Fleet Business #19

Ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας προβλέπει ότι ο τομέας χάλυβα παγκοσμίως πρέπει να μειώσει τις εκπομπές GHG κατά 25% έως το 2030 για να φτάσει σε καθαρές μηδενικές εκπομπές έως το 2050. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να υποστηρίξουν αυτή τη μετάβαση δεσμευόμενες να προμηθεύονται πράσινο χάλυβα για τουλάχιστον 25 % όλων των αγορών χάλυβα το 2030. Αυτές οι δεσμεύσεις έχουν ελάχιστο κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η μετάβαση σε 100% καθαρό χάλυβα θα αύξανε τις τιμές αγοράς οχημάτων κατά λιγότερο από 1%. Το Διεθνές Συμβούλιο για τις Καθαρές Μεταφο- στον «πράσινο» χάλυβα; ρές (International Council on Clean Transportation - ICCT) ανέλυσε τα παγκόσμια δίκτυα εφοδιαστικής αλυσίδας και την ένταση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) του χάλυβα που παρέχεται στις 17 μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που πωλούν οχήματα στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Η ανάλυση συγκρίνει τις δεσμεύσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών να προμηθεύονται πράσινο χάλυβα στο μέλλον. Η έκθεση ολοκληρώνεται με πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο ενίσχυσης των επενδύσεων σε καθαρό χάλυβα για την αυτοκινητοβιομηχανία. ΟΙ ΔΕΣΜΕΎΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΏΝ ΓΙΑ ΠΡΟΜΉΘΕΙΑ ΚΑΘΑΡΟΥ ΧΑΛΥΒΑ ΤΟ 2030 ΚΑΛΎΠΤΟΥΝ ΜΌΝΟ ΤΟ 2% ΤΗΣ ΠΑΓΚΌΣΜΙΑΣ ΧΡΉΣΗΣ ΧΆΛΥΒΑ Μεταξύ των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών που πωλούν οχήματα στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, μόνο τέσσερις έχουν δεσμευτεί να προμηθεύονται χάλυβα χωρίς ορυκτά μέχρι το 2030. Οι δεσμεύσεις υπολογίζεται ότι ανέρχονται συνολικά στο 2% του παγκόσμιου χάλυβα που χρησιμοποιείται από όλες αυτές τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Η συμπερίληψη των 63 ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024 #19

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=