκπαίδευσης. Έτσι, η εμπειρία του πελάτη βελτιώνεται κατακόρυφα. uFast Lane Η SIXT προσφέρει στα μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας (Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Ηρακλείου) την υπηρεσία Fast Lane στους εταιρικούς πελάτες της, η οποία τους επιτρέπει να παρακάμψουν τις τυπικές διαδικασίες και να κατευθυνθούν άμεσα στο σημείο παραλαβής του οχήματος, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο. uOnline Checkout Κατά 7 λεπτά μειώνεται ο χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραλαβής αυτοκινήτου με την υπηρεσία Online Checkout, αφού ο πελάτης μπορεί εύκολα να ανεβάσει δίπλωμα και ταυτότητα στο σύστημά της, απλά φωτογραφίζοντάς τα με το κινητό του. u App Gaming: Διασκέδαση στην Αναμονή Η SIXT φρόντισε να κάνει ευχάριστη και την αναμονή του πελάτη όταν αυτός φτάνει στον προορισμό του σε ώρα αιχμής, λανσάροντας πιλοτικά το 2023 τo δικό της παιχνίδι για smartphones. Οι πελάτες της όμως δεν διασκεδάζουν μόνο παίζοντας όση ώρα περιμένουν στην ουρά, αλλά παράλληλα κερδίζουν επιβραβεύΗ SIXT, με πολλά χρόνια πείρας στην παροχή υπηρεσιών ενοικίασης αυτοκινήτων, δεν προσφέρει απλώς οχήματα και υπηρεσίες μετακίνησης. Είτε πρόκειται για τη φυσική παρουσία στα καταστήματά της είτε για την άνεση και την ευκολία που προσφέρουν οι ψηφιακές της πλατφόρμες, η SIXT επενδύει συνεχώς σε καινοτομίες που διασφαλίζουν την ικανοποίηση του πελάτη. 8 #19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=