κάμινου με βάση τον άνθρακα-οξυγονοκάμινου σε σύγκριση με τον συνολικό μέσο όρο της αγοράς χάλυβα. Συνεπώς, ο χάλυβας από αυτούς τους παραγωγούς έχει υψηλή μέση ένταση εκπομπών GHG άνω των 2 τόνων CO2e ανά τόνο. Αρκετές χαλυβουργίες στη Βόρεια Αμερική παράγουν μεγαλύτερο μερίδιο ανακυκλωμένου χάλυβα μέσω κλιβάνων ηλεκτρικού τόξου, με αποτέλεσμα μεγαλύτερο εύρος έντασης εκπομπών μεταξύ 2,1 τόνων και 1,0 τόνων CO2e ανά τόνο χάλυβα. Ωστόσο, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αγοράζουν κυρίως χάλυβα με χαμηλότερο από το μέσο μερίδιο ανακυκλωμένου χάλυβα. (Σχήμα 2) Σημείωση: Το πάχος των ροών είναι ανάλογο της οικονομικής αξίας (σε USD) των συναλλαγών μεταξύ των εταιρειών στις αντίστοιχες περιοχές (εκτιμήσεις ICCT με βάση δεδομένα από το Bloomberg LP, 2023). BMW Ford Hyundai Kia Mercedes-Benz Nissan Renault Stellantis Suzuki Tesla Toyota Volkswagen Volvo Cars Erdemir Voestalpine Tata Steel Vallourec SSAB ArcelorMittal Thyssenkrupp Salzgitter U.S. Steel ArcelorMittal Steel Dynamics Nucor SSAB TimkenSteel (Metallus) Vallourec Μέση ένταση εκπομπών των χαλυβουργείων της Ευρώπης το 2022 (t CO2e/t steel) Μέση ένταση εκπομπών των χαλυβουργείων Βόρειας Αμερικής το 2022 (t CO2e/t steel) BMW Ford General Motors Hyundai Honda Nissan Kia Mazda Stellantis Mercedes-Benz Subaru Toyota Tesla Volkswagen Volvo Cars Cleveland-Cliffs Πηγή: THE INTERNATIONAL COUNCIL ON CLEAN TRANSPORTATION, THEICCT.ORG ΣΧΗΜΑ 2: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΧΑΛΥΒΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ 65 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024 #19
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=