Fleet Business #19

ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΊΕΣ θα μπορούσαν να εξετάσουν τις ακόλουθες επιλογές για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου που σχετίζονται με τον χάλυβα στην παραγωγή οχημάτων: uΕπίδειξη ζήτησης για καθαρό χάλυβα. Δέσμευση προμήθειας καθαρού χάλυβα, υπογράφοντας συμφωνίες προαγοράς, επενδύοντας άμεσα σε εταιρείες που αναπτύσσουν παραγωγικές δυνατότητες επεξεργασίας χωρίς ορυκτά ή συμμετέχοντας σε πρωτοβουλίες του κλάδου όπως η SteelZero ή η First Movers Coalition, με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, ποσότητες και στόχους μείωσης εκπομπών. uΔιευκόλυνση της ανακύκλωσης των οχημάτων. Αύξηση της διαθεσιμότητας ανακυκλωμένου χάλυβα υψηλής ποιότητας βελτιστοποιώντας τη σχεδίαση του οχήματος για ανακυκλωσιμότητα, ειδικότερα, μειώνοντας τη μείξη του χάλυβα με χαλκό και άλλα στοιχεία κατά τη διαδικασία ανακύκλωσης. uΑύξηση της γνωστοποίησης της έντασης των εκπομπών χάλυβα και του ανακυκλωμένου περιεχομένου. Απαίτηση περιβαλλοντικών πιστοποιητικών προϊόντων από τους παραγωγούς χάλυβα, παρακολούθηση και αποκάλυψη της έντασης των εκπομπών και τις ποσότητες σκραπ πριν και μετά την κατανάλωση στον αγορασμένο χάλυβα. uΜείωση του βάρους των οχημάτων. Σχεδίαση ελαφρότερων οχημάτων για χρήση μικρότερης ποσότητας χάλυβα. ΟΙ ΥΠΕΎΘΥΝΟΙ ΧΆΡΑΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ θα μπορούσαν να εξετάσουν τις ακόλουθες επιλογές πολιτικής για τη μείωση των εκπομπών GHG της χαλυβουργίας γενικά και του χάλυβα που χρησιμοποιείται στην παραγωγή οχημάτων ειδικότερα: uΠαροχή επιδοτήσεων για την κλιμάκωση της παραγωγής χάλυβα χωρίς ορυκτά καύσιμα. Οι επιδοτήσεις θα μπορούσαν να συμβάλουν στην ενθάρρυνση περαιτέρω επενδύσεων σε καθαρές τεχνολογίες που προς το παρόν συνεπάγονται υψηλότερο κόστος. uΕισαγωγή συστήματος εμπορίας εκπομπών που θα καλύπτει τον τομέα του χάλυβα. Αυτή η προσέγγιση με γνώμονα την αγορά μπορεί να δώσει κίνητρα στις εταιρείες να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και να επενδύσουν στην ενεργειακή απόδοση και την απαλλαγή από τον άνθρακα. uΠαροχή κινήτρων για τη χρήση καθαρού χάλυβα στην παραγωγή οχημάτων. Ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αναλάβει δεσμεύσεις, αλλά αυτές είναι εθελοντικές. Η απαίτηση ποσόστωσης καθαρού χάλυβα ή μέσου ορίου έντασης εκπομπών GHG για τον χάλυβα που χρησιμοποιείται σε νέα οχήματα, θα μπορούσε να τονώσει τη ζήτηση και, ως εκ τούτου, να προωθήσει τις επενδύσεις των παραγωγών του. uΑπαίτηση για σχεδίαση οχημάτων με δυνατότητα ανακύκλωσης και αύξηση της προσφοράς δευτερογενούς χάλυβα υψηλής ποιότητας για την αυτοκινητοβιομηχανία. Μέτρα για την αύξηση της προσφοράς δευτερογενούς χάλυβα υψηλής ποιότητας για αυτοκινητιστικές εφαρμογές που θα περιλαμβάνουν τη διασφάλιση της συλλογής και διαχείρισης οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους, τη βελτίωση της διαλογής μεταλλικών εξαρτημάτων κατά την αποσυναρμολόγηση και τον τεμαχισμό οχημάτων, καθώς και την απαίτηση για ποσόστωση ανακυκλωμένου χάλυβα στα νεότευκτα οχήματα. ΠΏΣ ΜΠΟΡΟΎΝ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΊΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΧΑΡΑΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΝΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΥΝ ΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΟ ΧΑΛΥΒΑ Οι επιδοτήσεις θα μπορούσαν να συμβάλουν στην ενθάρρυνση περαιτέρω επενδύσεων σε καθαρές τεχνολογίες που προς το παρόν συνεπάγονται υψηλότερο κόστος 66 #19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=